• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik vind het wel kut, aangezien ik speciaal voor haar mijn rol van Skye helemaal overhoop heb gegooid.

    Dan is het echt dubbel zo vervelend ja :c


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    DreamerN schreef:
    Is het anders goed dat, als ze vanavond rond 20:00 of zo nog niet gereageerd heeft, ik de gave van Skye dan weer terug verander naar gedaante veranderaar?


    Ja dat is goed. Ik hou überhaupt niet van eendagsvliegen. Maar goed, nu gewoon met zijn allen lekker plezier hebben (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Ja dat is goed. Ik hou überhaupt niet van eendagsvliegen. Maar goed, nu gewoon met zijn allen lekker plezier hebben (:


    Oké, dan wacht ik tot die tijd.

    Maar als Feniks met haar rol voor de begaafde nog mee gaat doen zijn we weer met een even aantal. Al zei ze dat haar rol waarschijnlijk pas de 30e komt of zo van wat ik het rollentopic had gelezen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, dan wacht ik tot die tijd.

    Maar als Feniks met haar rol voor de begaafde nog mee gaat doen zijn we weer met een even aantal. Al zei ze dat haar rol waarschijnlijk pas de 30e komt of zo van wat ik het rollentopic had gelezen.


    Zij heeft ook niet meer op me gereageerd... Ik ga even wat mensen berichten sturen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    heeey
    Even een klein dingetje: ik heb atm een beetje shitty tijden dus ik denk dat ik voor een paar dagen niet post (kan wel veranderen, hangt af van m'n mood :p). Ik houd wel alles van de rest bij maar posten komt later (ook omdat ik de aankomende dagen allemaal birthday parties heb, hehe).
    So just a lil thingy to keep in mind (:


    how dare you speak of grace

    Ik heb de post van Aodfhin bij de laatste paar regels iets aangepast (:

    er bestaat een kleine kans dat ik de post van Arrowin ook iets aanpas, maar dat denk ik niet Of ik moet plots een briljante ingeving hebben

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 17:21 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Ik heb de post van Aodfhin bij de laatste paar regels iets aangepast (:

    er bestaat een kleine kans dat ik de post van Arrowin ook iets aanpas, maar dat denk ik niet Of ik moet plots een briljante ingeving hebben


    Ik heb vanavond een feestje dus ik ga proberen morgen te reageren (:


    how dare you speak of grace

    Please mensen, waarom heb ik al het gevoel dat het best snel dood gaat bloeden ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Please mensen, waarom heb ik al het gevoel dat het best snel dood gaat bloeden ):


    Omdat ik morgen (vandaag) reageer pls be patient :p


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Omdat ik morgen (vandaag) reageer pls be patient :p


    Het ligt misschien ook aan het feit dat er de afgelopen 24+ uur voorbij is gegaan zonder nieuwe post. O': Ik ben een beetje te opletterig en paniekerig wat dat betreft aangezien ik niet wil dat er weer een leuke RPG zo snel dood gaat. (Heb namelijk vaak genoeg meegemaakt dat die na nog geen twee dagen alweer zo goed als dood was...)


    Credendo Vides

    Ik wacht nog op antwoord voordat ik weer verder kan..


    When you believe your dreams come true

    Ik kan dinsdag pas weer posten aangezien ik vandaag en morgen heel druk ben (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heb het deze dagen knetterdruk gehad met markt en zo dus ik ga proberen vandaag te antwoorden. Ik beloof niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Heb het deze dagen knetterdruk gehad met markt en zo dus ik ga proberen vandaag te antwoorden. Ik beloof niets.


    Ik had hetzelfde. Drie dagen gewerkt voor 24/7 en morgen ga ik twee daagjes vakantie. Duussss, ik ga vandaag zo veel mogelijk proberen te posten (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb een idee voor het stukje van Arrowin Dat al in het speeltopic staat

    alleen, als het niet voor 20:00 is veranderd blijft het zo

    of Necessity moet eerder posten dan mij met Tristàn

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:13 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.