• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Tristàn?
    Tenzij je echt een zwaar onbeantwoorde liefde wil, zou 'niet kunnen uitstaan' het beste passen denk ik :')


    doe maar Niet uit staan :Y)

    Voor Arrowin, Aodhfin of allebei?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Iemand had mij een gb gestuurd, maar die heb ik per ongeluk verwijderd. Wie was het en wat stond er in? Zet het maar hier neer, want gb vergeet ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Lucy ook nog (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb Agnes voor van alles. Ze kan zowel makkelijk vrienden als vijanden maken :'D


    how dare you speak of grace

    Corrin staat ook overal voor open!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik heb nu een klein probleempje hehe
    Ik heb maar vijf begaafden en acht koninklijke leden. Aangezien MoonEyes, Nakito en Homerus nog niet aan hun rol zijn begonnen met de koninklijke personages, deel ik hun niet in. Dit is niks tegen hun, gewoon voor nu, zodat ik het speeltopic straks kan gaan starten! (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Anders stuur je hen een gb?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 19:55 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Koppels

    Emma Cornelia Morgan • Atlas Harrison Wynter
    Lucilla Lapis Nacasia • Brayde Ever Payton Wynter - Dynell
    Arrowin 'Sedna' Nightingale • Tristàn Aleixo Winter
    Aodhfin 'Svarazic' Nightingale • Agnes Harryo Beatrice Wynter
    Skye Lunaria Brannpoire • Corrin August Benoit Wynter


    Dit is het voor nu (: Ik ga dan ook de mensen een GB sturen waar ik nog geen rol van heb!


    "Rebellion's are build on hope"

    Arrowin en Tristan gaat gezellig worden :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Dat ook nog. Oké...
    Enige relaties met Atlas?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Dat ook nog. Oké...
    Enige relaties met Atlas?


    Ik vind het de hele tijd vet moeilijk om te bedenken wat Agnes precies van andere mensen vindt. Dus als jij met suggesties kan komen zou dat super fijn zijn :'D


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik vind het de hele tijd vet moeilijk om te bedenken wat Agnes precies van andere mensen vindt. Dus als jij met suggesties kan komen zou dat super fijn zijn :'D


    Zelfde probleem


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arme Skye haha. Ik heb echt zin in deze rp!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Trikru schreef:
    Dat ook nog. Oké...
    Enige relaties met Atlas?


    Arrowin en Aodfhin zijn uit hun huis gehaald door soldaten,
    misschien dat Atlas daarbij was en dat Aodfhin hem daarom haat ?


    En misschien dat Arrowin een oogje op hem heeft? :Y)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Arrowin en Aodfhin zijn uit hun huis gehaald door soldaten,
    misschien dat Atlas daarbij was en dat Aodfhin hem daarom haat ?


    En misschien dat Arrowin een oogje op hem heeft? :Y)


    Klinkt wel goed c:

    Hoewel Atlas bij de ridders hoort en niet soldaten :W

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 20:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.