• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Ik vind het maar een stelletje hoeren:X

    naahaahaa x'')
    is eigenlijk best wel x'')
    goeie reactie x'')

    (...)
    Dan zaten we samen in een cel ;D


    gesellig ! :D


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het maar een stelletje hoeren:X

    Inderdaad

    het sijn ook hoeren :x
    wie gaat er anders sonder kleren op de foto met een bord voor der tieten ;; ik ben natuurlyk fsoiets


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het gewoon een leuke stijl


    We're all dancing to the same sad song.

    (...)

    gesellig ! :D

    En dan late we heel stiekem tokio hotel kome XD

    (...)
    En dan late we heel stiekem tokio hotel kome XD


    en dan geven hun hun mening over dat wij vrij moeten en dan sitten sij ookl vast! D:


    We can only learn to love by loving.

    Hoeren zijn het ook weer niet. Het is gewoon een teken van onzekerheid enzo.


    Sing the song of the stars for me.

    Toen ik het voor het eerst zag vond ik het wel leuk enzo, maarja nu begint iederéén die ook nog maar een beetje TH fan is zn haar te touperen en weet ik veel wat.
    Het is niet orgineel meer en bij de mensen die er zo uit willen zien, ziet het er niet uit.


    I recycle my thoughts.

    De stijl zelf is leuk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen ik het voor het eerst zag vond ik het wel leuk enzo, maarja nu begint iederéén die ook nog maar een beetje TH fan is zn haar te touperen en weet ik veel wat.
    Het is niet orgineel meer en bij de mensen die er zo uit willen zien, ziet het er niet uit.


    *denktn aan haar wannabe die haar haar heeft verknipt omdat se het soals mij wou mr dat niet kon en dus voor scene koos*
    idd xD


    We can only learn to love by loving.

    Dat getoupeerde haar was er al voor Bill hoor :')
    Daarnaast zie ik geen overeenkomst tussen Bill's stelkelhaar en dat van bijvoorbeeld euh die hannie dropkick?

    stijl vind ik leuk, alleen sommige slaan door en gaan meer de hoeren kant op.

    Maar ik vind niet dat je alle scene queens kunt bestempelen als bitches ofzo, terwijl je ze 1. niet kent, en 2. sowieso iedereen anders is.

    En die TH fans met dat getoupeerde haar zijn geen scene's maar wannab's.
    Weetje hoe hard die worden uitgelachen door the real onces?

    Srsly elke alto schaamt zich voor die wemo's.


    Maar ik vind niet dat je alle scene queens kunt bestempelen als bitches ofzo, terwijl je ze 1. niet kent, en 2. sowieso iedereen anders is.

    Indeed. En dan maar klagen over de hokjespropperij >.<
    Sommige - beschaafde - scenes vind ik er best leuk uitzien maar zoals al genoemd is, sommigen slaan door en dan is het minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Indeed. En dan maar klagen over de hokjespropperij >.<
    Sommige - beschaafde - scenes vind ik er best leuk uitzien maar zoals al genoemd is, sommigen slaan door en dan is het minder.

    Danku, voor de steun!

    Wat zij zegt :D