• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    ik vind dat mensen een verkeerd beeld krijgen bij scene's,, omdat iedereen maar vind dat ze er anorecia achtig uitzien, te bloot op foto's staan, en te opvallend.
    scene bestaad idd al veel langer,, maar opeens dankzij hyves en anderen website's slaat heel nederland over naar de scene stijl.
    terwijl ik vind dat het een kleur-rijke stijl is die je mixt met je persoonlijke stijl.
    maar scheinbaar gaat het nu er alleen nog maar om wie er met zo'n dun mogelijk truitje op de foto staat.
    sorry hoor maar ik vind dat scene gewoon een verkeerd beeld heeft gekregen doordat mensen het masaal nadoen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik vind ze totaal fake, verwende kinderen ook.
    Welke 12 t.e.m 16 jarige mag nu hun haar vol stroken, kleurtjes, coontails, en piercings? Enkel die verwende meisjes met een papa die lekker veel geld heeft.
    Ik vind ze niet eens knap ofzo ze haen het bloed van onder mijn nagels een stelletje make-up dozen.
    Mij mening hoor, ik vind een meisje het mooist a naturel. Mijn mening ik heb best een hekel aan scene's.


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vind dat mensen een verkeerd beeld krijgen bij scene's,, omdat iedereen maar vind dat ze er anorecia achtig uitzien, te bloot op foto's staan, en te opvallend.
    scene bestaad idd al veel langer,, maar opeens dankzij hyves en anderen website's slaat heel nederland over naar de scene stijl.
    terwijl ik vind dat het een kleur-rijke stijl is die je mixt met je persoonlijke stijl.
    maar scheinbaar gaat het nu er alleen nog maar om wie er met zo'n dun mogelijk truitje op de foto staat.
    sorry hoor maar ik vind dat scene gewoon een verkeerd beeld heeft gekregen doordat mensen het masaal nadoen.

    Hmmm.. daar heb je wel een punt. Wel dan haat ik de wannabe's die zich in hun ondergoed fotograferen.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik vind ze totaal fake, verwende kinderen ook.
    Welke 12 t.e.m 16 jarige mag nu hun haar vol stroken, kleurtjes, coontails, en piercings? Enkel die verwende meisjes met een papa die lekker veel geld heeft.

    =]
    Heh euh, nu voel ik me aangevallen?
    Well ik mag dat?
    En dat geld krijg ik niet van mijn ouders?
    Ik werk daarvoor?
    Ben niet verwend?
    Heb het zelf doorgezet met nodige tegenstand van m'n ouders?
    Heb m'n piercing ook zelf betaald en laten zetten zonder toestemming maar ik ben nueenmaal 17?

    Pff wat een generalisatie.
    Anw bedankt voor de, belediging.. =]

    Ik ben het ook.. *zoals de rest I Gezz* met je eens !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    En die TH fans met dat getoupeerde haar zijn geen scene's maar wannab's.
    Weetje hoe hard die worden uitgelachen door the real onces?

    Srsly elke alto schaamt zich voor die wemo's.


    whahaha^^ als jaimee dit las ><
    kben een alto, de uitgemaakt wordt voor emo en dat niet is ><
    lol


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    weetje ik vind dot een beetje een meeloperig topic want als je die scene queens zo stom en fake vind waarom the fuck heb je dan een scene plaatje? :8

    enne de meeste zetten bij positieve topics over scene's gewoon een positieve reactie ¬¬

    egt meeloperig! en fucking fake! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jezus, zo heb ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken,
    maar nu je het zegt vind ik dat je eigenlijk best gelijk hebt..


