• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vind het prima zo!


    When you believe your dreams come true

    Nog iemand van plan vandaag te posten? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Nog iemand van plan vandaag te posten? (A)


    Niet vandaag, maar het is wel een beetje mijn beurt alleen d'r is een vriend uit Schotland op bezoek die ik dit weekend moet entertainen dus ik weet niet of ik dit weekend tijd ga hebben :'D


    how dare you speak of grace

    Ik wil ook wel eens weer met mijn prins posten, alleen is diens begaafde dus afwezig (Lucilla van Kenopsia). (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel eens weer met mijn prins posten, alleen is diens begaafde dus afwezig (Lucilla van Kenopsia). (':



    Kan ook (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Shireen schreef:
    (...)

    Niet vandaag, maar het is wel een beetje mijn beurt alleen d'r is een vriend uit Schotland op bezoek die ik dit weekend moet entertainen dus ik weet niet of ik dit weekend tijd ga hebben :'D

    Dat is een goede reden :'D have fun!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Moet haar grote broer Lynn komen redden?
    Wel toevallig dat juist net allebei onze personages van de zijtak nu zonder hun begaafden zitten. (;


    Credendo Vides

    Hahah vind ik goed! Ja idd, het is de familie niet gegund ;P


    When you believe your dreams come true

    Iemand posten ? :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Iemand posten ? :3


    Ik ga vanavond proberen te posten met de prins. Misschien ook met Skye.


    Credendo Vides

    Oeps, my turn :3
    Misschien vanavond, anders morgenochtend!


    how dare you speak of grace

    Yayy ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Deze rpg is dood? :c


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh damn! Ik had niet door dat ik kon reageren op een post xD

    Zal kijken of ik ook direct iets kan posten met Skye.


    Credendo Vides

    zijn er nog mensen die door willen gaan? (A)


    Credendo Vides