• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Over het algemeen, vreselijk. Het is standaard, ik vind dat getut ziekig, het grootste deel ervan heeft/wil anorexia, een deel ervan gaat ook nog heel de tijd in onderbroek op de foto en ik vind het gewoon triest om op je 18de nog helemaal onder de hello kitty te lopen. Ik heb niet ineens respect voor mensen omdat ze hun haar in vuurtoren kleur hebben gedaan ofzo. Ik vind de meesten nogal diepteloos. En de meesten dragen die kleren niet eens omdat ze het leuk vinden, maar 'gewoon omdat dat dan scene is'. Pffsh. [/wees maar beledigd ofzo. -.-']

    idd. de helft van de scene-meisjes die hier rondlopen zijn gwn fake/wannabe.

    I don't care (x
    Of mss toch een beetje omdat het hatelijk is (A)
    Maarja wat kan je daar nu aan gaan doen ?

    Jullie bestempelen ook gewoon emo's als scene als ik het zo nu en dan zie.

    Ik vind vrijwel elkke scene haar eigen stijl hebben en zodoende vind ik niet dat je iedereen kutn beoordelen op wat eentje misschien draagt of doet.

    Jullie bestempelen ook gewoon emo's als scene als ik het zo nu en dan zie.

    Ik vind vrijwel elkke scene haar eigen stijl hebben en zodoende vind ik niet dat je iedereen kutn beoordelen op wat eentje misschien draagt of doet.


    Vind ik ook. Ik moet eerlijk zeggen, ik hou van die stijl, en heb het zelf ook een beetje. Maar iedereen maakt het een beetje zijn eigen.
    Behalve die de mensen van foto's percies nadoen dan -_-


    Your make-up is terrible

    Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.
    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^


    Scene was er al van de jaren 70. Bill was er dus na, en hij heeft zijn eigen stijl. Scenekids hebben geen anorexia of boelemie, ze zijn gewoon zo mager. Oke, sommige hebben het wel, maar de meeste niet. Ik weet het omdat het hier vol zit. (Niet quizlet.)

    BTW, gewoon omdat je het niet goed kent of begrijpt wil niet zeggen dat het slecht is.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Vind ik ook. Ik moet eerlijk zeggen, ik hou van die stijl, en heb het zelf ook een beetje. Maar iedereen maakt het een beetje zijn eigen.
    Behalve die de mensen van foto's percies nadoen dan -_-

    Ja klopt. Precies foto's nadoen is not cool :') Maar je eigen stijl ontwikkelen is leuk =] Dat mensen het dan nu ineens allemaal scene gaan noemen omdat ze 'big hair' hebben vind ik niet storend maar wel vervelend als ze dat meteen koppelen aan bijvoorbeeld sletterige kleding. True veel scene queens doen dat wel, maar dat is maar 1 % op de rest van de meisjes die volgens jullie deze stijl hebben?

    (...)

    Scene was er al van de jaren 70. Bill was er dus na, en hij heeft zijn eigen stijl. Scenekids hebben geen anorexia of boelemie, ze zijn gewoon zo mager. Oke, sommige hebben het wel, maar de meeste niet. Ik weet het omdat het hier vol zit. (Niet quizlet.)

    BTW, gewoon omdat je het niet goed kent of begrijpt wil niet zeggen dat het slecht is.


    Dat klopt, vooral als je kijkt naar het haar. Toen had iedereen zijn haar getoupeerd. En de kleren van de kleuren komen er zeker vandaan.
    Edit: Bill heeft toch ook geen anorexia, die is ook zo graatmager.


    Your make-up is terrible

    (...)
    Ja klopt. Precies foto's nadoen is not cool :') Maar je eigen stijl ontwikkelen is leuk =] Dat mensen het dan nu ineens allemaal scene gaan noemen omdat ze 'big hair' hebben vind ik niet storend maar wel vervelend als ze dat meteen koppelen aan bijvoorbeeld sletterige kleding. True veel scene queens doen dat wel, maar dat is maar 1 % op de rest van de meisjes die volgens jullie deze stijl hebben?


    Jaa! Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik ^^ Als ik naar jou foto's kijk, zie ik zeker geen 'standaard' scene meisje, maar iemand die er een eigen stijl van gemaakt heeft. Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind scene grofweg gezegt gewoon kut. Al die veel te dunne meisjes met een veel te groot ego, en ze staan altijd in hun ondergoed.


    blame the bully.

    Hah ja ik kan me zelf ook onmogelijk vergelijken met die perfecte queens.
    En die kleding vind ik, niet echt leuk ofzo, :')
    Alleen het haar vind ik de bom maar dat probeer ik zoveel mogelijk me eigen te maken. En ik keur het onderbroeken gedoe af.

    Wij zijn goed bezig! :vork: Ben ik niet de enige die dat vind x'D

    (...)

    Jaa! Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik ^^ Als ik naar jou foto's kijk, zie ik zeker geen 'standaard' scene meisje, maar iemand die er een eigen stijl van gemaakt heeft. Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.


    Ik vind dat je gelijk hebt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Hah ja ik kan me zelf ook onmogelijk vergelijken met die perfecte queens.
    En die kleding vind ik, niet echt leuk ofzo, :')
    Alleen het haar vind ik de bom maar dat probeer ik zoveel mogelijk me eigen te maken. En ik keur het onderbroeken gedoe af.

    Wij zijn goed bezig! :vork: Ben ik niet de enige die dat vind x'D


    Die onderbroeken vallen nog mee, zolang ze er niet in hun BH bijstaan, met een normaal shirtje erop kan het net zogoed een kort broekje zijn ^^ Maar toch, bij sommigen staat het gewoon sletterig.
    Lang leve onze EIGEN scene stijl!


    Your make-up is terrible

    Yeah x'D

    Fuck de hokjes!

    Yeah x'D

    Fuck de hokjes!


    QUOTED =D


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Scene = overdreven
    Scene = Om aandacht vragen
    Scene = Opvallen tot je erbij neervalt
    Scene = Overbodig

    Ik zou een wereld zonder scene niet zo erg vinden. Sommige dingen zijn mooi, maar over het algemeen zijn de meeste dingen overdreven. Waarom geen eigen stijl? Waarom altijd meedoen met de rage?... Ik vind het nogal overbodig..


    Moof