    AAP

    (...)
    Inderdaad.
    Al zijn die tokio-emo's nog wel ff in de meerderheid. :')

    The wall of shame..


    weetje wat ook zo erg is ik ben een alto en vaak sta ik wat wemo-agtige kleding op een foto [khou meer van jongens/skater klding maar op een of andere manier sta ik daar nooit mee op de foto ><]

    maar alleen al om het feit dat ik mij anders kleed ben ik

    1 emo
    2 tokio hotel fan

    Like WTF O_o ik houd dus egt niet van TH en emo NO WAYYY!! en tóg schelden ze me daarmee op school uit egt noob!

    like the wemo/Th fans verpesten het voor de gewone alto's ¬¬


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind ze totaal fake, verwende kinderen ook.
    Welke 12 t.e.m 16 jarige mag nu hun haar vol stroken, kleurtjes, coontails, en piercings? Enkel die verwende meisjes met een papa die lekker veel geld heeft.
    Ik vind ze niet eens knap ofzo ze haen het bloed van onder mijn nagels een stelletje make-up dozen.
    Mij mening hoor, ik vind een meisje het mooist a naturel. Mijn mening ik heb best een hekel aan scene's.


    ik verf mijn haar ook in de gekste kleuren maar ik betaal het nog steeds elke maand zelf.
    percings betaal ik ook zelf, al heb ik nog niet echt zichtbare piercings.
    en nee mijn vader is niet hardstikke rijk want ik heb hem sinds mijn 2e niet meer gezien dus dat zou niet eens kunnen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    [nog een reactie ><]

    weetje ik vind nix mis met scene's behalve met die famous scene's die vind ik egt zo.. BLEWWH! ><
    en die overdreven model scene's like is it a mask or make-up O_ó
    maar gewoon normale scene's unfamous en met een normaal postuur nzo kunnen heel mooi zijn hoowr =3

    kheb één scene vriendin en zij is dus niet fake-agtig [en ze háát TH ><]
    maar zij toupeerd haar haar anders.. niet egt zoasl de meeste scene's^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Volgens mij zijn dat gewoon pretensieuze wijven :'). Ik heb niets tegen die stijl ofzo, kbedoel.. dat haar en die make-up vindk wel leuk. Maar dan misschien alleen om leuke foto's te trekken, weet ik veel :'). Maar eerlijk gezegd zou ik zo niet op straat durven lopen :X .


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Scene mensjes zijn gewoon ontzettend onzeker. Daarom verstoppen ze zichzelf achter die enorme kapsels en kroontjes.

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Scene Queens zijn meestal heel erg mager. Hun gezicht en misschien hun haar is allemaal gefotoshopt. In het echt zijn ze vast niet zo mooi. En ik denk dat die Scene mensjes alleen zo eruit zien op het internet op foto's. Want ze lopen er heus niet altijd zo bij als ze bv. naar school gaan ofzo. Misschien ook wel hoor. x'D
    Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind de stijl heel erg stoer en mooi. Ik word meestal ook erg jaloers [/op het haar en kleding dan, niet op lichaam]. Al die Scene mensjes lijken zo f*cking rijk met al die Chanel kettingen enzo, en al die extensions. Gewoon allemaal fake, schijn.
    Klaar. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind hun stijl wel heel cool...maar ik denk ook dat ze echte bitches zijn...
    Njaa...ik heb nu ook wel een kroontje op en ik heb kettinge in rose en turqouise en zoow van die dinge aan..
    Maar dat is totaal nii om scene ofzoo te zijn :S
    Ik heb een vriendin en het is vaak dat wanneer we gwn aan het babbelen zijn dat ze dan zegt: 'eigluk ben je vandaag best wel scene' dan denk ik (en zeg ik of course ook): NEEEEEEJ, ik ben geen hoerige bitch die in haar ondergoed foto's zit te make en op haar myspace zet:('
    Njaa..


    Live for something or die for nothing

    En die TH fans met dat getoupeerde haar zijn geen scene's maar wannab's.
    Weetje hoe hard die worden uitgelachen door the real onces?

    Srsly elke alto schaamt zich voor die wemo's.


    Ik sluit me hier bij aan ookal heb ik zel ook al een post. ^-^


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.