• In Engeland in het jaar 1274 was alles anders dan nu, in die tijd leefde er wezens waarvan wij nu alleen nog maar in boeken en films er over horen niet wetend dat deze wezens echt hebben bestaan, eerst dachten de mensen het daar ook niet tot dat de koninklijke familie van Engeland besloot om wat landen uit te nodigen om nieuwe verbonden te sluiten en gewoon wat beter van anders mans cultuur te weten te komen ineens zijn er veel moorden, buiten het kasteel maar later ook binnen het kasteel, rare afdrukken in nekken, ledematen eraf gescheurd en half opgegeten lijken zelfs iemand van het kasteel die verschijnt voor een persoon en de dood van iemand aankondigt een dag later of een week later sterft diegene daad werkelijk het koninklijke huis komt er achter dat die wezens in het kasteel bevinden, en dat het koningen, koninginnen, hun kinderen of een deel van de hofhouding mythologische wezens zijn en worden verbannen naar het donkere woud, de wezens woedend om hoe ze met hun omgegaan zijn zorgen dat ze een grote leger hebben om later het normale volk af te slachten.
    Wie zal er winnen?

    Wezens:
    Draak
    Draken zijn eigenlijk op het eerste oog normale vrouwen en jongens die als ze willen in een draak kunnen veranderen, je hebt ze in verschillende soorten en maten, verschillende elementen, en ook kan de ene vliegen en de andere niet. Maar in tegenstelling tot de draak die kan vliegen kan de andere juist onder water ademen.
    Daimon
    Daimon zijn eigenlijk gewone mensen die tussen een halfgod en een sterveling inzitten.
    Banshee
    Deze hebben een wat meerdere fee achtige uitstraling en kondigen de dood van iemand aan.
    Heks/tovenaar
    Een tovenaar/heks die doormiddel van spreuken en toverdrankjes mensen kan betoveren.
    Halfgod
    Halfgoden uit Egypte, Griekenland, China etc.
    Engel
    Engelen hebben lichte haar, lichte oogkleur, lichte huid ze kunnen als ze willen vleugels uit hun rug laten groeien. Engelen bezitten licht magie en zijn altijd goed. Mochten ze erg slecht gedrag vertonen worden ze demonen, de engelen zijn dan ook de enigste die nog onder de gewone mensen leven en die zich nog goed verborgen kunnen houden.
    Demon
    Demonen hebben donkere haarkleur, donkere oogkleur, donkere huid, als ze willen kunnen ze vleermuisachtige vleugels uit hun rug laten groeien en rode ogen krijgen. Demonen bezitten zwarte magie en zijn altijd slecht, als een engel een demon wordt kan die nooit meer een Engel worden een demon die als demon geboren is kan even eens geen Engel worden, tenminste dat is nog nooit gebeurd.
    Vampier
    Vampieren lijken gewoon op mensen alleen hebben ze langere en scherpere hoektanden, zijn ze sneller, drinken ze bloed, hebben ze rode ogen en kunnen ze slecht tegen de zon.
    Weerwolf
    Elk volle maan veranderen ze zwz in een weerwolf, verder hebben ze zelf de keus, ze lijken dan op wolven alleen dan groter en sneller.
    Zeemeermensen
    Zeemeermensen krijgen een staart als ze in het water zijn.


    De Landen + rang bij de wezens:
    Koningin, koning, prins, prinses, hofhouding…
    Niet mythische wezens worden aangeduid als sterveling
    Belgie
    China
    Japan
    Raadsheer Daichi Kobayashi || sterveling || Darkone
    Denemarken
    Duitsland
    Egypte
    Frankrijk
    India
    Israel
    England
    Italie
    Prinses van Italie koningin van de wezens mythische wezens Serena Azzurra Borgia || Vampier ||Darkone
    Nederland
    Turkije
    Walachije
    Rang bij de mythische wezens:
    Koningin
    Koning
    ridders
    raadsheren/vrouwen
    Spionnen
    Ridders
    Hofdames
    Volk


    invullijstje:
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Rang:
    Status:
    Soort:
    Land:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    Het aantal wezens/niet wezens gelijk houden even eens als land.
    Het aantal jongens./meisjes gelijk houden
    200 woorden aanhouden
    zwz 1x per week posten, lukt dat niet even melden met reden, ook als je op vakantie gaat even zeggen.
    Naamsverandering doorgeven.
    Ik maak de topics! Als het niet lukt dan wijs ik zelf iemand aan die een nieuwe mag maken.
    In het begin max 2 personages, later als er wat rollen zijn mag je meer.



