• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Ik ben het eens met Cherished en MetalMafkees. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind de redelijk normale scenepeople wel wat hebben ^^ Zodra het té word vind ik het vreselijk..


    The sag in my swag <3

    Ik heb juist een paar maar die zijn nog normaal.
    En oke ze hebben cool haar. maar zo mager jah.

    Ik ben het met je eens [/Wow]


    everything you imagined, and more...

    het is mijn stijl,, en het zijn juist de dunne meisjes uit (meestal) amerika&canada die er brood mager uitzien,, oke ik ben ook niet echt de dikste ofzo maar ik ben mijn hele leven al dun geweest.
    ik heb het idee dat jullie een verkeerd beeld van scene voor jullie hebben,, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ofzo XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    je hebt langs een kant wel gelijk maar ga niet te snel zeggen dat iemand anorexia heeft

    precies want niet iedereen met een dun lichaam heeft anorexia,, ik heb het echt niet en gelukkig ook nooit gehad.
    sommige mensen zijn gewoon altijd dun geweest.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Nou ik vind Scene niks? Zo da's eruit en zo-ie-zo. Iedereen vind hier Scene leuk en IEDEREEN is fan van rock muziek hier. Dat kan haast niet aangezien er op mijn school niemand van rock houd en alleen maar van hiphop en rap. hoe kan dan iedereen hier van rock houden,gothic zijn,scene zijn en al dat gedoe.

    [/Begrijp me niet verkeerd en word nu niet boos]



    Je hebt ergens wel gelijk.
    Iedereen hier is emo/gothic/scene/alto, terwijl als je bvb bij mij op school gaat kijken er uit iets van 1000 leerlingen 13 mensen scene/gothic/emo/alto zijn.

    Yeah! ik geef je gelijk ^^


    Your Butt is Mine!

    Over het algemeen, vreselijk. Het is standaard, ik vind dat getut ziekig, het grootste deel ervan heeft/wil anorexia, een deel ervan gaat ook nog heel de tijd in onderbroek op de foto en ik vind het gewoon triest om op je 18de nog helemaal onder de hello kitty te lopen. Ik heb niet ineens respect voor mensen omdat ze hun haar in vuurtoren kleur hebben gedaan ofzo. Ik vind de meesten nogal diepteloos. En de meesten dragen die kleren niet eens omdat ze het leuk vinden, maar 'gewoon omdat dat dan scene is'. Pffsh. [/wees maar beledigd ofzo. -.-']


    Mew <3

    Iedereen zijn eigen stijl!
    Als ze maar gelukkig zijn met wie ze zijn, dat is het belangrijkste.


    It's all for you, my butterfly.

    Een vriendin van mij denkt er ook zo over, en ik geef jullie echt gelijk.
    Het enige wat ik leuk vind aan hen is hun naam..
    That's it.
    Voor de rest zijn het gewoon meisjes waarvan geen haar op hun hoofd echt is..
    Alles van hun hairextensions tot hun acrylnagels is fakefakefakefake!
    Ik snap niet wat er mis is met jezelf zijn...


    Moof

    scene queens bestaan al zo lang, ze worden nu pas eigelijk bekend wat ik eigeslijk stom vind, nu gaat dara zo een hype rond komen en weer allemaal wannabe's maarja, vroeger waare scene queens ook wat anders maarja dus dat van bill kaulitz gefake vind ik wat raar, want Bill is toch geen scene, en scene queens hebben een groot ego, maar in amerika hebben ze dat allemaal, de simple mensen neem nu van belië HannaRoseta zij is mooi en bewerkt haar foto's nooit of zogoed als niet, ik vind de styl wel leuk maar het begint waar allemaan te commercieel te worden naar mijn mening

    Als ik nou effe niet naar hun (te magere?) lichaam kijk; vind ik de scene style best cool. Kleding, over the top make-up en BIG hair :P vind ik echt hip.
    Maar zelf ben ik veel te lui om elke dag bezig te zijn met haar en make-up :P Het is maar voor feestjes dat ik me daar eens mee ga bezighouden. Ik wil er btw ook niet zoveel geld aan uitgeven, aan al dat spul :P
    Dus ik ben zelf zeker géén scene, maar vind het wel leuk.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik snap het nut van die scene-queens sowieso niet [/don't kill me]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Euhmmnn dus je denkt dat het allemaal nageaapt van bill is euhmnn neee.. ik denk van niet..
    Scene bestond al voor toen bill zijn haren zo deed. maar goed. Laat ze lekker Hun ding doen en hun leven leiden dan is iedereen tenminste blij.


    Special Love <3