• Vandaag moest ik naar de psycholoog en mam besloot mee te gaan. Twee uur van te voren zijn we al naar Zaandam gegaan en toen zijn we lekker naar een aantal winkels geweest. Ik heb vandaag een aantal shirtjes bij Primark gekocht, een broek bij de C&A en games bij Game Mania waar een actie was op tweedehands spellen 2 + 2 gratis!
    T-shirts:

    (omgedraaid,stomme tinypic. Breek je nek niet tijdens het kijken)





    Fave. Voor


    Achter



    Broek:



    Games:


    Uncharted Drake's Fortune
    Uncharted 3 Drake's Deception
    Assassins Creed black flag
    Final fantasy XIII


    Sterrenstelsel:



    Ik ben er heel blij mee c;
    Wat zijn jullie nieuwste aankopen waar jullie blij mee zijn? ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aegon schreef:
    Omg Uncharted yas! :9~


    Nu heb ik alle spellen behalve 4, want ik heb geen ps4 :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuke shirts!
    Ik zit voor 6 weken in Frankrijk in de middle of nowhere, dus ik kan niet echt winkelen, maar ik heb vandaag wel gezellig met een collega online gewinkeld (Nu wil ik ietsje graager naar huis, haha'
    Ik heb 3 paar schoenen gekocht (oei, maar ik laat hier ook 2-3 paar achter). 1 paar grijze enkellaarsjes, een paar bruine enkeljaarsjes en een paar pumps.
    Verder nog 2 rokjes en een hele leuke blazer. Ik hoop dat het allemaal past


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk allemaal! :3

    Mijn laatste aankopen... Geen idee meer tbh. :p Maar ik ga deze week hopelijk nieuwe bladmuziek kopen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    (...)

    Nu heb ik alle spellen behalve 4, want ik heb geen ps4 :c


    Ah dat is jammer, Uncharted 4 is zo mooi!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hey, ik draag dat NASA shirt nu, it's very comfortable :Y)


    El Diablo.

    Leuk! Ik ben blij met de aankoop van Uncharted 4 (:


    16 - 09 - '17

    Vandaag heb ik het Jurassic park shirt aan. Vind hem wel aat kort (hou van lange shirts), maar zeker niet verkeerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAT NASA SHIRT IS ECHT GEWELDIG damn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ook de nieuwe broek aan

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 10:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk topic! Dat nasa shirt vind ik echt vet! misschien moet ik ook maar eens naar de Primark! Mijn nieuwste aankoop is een lingerie setje van Calvin Klein en twee bathbombs en zeezout scrub van Lush (H)


    The world is a book and I will read it


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    [Plaatjes van prachtige kledingstukken]


    Oh, die zijn echt leuk!


    26 - 02 - '16

    Echt leuk ja!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Oh, die zijn echt leuk!

    Die tweede heb ik eigenlijk voor mijn broertje zijn verjaardag gekocht (wat in December is, maar ik zie hem niet zo vaak). Ik vind ze ook echt awesome!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde bij de Primark shorts halen, maar ja, toen ik maat 40 niet verder kreeg dan mijn knie (terwijl ik normaal 36/38 heb) baalde ik toch behoorlijk erg.


    26 - 02 - '16