• Vandaag moest ik naar de psycholoog en mam besloot mee te gaan. Twee uur van te voren zijn we al naar Zaandam gegaan en toen zijn we lekker naar een aantal winkels geweest. Ik heb vandaag een aantal shirtjes bij Primark gekocht, een broek bij de C&A en games bij Game Mania waar een actie was op tweedehands spellen 2 + 2 gratis!
    T-shirts:

    (omgedraaid,stomme tinypic. Breek je nek niet tijdens het kijken)





    Fave. Voor


    Achter



    Broek:



    Games:


    Uncharted Drake's Fortune
    Uncharted 3 Drake's Deception
    Assassins Creed black flag
    Final fantasy XIII


    Sterrenstelsel:



    Ik ben er heel blij mee c;
    Wat zijn jullie nieuwste aankopen waar jullie blij mee zijn? ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nice! Ik ben pas nog naar de Primark in Den Haag geweest en daar heb ik onder andere dat NASA shirt ook nog gezien ;3

    Mijn nieuwste aankoop? Een lingeriesetje van de Hunkemöller van de nieuwste collectie ;3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Nice! Ik ben pas nog naar de Primark in Den Haag geweest en daar heb ik onder andere dat NASA shirt ook nog gezien ;3

    Mijn nieuwste aankoop? Een lingeriesetje van de Hunkemöller van de nieuwste collectie ;3


    Ik zag het shirt en was meteen verliefd :3
    Zag ook nog een van NYPD, maar die was niet in mijn maat, evenals NY air force :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niceeee! Shirts van de primark zijn echt liefde.

    Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe mobiel. Zo bijzonder dat alles gewoon werkt en zo :W


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Niceeee! Shirts van de primark zijn echt liefde.

    Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe mobiel. Zo bijzonder dat alles gewoon werkt en zo :W


    Oh ja, mijn nieuwe mobiel, hehe. Ook blij mee.
    Goed dat alles werkt! Tof! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik zag het shirt en was meteen verliefd :3
    Zag ook nog een van NYPD, maar die was niet in mijn maat, evenals NY air force :c


    Ik heb er een shirtje gekocht met een doodskop die ontstond uit allemaal vlindertjes. Mijn moeder gaf zelfs nog een compliment op mijn shirt, terwijl ze doodskoppen haat, lol. :W


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik heb er een shirtje gekocht met een doodskop die ontstond uit allemaal vlindertjes. Mijn moeder gaf zelfs nog een compliment op mijn shirt, terwijl ze doodskoppen haat, lol. :W


    Oeh gaaf ^^
    Ik zag er ook eentje met allemaal pandas en daaronder stonden gemoedstoestanden, vond ik leuk hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die shirtjes zijn leuk! Ik ben al lang niet meer bij de primark geweest. Misschien moet ik weer eens gaan kijken. Ze hebben soms echt goede dingen.

    Mijn laatste aankopen waren voornamelijk voor mijn studie, een nieuwe laptop en tas (rip bankrekening). En nog wat kaartjes voor comic con Amsterdam ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben nog wat vergeten! Foto komt zo!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanaf vanavond zie ik dit als ik naar boven kijk :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jurassic park !!!!!!!!!!!!1

    en ik wil dat sterrenstelsel oowk :$


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Aaaah super leuk!

    Ik ben heel blij met m'n nieuwe Schürrle voetbalshirt. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinneee schreef:
    Jurassic park !!!!!!!!!!!!1

    en ik wil dat sterrenstelsel oowk :$


    Big Bazar!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Big Bazar!


    DANK JE WEL :D !!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Final Fantasy! <3

    En ik zal zo mijn nieuwe kleding hier posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg Uncharted yas! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus