• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Tijd voor koffie.

Mensen met wie je eerst heel actief een sms-gesprek hebt en die dan plotseling een week niet meer reageren what the fuck?

Caution first, always.

Literally obsessed with the Suicide Squad soundtrack.

kindness is never a burden.

Na +/- 13 uur reizen kan ook ik het zeggen, ben bijna thuis! Woohooo

26 - 02 - '16

Somehow I always end up thinking of you.

I miss Skyping with you and I miss your cute little cousin and I miss the way you talked in your language to her and I miss that surfer necklace you always wear and I miss how you blushed everytime I complimented you and I miss your laugh and I miss your football talk and I miss your friend's fangirling about us and I miss the pretty pictures you used to send me whenever you were somewhere pretty and and I miss our talks about alcohol and I miss the flowers and I miss the stupid, ridiculous Valentine's cards when we weren't even together and I miss learning more about you and your culture and family and I miss your Snapchats about fancy cars and your drunken calls and how you could always cheer me up and I miss how it wasn't easy and I miss your 'I like you's because none of those are the same anymore and I miss hkw you said I was your highest purpose and I miss your texts and I miss that I can't ask you how you are doing anymore and I just miss you. And I can't think about Germany anymore without thinking of you, or Bayern-Munchen or German music or football. And whenever I see a fancy car I just think about how much you'd like it and that I want to send you a picture of it and then realize I can't anymore.

[ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 2:00 ]

kindness is never a burden.

Pim is zo blij awwwh

26 - 02 - '16

Vanaaavooond.:3
    Maar eerst even deze ochtend overleven.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Wow i really gotta go to bed

//Ok dat ging echt van 0 naar jesus christ in less than 5 minutes

///En dat ging van 0 naar jesus christ naar i need jesus in seconds

[ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 6:54 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik ben echt goed moe. Zo snel mogelijk alles bij de dokter afhandelen en ik duik weer mijn nest in.

/ fucking krampen. Hopelijk word ik nu wel ongesteld.

[ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 7:45 ]

Geen ziekenhuis, thank god.

Shut uuuuup. Serieus, waarom praat je zoveel? x_x Ik versta niet eens de helft van je zegt en knik gewoon, maar je bent echt irritant.

Your make-up is terrible

Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet denken.

<3

No, als de scene kids terug komen door Suicide Squat ga ik huilen. Die shit mag pas over 10 jaar opnieuw beginnen.

Your make-up is terrible

Dat waren een gezonde drie uur slaap I cam totally do this

Ging de tijd maar sneller. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Dit gaat een leuke ronde worden van 'Hoe lang tot ik lichamelijk instort'. Stay tuned! (cat)