• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik kan van vrijdag avond t/m zondag avond waarschijnlijk niet posten

    Walibi en vriendin op bezoek namelijk


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Doodgebloed?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik probeer zo snel mogelijk te posten, maar school is nu al veel van mijn tijd in beslag aan het nemen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Please, don't let it die!
    Zelf kan ik dus nog steeds niets doen. xD


    Credendo Vides

    People post?

    ik wil mn agnes x aodfhin en mn Tristan x arrowin ships niet dood laten bloeden :Y)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Anders weer een Gastenboekberichtje en/of privé berichtje naar iedereen? Want er zijn zelfs nog rollen die gemaakt moeten worden :/


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    People post?

    ik wil mn agnes x aodfhin en mn Tristan x arrowin ships niet dood laten bloeden :Y)


    Ik wil best graag schrijven maar ik heb zoooo weinig inspiratie :C


    how dare you speak of grace

    ik zou het ook jammer vinden als het stopt


    When you believe your dreams come true

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik wil best graag schrijven maar ik heb zoooo weinig inspiratie :C


    Gewoon wat proberen anders :P
    Misschien dat ze naar de tafel met eten lopen en dat ze dan kerselaar zoeken ofzo, of dat ze naar Tristan en arrowin gaan ? Of naar een andere begaafde? Of dat agnes met een vriend/vriendin praat en over aodfhin verteld? Of misschien dat ze in haar gedachten over aodfhin denkt en wat ze van m vind en wat ze wil weten? En hij zij dat ie een zus had misschien dat ze daar wat over afvraagt? Ik zeg maar wat :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:43 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Gewoon wat proberen anders :P
    Misschien dat ze naar de tafel met eten lopen en dat ze dan kerselaar zoeken ofzo, of dat ze naar agnes en aodfhin gaan ? Of naar een andere begaafde? Of dat Tristan met een vriend praat en over arrowin verteld? Ik zeg maar wat :Y)


    Huh but I'm Agnes :'D


    how dare you speak of grace

    Ik schrijf me uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shireen schreef:
    (...)

    Huh but I'm Agnes :'D


    Oops

    Pas t even aan hihi


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Is dit dood?


    Ben mijn abo's aan het opschonen, vandaar

    hoop het niet namelijk


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Is dit dood?


    Ben mijn abo's aan het opschonen, vandaar

    hoop het niet namelijk


    Ik hoop het ook niet. ):

    Wilt iemand de rol van LittleOwlet trouwens overnemen? Anders zouden we hem moeten vermoorden en heeft zijn gekoppelde begaafde bar weinig om te doen dan volgens mij.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook niet. ):

    Wilt iemand de rol van LittleOwlet trouwens overnemen? Anders zouden we hem moeten vermoorden en heeft zijn gekoppelde begaafde bar weinig om te doen dan volgens mij.

    Iemand heeft het over moorden? (Wbw)

    En sowieso een nieuwe verdeling maken met de mensen die nog wel mee doen dan? Ik geloof dat er heel wat al tussenuit gevallen zijn, dus de tweetallen kloppen toch niet meer.

    Ik probeer trouwens na het weekend te posten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.