• Vandaag moest ik naar de psycholoog en mam besloot mee te gaan. Twee uur van te voren zijn we al naar Zaandam gegaan en toen zijn we lekker naar een aantal winkels geweest. Ik heb vandaag een aantal shirtjes bij Primark gekocht, een broek bij de C&A en games bij Game Mania waar een actie was op tweedehands spellen 2 + 2 gratis!
    T-shirts:

    (omgedraaid,stomme tinypic. Breek je nek niet tijdens het kijken)





    Fave. Voor


    Achter



    Broek:



    Games:


    Uncharted Drake's Fortune
    Uncharted 3 Drake's Deception
    Assassins Creed black flag
    Final fantasy XIII


    Sterrenstelsel:



    Ik ben er heel blij mee c;
    Wat zijn jullie nieuwste aankopen waar jullie blij mee zijn? ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    Ik wilde bij de Primark shorts halen, maar ja, toen ik maat 40 niet verder kreeg dan mijn knie (terwijl ik normaal 36/38 heb) baalde ik toch behoorlijk erg.

    Ah ja, maar Primark kleding is altijd wat kleiner!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ah ja, maar Primark kleding is altijd wat kleiner!


    Toch passen de maat M shirts en jurkjes altijd wel. Pittig verwarrend. Ik zat toen ook zo erg vast in mijn baalmoment dat ik geen maat groter heb gepakt. Misschien de volgende keer maar even gewoon twee maten groter pakken en alle tussen dingen ook meenemen, gewoon kijken wat wèl past c;


    26 - 02 - '16

    Leuk, vooral dat NASA shirt! Mijn laatste aankoop is een festival ticket. c:


    I'm A Slave 4 U

    Ik ben van het weekend gaan winkelen in Orleans en dag was slecht voor mijn portemonnee, maar goed voor mijn humeur. Ik heb 2 jurkjes, 2 rokjes en 2 shirtjes gekocht . En daarmee heb ik mijn outfit voor de eerste schooldag binnen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one