• Ik weet niet hoe deze nieuws moet vermelden.
    Jullie sommigen weten alvast dat vaak sukkel met verdriet en depressie
    Ik heb vaak tegenslagen in mijn leven.
    Ook nog andere negatieve dingen.

    Ik heb een keuze gemaakt voor euthanasie te doen.
    Ik ga volgende week bij de dokter om er over te spreken.
    Het is de eerst stap dat ik ga zetten volgende week.
    Ik heb het besloten door bepaalde dingen in mijn leven.

    Ik zoek geen aandacht maar, wilde jullie gewoon nieuws vertellen.

    Groetjes Eva aka MagicInOurHeart.

    Sorry hoor maar ik vind al je topics ongeloofwaardig. Je claimt 18 te zijn en je kan niet eens normale zinnen formuleren.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, maar ik vind euthanasie geen oplossing voor deze miserie in je leven (tenzij je ongeneselijk ziek bent of zo). Dit klinkt misschien hard, maar je moet het aanpakken, niet die weg kiezen om het op te geven. Daarbij denk ik niet dat dokters deze beslissing zomaar gaan accepteren, maar alleen bij hele zieke mensen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 20:25 ]


    16 - 09 - '17

    Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat een dokter daar zomaar mee instemt.


    chaos makes the muse

    Moltres schreef:
    Sorry hoor maar ik vind al je topics ongeloofwaardig. Je claimt 18 te zijn en je kan niet eens normale zinnen formuleren.


    Oke, als jij het vind is het goed maar, door bepaalde dingen in mijn leven heb er een reden voor.
    Misschien vind jij geen goeie reden maar, er zijn bepaalde dingen waar mee jaren lang worstel.

    Ik kan geen goed Nederlands door mijn beperking.
    Ik wil dat het beter word. Ik heb last van leerproblemen

    Ja ik ben ook zeven jaar lang gepest, ik heb diabetes, schildklier problemen, dyslexie, mijn broer heeft diabetes, mijn opa heeft parkinson en mijn moeder borstkanker.

    Alsnog kan ik fatsoenlijke zinnen formuleren en leven. Dus, je punt?

    I smell trolling.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sandow schreef:
    Sorry, maar ik vind euthanasie geen oplossing voor deze miserie in je leven (tenzij je ongeneselijk ziek bent of zo). Dit klinkt misschien hard, maar je moet het aanpakken, niet die weg kiezen om het op te geven. Daarbij denk ik niet dat dokters deze beslissing zomaar gaan accepteren, maar alleen bij hele zieke mensen.


    Ik woon in Belgie en ik heb jaren lang geworsteld met mentaal problemen.
    Ik ben 18 en heb al ongeveer 7 keer voor lange periode in het psychiatrie gezeten.
    Is de eerste stap misschien kan het nog veranderen maar, veel dingen worsten nu lastig voor mezelf door mijn mentale problemen.
    Volgens de wet van belgie mogen mensen met mentale problemen ook doen.

    Ik heb hard gevecht de laatste jaren en tot nu heb ik niks overwonnen.
    Ik ben mijn verdriet vanbinnen moe.

    Sandow schreef:
    Sorry, maar ik vind euthanasie geen oplossing voor deze miserie in je leven (tenzij je ongeneselijk ziek bent of zo). Dit klinkt misschien hard, maar je moet het aanpakken, niet die weg kiezen om het op te geven. Daarbij denk ik niet dat dokters deze beslissing zomaar gaan accepteren, maar alleen bij hele zieke mensen.

    +1. Bovendien geloof ik niet dat eender welke dokter op aarde er zomaar akkoord mee zal gaan als hij een beetje verstand heeft van enkele (wettelijke) voorwaarden die hieraan verbonden zijn. Ik denk dat hij andere voorstellen zal doen, bijvoorbeeld antidespressiva (liever niet dan wel, vind ik persoonlijk), praten met een psycholoog/psychiater….

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 20:35 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Voor zover ik weet wordt euthanasie alleen gedaan bij mensen die ongeneeslijk ziek zijn. Dus ik denk niet dat je huisarts ermee in zal stemmen.


    Physics is awesome

    Moltres schreef:
    Ja ik ben ook zeven jaar lang gepest, ik heb diabetes, schildklier problemen, dyslexie, mijn broer heeft diabetes, mijn opa heeft parkinson en mijn moeder borstkanker.

