• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Trikru schreef:
    Oké, dit wordt echt de laatste RPG waaraan ik meedoe. Punt.


    Dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf, haha.

    Haha, maar het lukt niet :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Godverdomme, ik heb echt zin om mijn make—up te doen. Wat zal ik doen? Do it or not?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stiekem moet ik wel telkens lachen over mijn versie van dit personage dat telkens loopt te klagen over hoe irritant iemand is en hoe hij op een tomaat lijkt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er zit een heel klein haakje van mijn teennagel gruwelijk te irriteren maar ik kom er niet vanaf..
    UGH


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oh man, niks verslaat een zelfgemaakte pizza


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Godver. Door dit warme weer heb ik nu psoriasis onder mijn beide borsten en het doet pijn :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor het aankomende halfuur is het "doen alsof de kinderen niet bestaan terwijl ik netflix kijk tot ze verdomme eindelijk slapen aaaaah" tijd voor de oppas

    Ik ben zo niet klaar voor kinderen, nul procent

    // Edit het is gaye drama's kijken op andermans Netflix en er betaald voor krijgen tijd

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 21:14 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je hebt geen toegevoegde waarde aan dit gesprek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil meedoen aan #BOOS omdat de wereld niet eerlijk is en dat maakt me boos.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Als ik dit verhaal ooit online ga zetten, dan moet ik er echt de nodige waarschuwingen bij zetten want damn, Jean is niet aardig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    STAR TREK BEYOND IS ZO VET AWESOME
    everyone go see it now

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 22:11 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoe erg kan je iemand missen.. Al helemaal iemand die meer om zijn pc gaf dan zijn vriendin..

    Waarom heb ik nu honger? Ik heb net mijn tanden gepoetst en lig in mijn bed. Hopelijk geraak ik nog wel in slaap :3


    <3

    Net mijn nagels gelakt en straks maar aanstalten maken tot mijn spullen inpakken. Want dat kan ik erg goed uitstellen...


    "It means no worries, for the rest of your days"