• ~ RPG: FRONTLINES ~




    This is where you leave the visions that brought you here. You’re not angels of mercy swooping down to mop the brows of grateful men. You’re workers. And you’ll do whatever you’re asked. No matter how dirty, no matter how dull.



         


    Augustus 1916 — Somme, Picardië, Frankrijk, net achter de frontlinies.

    Een groep jonge, Britse verpleegsters is ingezet om de vele slachtoffers van de Slag aan de Somme te dienen. De bloederige strijd die zich aan de frontlinies afspeelt zorgt ervoor dat de verpleegsters dagelijks te maken krijgen met traumatiserende ervaringen. Maar ze doen hun werk goed en staan zelf bekend als een groep verpleegsters die levens weet te redden in de meest onmogelijke omstandigheden.
          Maar plotseling verschuiven de frontlinies zich. Een deel van het Brits-Franse territorium wordt overgenomen door het Duitse leger voordat de groep weg kan komen. Alle gewonde soldaten en mannelijke officieren- en doktoren worden afgemaakt, en de verpleegsters worden gevangen genomen. Ze worden door de Duitsers niet zozeer gezien als oorlogsgevangenen, maar worden aan het werk gezet in een hospitaal aan de andere kant van het front; de Duitse kant.
          Ook hier proberen ze te overleven door hun hoofd laag te houden, maar worden ze zich steeds meer bewust van de dubbele moraal waar ze last van hebben: ze verplegen de Duitse soldaten alleen maar om ze weer terug kunnen sturen naar de frontlinies, om Britse soldaten te doden. Om deze reden, en door horrors die ze moeten meemaken aan de hand van de Duitsers, besluiten ze dat ze er alles aan moeten doen om te ontsnappen.


    Live for something, rather than die for nothing.




    War is the only time when men die by the millions and women shrink away by the thousands.





    They died... So that we might live and save                  whom we can.           



    OMGEVING

    Aan de Britse kant van het front werken de verpleegsters in opgezette houten barakken waar patiënten worden behandeld en geopereerd. Er staan meerdere barakken naast elkaar, maar door ruimtegebrek worden gewonden vaak ook buiten neergelegd. Voor de verpleegsters is er één barak waar zij kunnen slapen. De grond eromheen is constant nat en modderig. Dit 'hospitaal' staat zo'n 600 meter van het loopgraven front af.

    Het Duitse hospitaal is geïmproviseerd in een leegstaand landhuis, 500 meter verwijderd van het front. De faciliteiten zijn hier enigszins beter, maar er is gebrek aan ruimte waardoor vele patiënten her en der door de villa heen worden geplaatst. De verpleegsters slapen in twee aparte kamers die volgestampt zijn met zo veel mogelijk stapelbedden.


    WERK EN LEVEN

    De verpleegsters werken vooral overdag, en soms ook s'nachts. Er wordt verwacht dat na nachtrust, ze om 7 uur s'ochtends weer klaar staan om verder te werken. Iedereen werkt sowieso door tot 10 uur s'avonds, met pauze voor lunch en avondeten van in totaal een uur. De nachtploeg werkt hierna nog langer door. Iedereen werkt in principe zes dagen per week, tenzij er sprake is van ziekte of verwonding. Op een dag waarop ze niet werken zijn ze vrij om te doen wat ze willen, maar aangezien ze vlak bij het front zitten en er nauwelijks transportfaciliteiten zijn, blijven ze vrijwel altijd in of rondom de barakken.

    Eens in de zes maanden hebben ze de kans om 3 dagen vrij te krijgen, en terug de zee over te steken om hun familie te zien. Dit geldt natuurlijk voor Britse verpleegsters aan de Britse kant, de Duitsers zullen hen geen vrije dagen geven om hun familie in Groot-Brittannië te zien.


