• Blijkbaar heeft de universiteit van Gent een leuke test gemaakt waarmee je kan testen hoe goed je bent in het Engels. Je krijgt een hoop woorden aangeboden en door middel van op J (juist) of F (fout) te klikken, geef je aan of je het woord kent of niet. De woorden zijn ofwel echte woorden, ofwel verzonnen woorden. Het komt er dus op neer of jij kan zeggen wat juist en fout is.

    Ik heb zelf een kennis van 56 % van alle woorden (het gaat hier dus echt over de volledige vocabularium van de Engelse woorden, waaruit een steekproef wordt genomen), wat volgens de test een redelijk hoog niveau is voor een native speaker. Je kan de test trouwens meermaals opnieuw doen, want het zijn altijd andere woorden, omdat ze ook de volledige vocabularium gebruiken. Ik ben eens benieuwd naar hoe jullie het doen! ^^

    Je kan de tes hier doen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:30 ]


    What would Emma do?

    Ik heb hem ook twee keer gedaan, eerste keer 53% en de tweede keer 64%


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    69%. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    64%, maar eigenlijk 71%. 7% was alleen non-words.


    That is a perfect copy of reality.

    Blijkbaar niet zo goed haha.
    32%

    You said yes to 39% of the existing words.
    You said yes to 7% of the nonwords.
    This gives you a corrected score of 39% - 7% = 32%.


    Rare woorden.


    Aan niets denken is ook denken.

    73 - 12 = 61%
    Oeps? XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb de test nu een paar keer gedaan. De eerste keer had ik 70% en mijn laagste score was 59%, toen ik een keer zo ongeveer alles wat in mijn oren klonk als een mogelijk bestaand woord doorliet, wat dus geen succesvolle strategie is. Die waarschuwing die ze daartegen geven is erg terecht, haha. :'D

    Mijn hoogste score was uiteindelijk 77%, 90-13.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    63 - 7 = 56% ...


    chaos makes the muse

    71 - 17 = 54
    Te bedenken dat ik twee jaar geleden nog moeite had met een simpel tekstje lezen en mijn gemiddelde een 3 was op school, vind ik dit erg goed van mijzelf ^^

    Nu ik naar de woorden keek die die 17% veroorzaken snap ik eigenlijk ook niet waarom ik dacht dat die goed waren xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eerste keer: 70%-7% = 63%
    Tweede keer: 69%-3% = 66%

    Nog pittig goed als ik het zelf mag zeggen ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vind het eigenlijk een beetje een flauwe test. De bedoeling is dat je aangeeft of je een woord kent, niet of je denkt dat het een bestaand woord is. Er is een groot verschil tussen weten wat een woord betekent en denken dat het misschien een woord is haha. Eigenlijk zou de straf voor een non-word als woord classificeren dus groter moeten zijn.
    Ik had 66-3=63


    i put the fun in funeral

    Ik had 46%


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Leuk/interessant testje! Ik vind het altijd wel leuk om aan dit soort onderzoeken mee te doen ^^ Ik kwam uit op 60% en heb geen 'ja' gezegd op non-woorden, alleen bestaande woorden die ik niet kende afgewezen, dus dan vind ik het best goed (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb hem twee keer gedaan. Eerste keer 69%, tweede keer 77% en telkens zonder foute woorden aan te duiden (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    47%, toen deed ik hem nog een keer met 63%. Niet erg slecht voor mijn leeftijd hoop ik :')
    (Eerste keer erg vaak ja gezegd tegen niet bestaande woorden, de tweede keer geen enkele keer)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 10:38 ]


    Just doing what I can

    70-17=53%
    Om eerlijk te zijn is dat veel hoger dan dat ik had verwacht, hahaha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!