• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Chris Hemsworth is zo knap. Damn. Soms vergeet ik dat even.

    Ligt het aan mij of werken youtube video's niet meer op Q?

    Ik snap niet waarom ik die lieve dingen nog stuur, als je ze toch niet checkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why do I have a mosquito bite on my ass?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hopelijk os dit de laatste dag dat er dronken mensen voor mijn huis staan te schreeuwen. Het begint vervelend te worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik word echt een alcoholist van zomervakanties. Gelukkig is mijn tolerantie ook zo dat ik niet dronken word na drie glazen wijn. *kuch*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Audino schreef:
    Ligt het aan mij of werken youtube video's niet meer op Q?


    Bij deze is het doorgegeven. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij deze is het doorgegeven. ^^

    Nice, thanks (:

    O mijn god mijn ex appt me. Holy shit, waarom voel ik me zo gelukkig? :S Ik krijg zo'n lief appje van hem. Arg, maakt het me zo lastig om niet te zeggen dat als hij echt clean is voor langere tijd ik hem terug wil. fuckfuckfuck, wat moet ik nou doen?

    Welke pussy is er weer aan het huilen? Ik.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 23:20 ]

    Wat is dit ding op mijn been omfg

    Audino schreef:
    O mijn god mijn ex appt me. Holy shit, waarom voel ik me zo gelukkig? :S Ik krijg zo'n lief appje van hem. Arg, maakt het me zo lastig om niet te zeggen dat als hij echt clean is voor langere tijd ik hem terug wil. fuckfuckfuck, wat moet ik nou doen?

    Welke pussy is er weer aan het huilen? Ik.


    Kalm blijven en er een nachtje over denken. Als hij je zo heeft voorgelogen in jullie relatie, zal hij echt niet zomaar stoppen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoe kan ik zo beroerd worden van zwemmen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Filosofem schreef:
    (...)

    Kalm blijven en er een nachtje over denken. Als hij je zo heeft voorgelogen in jullie relatie, zal hij echt niet zomaar stoppen. :Y)

    Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik zal hem morgen terug appen.

    // Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil zo graag meer ervaring opdoen met anderen, maar ook terug naar hem. Al ben ik bang dat hij dan ook nooit laat weten dat er iets is wat hij niet leuk vindt en we over een tijdje in dezelfde situatie zitten.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 23:32 ]

    Dit is toch wel een dieptepunt van mijn vakantie. Stomdronken naar het hotel gestrompeld en nu misselijk af. Gaat goed, gaat goed :/


    26 - 02 - '16

    Stop eens met huilen, jeez. Get yourself together!
    Ik voel me ineens zoveel minder depressief, maar aan de andere kant ook veel erger. Hij maakt het me wel weer lastig.