    INVULLEN


    Naam:
    Leeftijd: 18 - 30 voor verpleegsters, 18+ voor anderen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: denk aan hoe hij/zij hier is terechtgekomen
    Relaties: met andere personages
    Extra:



    ROLLEN

    • Britse verpleegsters:
    - Frances Murray ~ 20 ~ Aisling Loftus ~ Shireen ~ 1,3
    - Annabelle Jones ~ 22 ~ Lize Feryn ~ KLAINEISBACK ~ 1,1
    - Joan Powell ~ 24 ~ Natalie Dormer ~ GoodGrief ~ 1,1
    - Rosemary Bennet ~ 25 ~ Blake Lively ~ Kenopsia ~ 1,2
    - Gwendolyn Johnson ~ 20 ~ Daria Sidorchuk ~ LearnToPlay ~ 1,5
    - Alden Bowman ~ 24 ~ Keira Knightley ~ Mismagius ~ 1,4
    - Cassandra Lee ~ 24 ~ Alicia Vikander ~ Miall ~ 1,4
    - Camille Chaffart ~ 24 ~ Ravi

    • Duitse verpleegsters:
    - Marthe Schwanhild ~ 21 ~ Lily James ~ IJsvogel ~ 1,4
    - Gereserveerd ~ Wheeler
    - Gretl Münchhausen ~ 25 ~ Laura Carmichael ~ KLAINEISBACK ~ 1,5
    - Karla Mengelberg ~ 24 ~ Scarlett Johansson ~ Puckwudgie ~ 1,6
    - Andrea Müller ~ Ziegler

    • Duitse militairen:
    - Tobias Müller (Robbie Burke) ~ 25 ~ James McAvoy ~ Mignon ~ 1,1
    - Michael Moritz ~ 41 ~ Daniel Craig ~ SIave ~ 1,3
    - Dominik Buermann ~ 26 ~ Eddie Redmayne ~ Necessity ~ 1,4
    - Kurt Bretz ~ 21 ~ Iwan Rheon ~ GoodGrief ~ 1,4
    - August Bertel ~ 27 ~ Sam Riley ~ Kenopsia ~ 1,4


    REGELS

    ~ De huisregels van Quizlet gelden hier uiteraard ook.
    ~ Minimum aantal woorden per post is 200.
    ~ Ruzies IC, niet OOC.
    ~ 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    ~ Maximaal 2 rollen per persoon.
    ~ Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven.
    ~ Houdt in uiterlijk, omgang en geschiedenis rekening met het tijdperk!



    They may forget your name but they will never forget how you saved their lives.





    "Our generation will never be new again. Our youth has been stolen from us. But we won't abandon you. That is our promise to you. All of you."



    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 19:38 ]


    how dare you speak of grace

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Okee thanks :) is mijn rol volledig genoeg dan?


    Misschien kun je het innerlijk nog iets uitgebreider beschrijven en ook een beschrijving van haar uiterlijk (lengte, rondingen, kleding, uitstraling, opmerkzaamheden enz.) c:


    how dare you speak of grace

    Mismagius schreef:
    Ik dacht dat ik al op plaats reactie had gedrukt, niet dus.. Is er nog een Britse verpleegster beschikbaar?


    Whoops! Ja hoor (:
    Ik weet nog niet precies hoe veel Britse verpleegsters er kunnen komen, maar ze zijn sowieso met een vrij grote groep.
    Misschien komt er later nog een tijdelijke stop als er geen Duitse verpleegsters bij komen.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Misschien kun je het innerlijk nog iets uitgebreider beschrijven en ook een beschrijving van haar uiterlijk (lengte, rondingen, kleding, uitstraling, opmerkzaamheden enz.) c:


    Okeee ik zal eens denken wat ik toe kan voegen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    /

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 17:51 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 19:01 ]


    how dare you speak of grace

    Aan de ene kant had ik graag een Britse verpleegster gewild, maar daar zijn er al zoveel van :')
    Ik denk dat ik me toch aan een Duitse verpleegster waag. Zou ik er een mogen reserveren?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Aan de ene kant had ik graag een Britse verpleegster gewild, maar daar zijn er al zoveel van :')
    Ik denk dat ik me toch aan een Duitse verpleegster waag. Zou ik er een mogen reserveren?


