• Blijkbaar heeft de universiteit van Gent een leuke test gemaakt waarmee je kan testen hoe goed je bent in het Engels. Je krijgt een hoop woorden aangeboden en door middel van op J (juist) of F (fout) te klikken, geef je aan of je het woord kent of niet. De woorden zijn ofwel echte woorden, ofwel verzonnen woorden. Het komt er dus op neer of jij kan zeggen wat juist en fout is.

    Ik heb zelf een kennis van 56 % van alle woorden (het gaat hier dus echt over de volledige vocabularium van de Engelse woorden, waaruit een steekproef wordt genomen), wat volgens de test een redelijk hoog niveau is voor een native speaker. Je kan de test trouwens meermaals opnieuw doen, want het zijn altijd andere woorden, omdat ze ook de volledige vocabularium gebruiken. Ik ben eens benieuwd naar hoe jullie het doen! ^^

    Je kan de tes hier doen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:30 ]


    What would Emma do?

    BlueJays schreef:
    Leuk/interessant testje! Ik vind het altijd wel leuk om aan dit soort onderzoeken mee te doen ^^ Ik kwam uit op 60% 64% en heb geen 'ja' gezegd op non-woorden, alleen bestaande woorden die ik niet kende afgewezen, dus dan vind ik het best goed (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 11:02 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    66% ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    8O%. Ik had wel iets van 7 non-words, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    56% - 7% non-words = 49%

    Ik vind het nog best goed voor het feit dat ik al 2 jaar geen Engels meer heb gehad op school :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    73% c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    77% met maar een keer een woord aangeduid dat niet bestaat, dus ik ben trots. :Y)


    Let the Night embrace you

    59%! Kinda proud, aangezien ik naast Engels vijf andere talen spreek^^


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    83-10 = 73%


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    76%


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    77 - 0 = 77% op de eerste keer, maar ik ga hem nu nog een keer doen, want ik geloof dat ik gewoon een makkelijk rondje te pakken had. :'D

    Edit: 84 - 0 = 84%. Blijkbaar ben ik goed in Engels. :'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 19:22 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uit verveling heb ik ze nog eens gedaan.
    De eerste keer had ik 84 procent, de tweede keer 93 procent. Beide keren zonder foute woorden aan te duiden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry hoor, maar wat een onzinnige woorden zeg. Heb maar fucking 47% en dat maakt mij heel boos. Deze woorden krijg je allemaal niet op school, laat staan dat ik ze ooit gezien/ gelezen heb. Wat een kut test zeg. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ er staat ook in de beginpost dat er het gehele Engelse vocabularium gebruikt wordt, dus zo gek is het niet dat je veel worden niet kent. Het heeft ook niet veel zin om een test te maken met woorden die iedereen toch wel kent, dan valt er ook geen onderzoek te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered