• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Uuuuugh. Seriously. Buh. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet zo bellen en ik wil dat niet... Maaaar, het is voor een goed doel, want hopelijk hebben we dan over een paar dagen een kitten in huis ^^


    Stenenlikker

    trash vind ik zo'n lelijke woord. i go prefer with fan, lol

    Waarom deed dat zoveel pijn? Het is maar een skypegesprek.

    Oja. Misschien jaloezie. Omdat zij wel helemaal naar jou toe kan komen terwijl ze twee keer zover weg woont, je precies ziek werd twee weken voor m'n verjaardag en ik je al een jaar niet heb gezien. Maar skypen is niets voor mij.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    7 koppen koffie later DAAAAM


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat wil je nou van me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch wel grappig dat hoe bozer en verdrietiger ik ben, hoe beter het tekenen gaat :') Toch wel trots op de hoeveelheid nette tekeningen die ik afgeleverd heb de afgelopen twee dagen :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ikmisjezofreakinghardbleh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vikernes schreef:
    7 koppen koffie later DAAAAM

    Niet zeker of ik onder de indruk moet zijn of erg bezorgd.

    // je hebt oppassen in de zin van andermans chips eten op andermans bank en betaald worden en je hebt oppassen in de zin van negen uur achter elkaar een zeventienjarige, alleenstaande tienermoeder zijn van een tweeling van vijf en aan het einde van de dag half kaal van de stress jezelf weer naar huis slepen. Raad eens wat ik straks mag doen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    volgens mij word ik ziek of zo e.e


    Caution first, always.

    Ugh dit was niet de bedoeling. Nu is het alweer halverwege de dag rn ben ik net pas wakker -.-
    Morgen ook nog die meeting... Don't get me wrong, heb er zin in hoor, maar damn... Haarlem, terwijl iedereen zowat uit Purmerend komt en Zaandam/Amsterdam veel slimmer is. Meh.

    // En waarom voelt mijn duim zo ontwricht aan zeg. What did I do? :c

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 14:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woehoe, in totaal vier maand online geweest! Who needs a life right? (wbw)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 14:23 ]


    What would Emma do?

    lmaooooo hoe vond ik Loki ooit knap :W


    Caution first, always.

    Maybe I have to smoke my heart out
    Black


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Natuurlijk doe je extra je best omdat ik het middelste kind ben en me altijd achtergesteld voel. Maar als mijn zusje dan meegaat winkelen, krijgt zij alle aandacht. Maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat ik een nieuwe bh nodig heb, want zij is degene die er eentje krijgt. Al had je de dag ervoor gezegd dat je nog 5 euro had bij Hunkemöller en als ik iets nodig had, het zou krijgen. Om het de volgende dag aan haar uit te geven en gegeneerd te worden als ik vraag of ik ook een bh mag. Maar je doet wel extra je best hoor, dat krijg ik te horen als ik je ergens op wijs.


    Your make-up is terrible