    Je staat erbij (:


    how dare you speak of grace

    Ik ben bezig met mijn rol en ik ben echt excited maar mijn internet is echt vet sloom. :c


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Ik ben bezig met mijn rol en ik ben echt excited maar mijn internet is echt vet sloom. :c


    Take your time (:
    Ik ben atm ook bezig C:


    how dare you speak of grace

    Naam:

    Rosemary 'Rose, Rozy, Mary' Hazel Bennet

    Rosemary: Dew of the sea - Latin
    Hazel: Hazelnut tree - English
    Bennet: Blessed - English







    "In spite of everything..."

    "I still believe people..."

    ”are good at heart."

    ”I really do."


    • Geboortedatum:
    25 winters jong. Geboren op een koude 15 december. Sagittarius

    • Innerlijk:
    Rose is een doorgewinterde vrouw die eigenlijk voor weinig terugdeinst. Ook al heeft ze een lichte angst voor spinnen, deinst ze voor weinig terug.
    Ze is voornamelijk een denker en is vaak filosofisch bezig als ze alleen is. Voordat ze in de oorlog terecht kwam, was ze een schrijfster voor poëzie en aangezien ze nu weinig kan schrijven, probeert ze vaak mooie zinnen te bedenken in haar hoofd. Ze is een vrouw die goed tegen stres kan en dit is vaak te zien tijdens de hevige situaties die de gewonden met zich mee brengen. Ze heeft soms ook een hevig temperament en kan snel boos worden als mensen niet gelijk doen wat zij denkt dat goed is in heftige situaties. Ze is niet bang om de consequenties van autoriteit te ontvangen, aangezien ze de Duitse soldaten helpt. Mochten ze haar beledigen, zal ze niet bang zijn om de wond erger te maken. Mocht ze hierdoor een klap ontvangen, zal ze dat aanvaarden. Ze kan ook snel sympathie laten blijken voor de soldaten, ook omdat ze weet wat er te zien is op het slagveld. Ze weet dat de Duitse soldaten haar mensen vermoorden aan de frontlinie, maar ze houdt altijd in haar hoofd dat ook zij alleen maar mensen zijn.
    Rose geniet nog steeds van het leven, ondanks dat ze vaak is omringd door dood en gewonden. Ze weet dat dit haar enige leven is en ondanks dat het niet geweldig is, houdt ze er wel van.
    Ze is vaak zwaar koppig en wilt het liefst altijd doen wat zij wilt en is dan eigenlijk ook een kat die je met handschoenen moet aanpakken. Ze gebruikt vaak sarcasme als de aanval voor haar problemen, maar is niet vervreemd met fysiek geweld. Ondanks ze een vrouw is is ze niet bang voor de consequenties die er komen met het opstaan tegen mannen. Ze is opgegroeid in een familie met alleen mannen en hierdoor heeft ze altijd het gevoel dat ze gewoon gelijken zijn. Rose kan soms nog wel paniekaanvallen hebben als alles echt te veel wordt. Dan heeft ze iemand nodig die haar vasthoudt en er voor zorgt dat ze zichzelf weer bij elkaar kan rapen.
    Mensen die Rose kende voor de oorlog kunnen haar herinneren als een liefdevolle vrouw die alles voor haar familie overhad. Ze had altijd een goede band met haar broers en vader en weet hierdoor ook wel hoe ze zich rond de mannen kan gedragen.

    • Uiterlijk:
    Rosemary heeft lange, blonde lokken, die meestal zijn opgestoken in verband met haar dagelijkse bezigheden. Het is een mengelmoes van lichtblond, met hier en daar een donkerdere pluk. Dit is gekomen door de zon die altijd op haar scheen als ze buiten moest werken op de boerderij. Haar ovale ogen hebben een blauwe kleur met een groene gloed erover heen. Mensen hebben vaak discussies over welke kleur het nou is en Rose weet het meestal ook niet echt. Haar ogen worden omlijst door lange, zwarte wimpers en haar wenkbrauwen hebben een slanke vorm. Ze heeft een lengte van 1,60, maar voelt zich nooit geïmponeerd door langere mannen of vrouwen. Ze heeft altijd goede, gevormde rondingen gehad en is hier dan ook wel lichtelijk trots op.

