• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Niet zeker of ik onder de indruk moet zijn of erg bezorgd.

    // je hebt oppassen in de zin van andermans chips eten op andermans bank en betaald worden en je hebt oppassen in de zin van negen uur achter elkaar een zeventienjarige, alleenstaande tienermoeder zijn van een tweeling van vijf en aan het einde van de dag half kaal van de stress jezelf weer naar huis slepen. Raad eens wat ik straks mag doen. :W


    Misschien echt een combinatie van beide want ik weet het allemaal niet meer mijn brein functioneert 130 % aardappel just fuck me up oké.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "Wat? Meisjesbasketbal? Ik dacht dat je echte basketbal bedoelde."

    Vertel me alsjeblieft dat de rest van de aflevering gaat over oom Henry die terecht wordt gesteld want ik snap niet dat dit soort dingen nog gezegd kunnen worden in een meisjesprogramma voor makkelijk beïnvloedbare vijfjarigen in deze tijd want ik word hier zo pissig van.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, ik ben echt 10 jaar oud, hè?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mwhihihi nog twee en een half uur. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beter ga ik GTA 5 verwijderen en ARK installeren op mijn pc. Het wordt echt tijd dat mijn pc zijn eerste upgrade krijgt. 1 terabyte harde schijf er in, betere koeler..

    Oh man, ik wou dat ik nu kon schrijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Man, ik hou van mijn nieuwe OC Alwyc c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ARK of the Witcher 3. Wat een lastige keuze..

    oke dat is dus kinda obvious :')

    Ik kan me nergens echt op concentreren en heb het al de hele dag koud en eigenlijk wil ik gewoon in bed kruipen, maar het is midden op de dag, en ondertussen ligt mijn cavia plat als een pannenkoek heel oppervlakkig te ademen en lijkt ze nauwelijks nog energie te hebben om haar hoofd op te tillen en ik kijk iedere tien minuten in die kooi maar ik kan niets DOEN behalve bemoedigende woordjes fluisteren en nog meer groente voor haar neus leggen hoewel het duidelijk is dat ze de fut niet meer heeft om het te eten, wat mijn hart alleen maar verder breekt. Fuck, man. Ik kan uiteindelijk wel leven met de dood, want dat is onvermijdelijk, maar dat proces van doodgaan, dat is altijd het belachelijk pijnlijke, op alle mogelijke manieren moordende gedeelte.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh als je het zo grappig en belachelijk vindt, probeer het dan zelf eens en kijken of je dan nog steeds kan lachen. Ik durf te wedden dat je zou stikken en ik zou het niet eens erg vinden. Mensen zijn echt achterlijke domme nare wezens soms meestal.


    Happy Birthday my Potter!

    Duizelig *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sierra Boggess is echt hilarisch en geweldig.

    Wiarda schreef:
    "Wat? Meisjesbasketbal? Ik dacht dat je echte basketbal bedoelde."

    Vertel me alsjeblieft dat de rest van de aflevering gaat over oom Henry die terecht wordt gesteld want ik snap niet dat dit soort dingen nog gezegd kunnen worden in een meisjesprogramma voor makkelijk beïnvloedbare vijfjarigen in deze tijd want ik word hier zo pissig van.


    Wat is dat eerste echt ugh #triggered


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog een uuuuuur. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •