• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^


    Srsly elke alto schaamt zich voor die wemo's.

    En de Old School Goths voor de nieuwe generatie die denken dat je er met Evanescence en tonnen zwarte eyeliner al bent :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    En de Old School Goths voor de nieuwe generatie die denken dat je er met Evanescence en tonnen zwarte eyeliner al bent :']

    Inderdaad.
    Al zijn die tokio-emo's nog wel ff in de meerderheid. :')

    The wall of shame..

    (...)
    Inderdaad.
    Al zijn die tokio-emo's nog wel ff in de meerderheid. :')

    The wall of shame..

    Heerlijk, hoe jij die emo's bespreekt ;D


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Heerlijk, hoe jij die emo's bespreekt ;D

    nou niet emo's he:P
    Maar tokio hotel fans die emo proberen te zijn maar het per ongeluk mixen met scene wat ze niet eens doorhebben en met enorme getoupeerde haardossen waarbij je de klitten ziet zitten ._.
    iel.

    en dan verschieten de fans er van dat ze tokio hotel "emo" vinden. Hoe zouw het toch komen ? Oo

    en dan verschieten de fans er van dat ze tokio hotel "emo" vinden. Hoe zouw het toch komen ? Oo

    ja gewoon door de fans. ^^
    En dat is echt een feit.
    bij concerten is het volk ook 60 % zwartharig en 30 % gekleurd.

    (...)
    nou niet emo's he:P
    Maar tokio hotel fans die emo proberen te zijn maar het per ongeluk mixen met scene wat ze niet eens doorhebben en met enorme getoupeerde haardossen waarbij je de klitten ziet zitten ._.
    iel.

    Lekker, die kapsels. Je kunt er zo de larven uithalen. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    ja gewoon door de fans. ^^
    En dat is echt een feit.
    bij concerten is het volk ook 60 % zwartharig en 30 % gekleurd.

    Ik ben van nature blond, heb geen tonnen make-up op en mijn T-shirts zijn niet zwart, knalroze, of een andere felle 'scene'kleur. :Y)


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    nou niet emo's he:P
    Maar tokio hotel fans die emo proberen te zijn maar het per ongeluk mixen met scene wat ze niet eens doorhebben en met enorme getoupeerde haardossen waarbij je de klitten ziet zitten ._.
    iel.



    DIE SAGK OP 14 JUNI

    die sijn eng :x


    We can only learn to love by loving.

    Oewh ,, Ik geef je zo zwaar gelijk ^^
    Maar ik vind de kroontjes en kleurtjes wel leuk :X
    Maar die kroontjes alleen op foto's ,,of carneval fseu maar niet om gwn mee te lopen ,, en een kleurtje in je haar is ook wel vet,, maar verder geef ik je gelijk xD


    Crack a bottle

    ik ben het met je eens.
    en ik erger me ook egt helemal dood aan dat mensen andere mensen of zich zelf altijd maar in hokjes duwt!!!! ik kan daar gewoon neit tegen.. want zodra ze een beetje op iemand lijken zeggen ze jah ik ben scene! of wat dan ook! jah sorry maar ik vind dat je gelijk hebt...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    (...)
    ja gewoon door de fans. ^^
    En dat is echt een feit.
    bij concerten is het volk ook 60 % zwartharig en 30 % gekleurd.

    Ik hb mijn haar ook zwart geverft ,maar niet omdat ik zo nodig emo wil zijn,, Ik voel me selfs beledigt als iemand mij emo noemt maar okay x'D NIxx tegen emo's fseu ,maar gwn.. iK bn ik en ik ga niet ,,soals veel andere wijffies die ik ken, sitten roepen dat ik emo bn en so ..


    Crack a bottle


    Mijn mening weet je al ><


    Bored.


    Mijn mening weet je al ><

    Ik weet niet vergeten ofso. 60% kans da ik het ni eens ben of anders 40% kans van wel omda ik ni echt goe me u overeen kom ;D

    (...)
    Ik weet niet vergeten ofso. 60% kans da ik het ni eens ben of anders 40% kans van wel omda ik ni echt goe me u overeen kom ;D

    Niet echt goed? Damn, je haat me gewoon in het diepste van je ziel. Laten we er niet omheendraaien. Maar ik ben het volkomen met je eens. En als je het mij vraagt zijn al die Freakin' Scene Queens sletten ==' & Anorexic.


    Bored.