• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Dit personage is echt één van de beste personages die ik ooit tegen ben gekomen. Wauw, ik wou dat ik een personage zo neer kon zetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol, ik de hele dag bezorgd vanwege de trage reacties, was haar vriendin er de hele dag. Sha, je kan ook overdrijven hé :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Haha, ik lach me echt kapot.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben het nu wel weer zat om elke avond in een spiraal van zelfmedelijden en depressie te zakken.


    Your make-up is terrible

    Waaauw het is echt belachelijk hoeveel mensen er zijn die denken dat de aankomende Star wars film een vervolg is op de laatste... de trailer spreekt toch voor zich?
    _
    Volgende week tandarts.. dat betekend dat er al een half jaar voorbij is wat

    Weetje wat, ik heb het punt bereikt dat het me eigenlijk niet eens meer boeit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Emotioneel wrak.

    Assassin schreef:
    Ik ben het nu wel weer zat om elke avond in een spiraal van zelfmedelijden en depressie te zakken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *onverstaanbare kreet van frustratie*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als je nou eens zou vertellen wat je dwars zit, in plaats van altijd maar weer van onderwerp te veranderen en mijn bezorgdheid af te doen met je eeuwige 'laat maar'...


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik haat het als het voelt dat ik veel te veel gegeten heb, terwijl ik rationeel gezien eigenlijk weinig gegeten heb.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me verschrikkelijk. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden. Kon ik alles maar terug draaien.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 23:41 ]

    Wow, bummer. Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Hm.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Woe, wie gaat er vallende sterren kijken?! Ik kan echt niet lang genoeg opblijven waarschijnlijk. :')


    What would Emma do?

    I kinda wanna go home


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered