• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Trikru schreef:
    (...)
    Yeah :3

    That ending.. I cried for fucking 2 hours straight!


    Yess. Terrible


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oehh meer merlin-kijkers hier? ^^


    Yep me too! Why did it had to end like that?! )':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yep me too! Why did it had to end like that?! )':


    Ik kon echt niet meer slapen die nacht :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben blijkbaar de enige die het niet kijkt? x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik kon echt niet meer slapen die nacht :c


    Ik ben toen maar meteen met een andere serie begonnen om me af te leiden :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik ben toen maar meteen met een andere serie begonnen om me af te leiden :')



    Het was half 2 dus ik moest wel slapen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, aangezien MoonEyes niet op mijn gb heeft gereageerd ga ik nu schrijven met Atlas c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Nou, aangezien MoonEyes niet op mijn gb heeft gereageerd ga ik nu schrijven met Atlas c:


    Doe maar, ze reageert ook niet tegen mij...


    "Rebellion's are build on hope"

    Trikru schreef:
    Nou, aangezien MoonEyes niet op mijn gb heeft gereageerd ga ik nu schrijven met Atlas c:


    Anders sturen we haar allemaal een berichtje, dan zou ze ooit wel moeten reageren. (A)
    Ze was twintig uur geleden het laatst online.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 13:11 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Anders sturen we haar allemaal een berichtje, dan zou ze ooit wel moeten reageren. (A)
    Ze was twintig uur geleden het laatst online.


    Oh well, als ze niet reageert zou ik maar geen moeite doen.
    Dan doet ze maar niet mee I guess :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh well, als ze niet reageert zou ik maar geen moeite doen.
    Dan doet ze maar niet mee I guess :')


    Jaa, ik heb in de tussentijd ook al JoSnape een bericht gestuurd, of ze mee wilt doen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh well, als ze niet reageert zou ik maar geen moeite doen.
    Dan doet ze maar niet mee I guess :')


    Ik vind het wel kut, aangezien ik speciaal voor haar mijn rol van Skye helemaal overhoop heb gegooid.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik vind het wel kut, aangezien ik speciaal voor haar mijn rol van Skye helemaal overhoop heb gegooid.


    Dat snap ik wel. Maar ja, er is niet veel aan te doen, we kunnen haar niet dwingen. Het lijkt me nog minder leuk om dan te RPGen met iemand die er weinig moeite voor doet.


    how dare you speak of grace

    Trikru > MonChevy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het anders goed dat, als ze vanavond rond 20:00 of zo nog niet gereageerd heeft, ik de gave van Skye dan weer terug verander naar gedaante veranderaar?


    Credendo Vides