• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik ga naar Star Trekkkk (nerd) Met een shitload aan snoepjes (onder het excuus; jamaar ik moet toch délen?) Mwoehhahahahaaa ik heb er zin in *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, oude mensen zijn echt net kleuters.

    / Waarom ben ik nog steeds niet ongesteld en zijn de krampen weg?

    Ik wil gewoon dat ze rustig en zoet zijn en niet ruziemaken en auajakgjjrhkgrh vijfjarigen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ouders die soms denken dat je nog 12 bent en niets zelf kan en alles voor je voorkauwen. Pls stop.

    Ik voel me vre-se-lijk...
    Ik heb hele erge hoofdpijn.
    Ik ben misselijk.
    Ik heb het gevoel dat ik moet overgeven.
    Ik voel me heel erg zwakjes.

    Ik haat deze dag met alles. Beter is dit morgen weg....


    Treat People With Kindness

    Ik zeg iets over de foto die mijn tante in de groepsapp stuurde en je geeft me een heel verhaal over hoe je je zorgen maakt over mijn andere tante, die in het ziekenhuis is om haar te hoge bloeddruk en dikke enkels door de zwangerschap. Zie ik er uit alsof dat me iets boeit? Nee. Ik hoef er niets over te horen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 17:57 ]

    Wat heb ik gedaan dat ik nog de koude schouder krijg? Dan geen hartjes meer. Je verkloot het zelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohshit nu had ik ze een ijsje als toetje beloofd en nu zijn de ijsjes dus blijkbaar op en ik denk niet dat vijfjarigen dat echt gaan begrijpen whoops


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben echt misselijk van die hamburgers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dubbele standaarden everywhere.

    / Ik heb het echt afschuwelijk koud.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 18:53 ]

    Ik maak me een beetje zorgen om jou.


    <3

    Nog steeds misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik kan me nergens echt op concentreren en heb het al de hele dag koud en eigenlijk wil ik gewoon in bed kruipen, maar het is midden op de dag, en ondertussen ligt mijn cavia plat als een pannenkoek heel oppervlakkig te ademen en lijkt ze nauwelijks nog energie te hebben om haar hoofd op te tillen en ik kijk iedere tien minuten in die kooi maar ik kan niets DOEN behalve bemoedigende woordjes fluisteren en nog meer groente voor haar neus leggen hoewel het duidelijk is dat ze de fut niet meer heeft om het te eten, wat mijn hart alleen maar verder breekt. Fuck, man. Ik kan uiteindelijk wel leven met de dood, want dat is onvermijdelijk, maar dat proces van doodgaan, dat is altijd het belachelijk pijnlijke, op alle mogelijke manieren moordende gedeelte.


    Oh no, dat klinkt heel rot. *hugs*

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 22:30 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fuck fuck fuck. Parzival. (no_chears) Adelinde had het moeten doen ffs. ;_;


    She's imperfect but she tries

    Oké, dit wordt echt de laatste RPG waaraan ik meedoe. Punt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.