    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 1:24 ]

    Oeh mag ik een meisje reserveren?
    (Vampier)
    Super leuk! (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Oeh mag ik een meisje reserveren?
    (Vampier)
    Super leuk! (K)


    Yes welk land afkomstig?

    Engeland :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mag ik een meisje reserveren die een Banshee is? (uit Denemarken?)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een meisje reserveren die een Banshee is? (uit Denemarken?)



    Zekers

    Frida      Lund

    • • N A M E
    — Frida Lund.
    — Haar ouders vonden het een mooie naam dus heet ze zo.
    — Bekenden van haar noemen haar gewoon bij haar naam.
    — Ze wilt dat mensen haar bij haar naam noemen.

    • • A G E
    — Twintig jaar oud.
    — Geboren op Achttien December waardoor haar sterrenbeeld Boogschutter is.
    — Ziet er achttien jarig uit.

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter en achtenveertig centimeter.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Gemiddelde neus dikte.
    — Lippen • roze en slank.
    — Huidskleur • Blank.
    — Kenmerken • Haar spontane glimlach.
    — Haarkleur • Blond.
    — Haartype • Dun haar.
    — Haarstijl • Golvend.
    — Stem • een hoge stem.
    — Handicaps • Frida heeft Dyslexie.
    — Kledingstijl • Tuttig.
    — Favoriete kledingstuk •Een jurk.
    — Accessoires • Familieketting.
    — Tatoeages • Geen
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Nieuwsgierig
    • Eerlijk.
    • Vriendelijk.

    • Behulpzaam
    • Zorgzaam.
    • Intelligent.
    • Attent.
    • Doet alles voor haar vrienden.
    • Betrouwbaar
    • Ambiteus.
    Negatieve eigenschappen.
    • Eigenwijs
    • Wispelturig.
    • Gevoelig

    • Sluw
    • Sacarstisch
    • Manipulatief
    • Perfectionist
    • Klunzig.
    • Onzeker.


    —Frida vindt zichzelf een prima persoon. Niks bijzonders, maar ook niet slecht.

    • • E X T R A
    [justify]— Soort • Banshee.
    — Nationaliteit • Ze is honderd procent Deens.
    — Rang/Status • Burger uit een rijke familie in Denemarken, spion voor de wezens.
    — Familie • Ze woont samen met haar moeder Anne en haar zus Freya. Haar vader stierf voor haar geboorte. Ze heeft een goede band met haar familie. Ze zijn een rijkere familie in Kopenhagen.
    — Geschiedenis • Ze is geboren in Kopenhagen als tweede en laatste kind van Anne en Johannes Lund. Toen ze twaalf was, stierf haar vader doordat hij een misdaad begaan was met als straf de dood. Op haar vijftiende verjaardag komt Frida erachter dat ze een Banshee is omdat ze iemands dood aanvoelde komen en op het moment suprême gilde zoals een Banshee dat zou doen. Vanaf dat moment kreeg ze ook allemaal stemmen in haar hoofd. Ze houdt haar Banshee zaken geheim voor iedereen die ze niet goed kent. Ze leeft nu al twee jaar als spion voor de andere wezens. Ze is zeer professioneel met dat.
    — Relaties • To be annonced.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik een jongen uit Nederland reserveren? (weerwolf)

    Sugar_Coated schreef:
    Mag ik een jongen uit Nederland reserveren? (weerwolf)



    Prima! (:

    Om heel eerljk te zijn ben ik niet geheel zeker of de helft van deze landen al bestonden in dat jaartal, maar ik wil wel een jongen uit Griekenland (Halfgod) en een Zeemeermin meisje uit Frankrijk reserveren ?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Om heel eerljk te zijn ben ik niet geheel zeker of de helft van deze landen al bestonden in dat jaartal, maar ik wil wel een jongen uit Griekenland (Halfgod) en een Zeemeermin meisje uit Frankrijk reserveren ?


    Dat wist ik ook niet zeker, paar bestonden miss niet of hadden andere naam maar heb gewoon wat gedaan ^^

    ja dat mag.