    • Geschiedenis:
    Vader • Chris Bennet ~ 58
    Broer • James Bennet ~ 28
    Broer • Peter Bennet ~ 22
    Broer • Oliver Bennet ~ 18


    Rose is opgegroeid op een boerderij en haar vader heeft haar altijd dezelfde klussen laten doen als haar broers. Haar moeder is overleden bij de geboorte van haar jongere broer en hierdoor werd Rose de "moeder" van de familie. Ze raakte er dan ook snel aan gewend dat ze altijd haar broers moest oplappen als ze weer eens waren gaan stoeien en dat uit de hand liep. Samen met de buurvrouw, die altijd heeft gediend als tweede moeder, leerde ze zowel de klussen van de mannen als van de vrouwen. Haar vader beheerde een boerderij met voornamelijk paarden en gewassen. Hierdoor heeft Rose al op jonge leeftijd leren rijden en hield ze vaak wedstrijden met haar broers. Haar vader Chris heeft de dood van zijn vrouw en haar moeder snel geaccepteerd voor zijn kinderen. Puur zodat hij er voor hun kon zijn en niet in een depressie zou zakken. Haar oudere broer James en jongere broer Peter zijn gelijk naar de frontlinie gestuurd toen de oorlog begon en dit was heel moeilijk voor Rose. Ze was rond deze tijd nog erg onbewust van de oorlog en heeft hierom heel veel gehuild. Elke keer als ze een brief binnenkreeg wilde ze hem als eerste lezen. Na een jaar besloot ze zelf ook naar het gevecht te trekken, puur om te helpen. Ze had niet gedacht dat het zo erg zou zijn qua gruwelijkheid. Soms heeft ze brieven geschreven naar huis en ze heeft te horen gekregen dat James terug was gekomen van het front, omdat hij er te slecht aan toe was om door te vechten. Wetende dat Peter alleen was aan het front bezorgde haar ergere nachtmerries dan dat ze al had, maar ze weigerde om terug naar huis te gaan. Ze was ondertussen verliefd geworden op haar werk, omdat het haar een groot genot gaf om de mannen op te lappen. Nu ze bij de Duitsers is, wilt ze nog steeds helpen, ondanks het schuldgevoel dat ze heeft. Wetende dat zij haar mannen doden, waaronder ook misschien Peter.

    • Relaties:
    ~ Joan Powell • Rose heeft een fijne soort vriendschap met Joan. Ondanks dat ze eigenlijk nooit echt hebben gesproken, weet ze dat ze altijd op Joan kan rekenen.

    Roept u maar, graag PB (:

    • Extra:
    - Ze heeft vaak nachtmerries en kan hierdoor in volle paniek wakker worden.
    - Ze kan soms paniekaanvallen hebben en heeft meestal iemand nodig die dicht bij haar staat om haar rustig te krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 22:40 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Het duurt nog wel eventjes voordat mijn rol online komt dus ik zeg alvast dat mijn faceclaim Daniel Craig is. c:


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Het duurt nog wel eventjes voordat mijn rol online komt dus ik zeg alvast dat mijn faceclaim Daniel Craig is. c:


    Can I just say, dat Daniel Craig er ook echt Duits uitziet :'D Nice going.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Kun je de originele post alsjeblieft aanpassen en niet een nieuwe post maken? :') Deze kun je dan veranderen in een streepje.


    Done, sorry. Je merkt dat ik niet vaak RPG


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Shireen schreef:
    (...)

    Can I just say, dat Daniel Craig er ook echt Duits uitziet :'D Nice going.


    Geweldige faceclaim inderdaad :) benieuwd naar dit karakter:)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Shireen schreef:
    (...)

    Can I just say, dat Daniel Craig er ook echt Duits uitziet :'D Nice going.



    Inderdaad!

    Al moet ik zeggen dat de knapperd die Mignon gebruikt heeft als fc er ook wel duits uitziet hahaha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...