    Alsnog kan ik fatsoenlijke zinnen formuleren en leven. Dus, je punt?

    I smell trolling.



    Jij mag boos op mij zijn en vind erg voor je dat veel hebt meegemaakt.
    Dat betekend jij bent veel sterker dan ik en jij kan veel overwinnen.
    Ik heb al vier jaar geen Nederlands meer gehad in school.
    Het spijt mij als mijn Nederlands niet goed is doe mijn best

    Mensen hebben de recht om boos te zijn en mij een zwakkeling ben.
    Als het betekend dat ik gemakkelijk mensen boos maak.
    Vind gewoon dat er niet meer ben en iedereen eeuwig gerust heb.
    Zonder dat ik een lastig mens ben voor mensen in deze wereld.

    Kijk kindeke, een fatsoenlijke dokter gaat echt niet instemmen met euthanasie omdat je worstelt met een depressie. Je bent niet ongeneeslijk ziek. Het is naar dat je met zulke gevoelens zit, maar dan zou ik toch eens een psycholoog opzoeken. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het lijkt me ook sterk dat je ouders hier mee instemmen? Ik zou toch nogmaals proberen om naar een psycholoog of zo te stappen, van depressie en zo kom je ooit wel eens af. Probeer sterk te zijn en steun te zoeken, dan kom je er heus wel doorheen. Je moet niet alle schuld of een ditje en datje in je leven steken, want zo komt niemand vooruit. Daarbij ben ik zelf ook van België en heb ik nooit over die wet gehoord.


    16 - 09 - '17

    Vikernes schreef:
    Kijk kindeke, een fatsoenlijke dokter gaat echt niet instemmen met euthanasie omdat je worstelt met een depressie. Je bent niet ongeneeslijk ziek. Het is naar dat je met zulke gevoelens zit, maar dan zou ik toch eens een psycholoog opzoeken. :Y)


    De verpleging zeggen dat ze mijn standpunt begrijpen.
    Jullie kennen enkel mij via deze website.
    Misschien ben ik een zwakkeling of overdrijf ik.
    Heb keer met hulpverleners gepraat en ze zeggen dat ze mijn standpunt begrijpen.
    Door mijn problemen en zij hadden geregeld voor de afspraak bij de dokter.
    Ik lieg niet en heb al jaren lang bij psycholoog geweest.
    Ik ben altijd teruggevallen door mijn mentale problemen.

    Bij dit soort topic's denk ik gelijk aan trolling (cat).
    Als het echt is:
    Je huisarts gaat je echt niet toestemming geven voor euthanasie. Je bent niet ongeneselijk ziek. Ik weet dat het wel eens gebeurt met mensen die ondraaglijk lijden aan hun mentale ziekte, maar ik kan je al vertellen dat daar minstens 3 onafhankelijke psychologen/psychiaters over heen gaan, als het überhaupt wordt ingediend. Dan is het antwoord nog steeds vaak nee.
    Meid, je bent nog jong. Het leven kan er altijd zwaar uitzien, maar dat geldt niet voor toekomst. Daar zijn er nog genoeg mogelijkheden. Ik heb ook geworsteld met depressie en andere stomme dingen. Mijn leven is er sinds dien alleen maar slechter op geworden. Chronische pijn, zware dyslexie en diagnose nummer 3 moet nog komen :'). Maar ik ben wel gelukkig. Gelukkiger dan ooit. De toekomst heeft nog veel in zicht, ook al zie je dat niet. Ga naar een psycholoog of psychiater. Misschien kunnen zij iets voor je doen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 20:58 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Sandow schreef:
    Het lijkt me ook sterk dat je ouders hier mee instemmen? Ik zou toch nogmaals proberen om naar een psycholoog of zo te stappen, van depressie en zo kom je ooit wel eens af. Probeer sterk te zijn en steun te zoeken, dan kom je er heus wel doorheen. Je moet niet alle schuld of een ditje en datje in je leven steken, want zo komt niemand vooruit. Daarbij ben ik zelf ook van België en heb ik nooit over die wet gehoord.



    Hier een artikel over mensen met mentale problemen en euthanasie.


    http://www.demorgen.be/wetenschap/-stop-euthanasie-bij-psychisch-lijden-b94b79ff/

    Sorry, maar je topics beginnen steeds minder geloofwaardig te worden. Thats all i gotta say.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 21:09 ]