• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    LearnToPlay schreef:
    Ik heb een idee voor het stukje van Arrowin Dat al in het speeltopic staat

    alleen, als het niet voor 20:00 is veranderd blijft het zo

    of Necessity moet eerder posten dan mij met Tristàn


    Ik ben vandaag de hele dag weg geweest, dus ik post sowieso vandaag niet (: ik weet niet of he het al aangepast had? Ik wil anders ook best wachten tot je het aangepast hebt hoor.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik ben vandaag de hele dag weg geweest, dus ik post sowieso vandaag niet (: ik weet niet of he het al aangepast had? Ik wil anders ook best wachten tot je het aangepast hebt hoor.


    Je hoeft niet te wachten hoor (:

    Ik krijg dat idee namelijk niet goed in die post verwerkt en mijn laptop doet raar.

    Dus je kan gewoon posten (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    iemand posten? :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    iemand posten? :3


    Ik kan niets (':


    Credendo Vides

    ik ook niet, wacht al bijna 1,5 week...


    When you believe your dreams come true

    LearnToPlay schreef:
    iemand posten? :3


    Ik ben bezig ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik kan niets (':

    Sorry voor de slome reacties! Ik heb last van writer's block de laatste tijd. Maar ik zal proberen weer iets posten (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Sorry voor de slome reacties! Ik heb last van writer's block de laatste tijd. Maar ik zal proberen weer iets posten (:


    Neem de tijd hoor, RPG posten zijn één van de weinige dingen waar ik soms wat ongeduldig over kan doen. xD


    Credendo Vides

    Het spijt me dat ik voor een tijdje niet heb gereageerd!!! Ik ben ook nog eens ziek geworden en wat andere dingetjes. Mijn posts komen of zometeen of morgen!!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Geeft niet, ik hoopte alleen dat de rpg niet zou doorlopen ;)


    When you believe your dreams come true

    Was van plan om vandaag met arrowin te posten, alleen was ik net pas thuis van Amsterdam comic con, en toen begon het te onweren :/ dus ik post morgen ochtend of avond waaschijnlijk


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ugh ja hoor, had ik net een mooi stukje van ong. 500 woorden met Skye getypt vanmiddag, klaar om te posten. Vond mijn laptop het leuk om Word vast te laten lopen... Yep, dat stukje... >.< Ik hoop dat het me zo nog snel even lukt om het weer uit mijn mouw te schudden xD

    @Kenopsia, was je trouwens ook al weer bezig met een post voor Lucilla? (A)


    Credendo Vides

    Kan er anders niet weer een algemeen berichtje gestuurd worden naar de mensen die niks hebben gepost in speeltopic/Hun rol nog niet afhebben/weer moeten posten

    angezien er (uit mijn hoofd) nog maar 4-5 mensen posten :/


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben er wel, maar ik weet niets. Ik vind het gewoon erg jammer dat mijn personage geen eigen persoontje heeft. Daardoor is de lol er voor mij een beetje vanaf sinds het begin, dus ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ik ben er wel, maar ik weet niets. Ik vind het gewoon erg jammer dat mijn personage geen eigen persoontje heeft. Daardoor is de lol er voor mij een beetje vanaf sinds het begin, dus ja.


    Opzicht wil ik best wel een derde persoon aanmaken, maar ik weet niet of het mag.
    Daarnaast doe ik ook met nog wat anderen mee en heb ik nu ook weer een eigen. ^^


    Credendo Vides