• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:00 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Amaliya Pan| Cursed Vampire




    Your better than just good enough

    Clothing||Hair
    Vervolgens komt er een meisje op ons af met een nogal unieke opkomst. Door die onnatuurlijke lenigheid vermoed ik dat ze een soortgenoot is. Dat is fijn want ik ben liever niet de enige vampier.
    "Sorry," zegt het meisje vervolgens.
    "Het geeft niet," zeg ik met een glimlach waardoor je mijn hoektanden duidelijk ziet. Vervolgens voel ik de grond onder mijn voeten trillen, wat overduidelijk een aardbeving is. Over mijn voorstelling als Amaliya komt Isobel erachter dat ik Amaliya Pan ben.
    "Inderdaad, ik ben op dat pad niet zoals mijn broer, alhoewel hij mij wel aanschouwt als koningin of prinses van Neverland," zeg ik glimlachend. Door de aardbeving stelt Isobel voor dat haar dieren ons in veiligheid brengen. Voordat ik antwoord kan geven trekt Fire me mee. Als we op een veiligere plek aankomen, haal ik diep adem.
    "Hoe kan er nu al in hemelsnaam een aardbeving komen?" zeg ik "wie haalt dat in zijn of haar stomme hoofd?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Isa Wendy Pan
    Soundtrack / / Daughter of Peter Pan & Emma Swan / / Faceclaim: Sasha Pieterse / / Outfit

    We are young, we are gold
    Trying things we didn't know
    Looking at the sky, see it come alive
    All our fears became our hopes

    "We gaan hem opsporen. Ik verander in een weerwolf, en dan volgen de andere dieren, je ziet het vanzelf wel. Maar als ik een grof woord zeg neem het me niet kwalijk alsjeblieft."
    Ik trilde over mijn hele lichaam en ik voelde de haren op mijn armen overeind komen te staan. Mijn armen kwamen bruin van de haren te staan en mijn neus groeide tot een echte wolvenneus. Door mijn gedachten bleven dezelfde woorden malen: kwets niemand.
    "Spring achterop" gromde ik. Ik gaf hun de tijd om te springen en spurtte weg. De geur opsnuivend die ik zocht.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Anna Belle Booth, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    Opeens voelde ik een aardbeving, ik probeer me vast te houden maar ik val. Waarom moet ik nou altijd vallen op dit soort momenten? Ik sta op, houterig, maar dat ben ik. Ik pak Sasja en loop weg, ik zie dat er twee mensen uit de winkel van Gold komen, 1 meisje, die meteen wegrend, en een vrouw die blijft staan, denk ik. Ik kijk haar lang aan, ik herken haar niet... Na lang naar haar gestaard te hebben dringt het pas tot me door dat dit er best raar uit ziet, ik lijk best op een pop, ook in mensenvorm, en als ik zo naar iemand staar worden mijn ogen knikkers dus ziet dat er best eng uit. Alsof er een pop de hele tijd naar je aan het kijken is.
    Ik knipper een paar keer zodat mijn ogen normaal worden en loop snel weg, in de schaduw. De schaduw geeft me een soort bescherming. Ik ga achter een boom staan en kijk weer naar de vrouw, ze had iets, iets koninklijks... Zou ze door hebben dat ze word bekeken? Ik denk het eigenlijk wel...

    (Vrouw is Elsa)


    When you see me, I'm not here

    ROMY CLEMENTINE LESTERANGE

    • Soundtrack• Vampire Princess • kleding • haar


    ''There Is A Princess Inside All Of Us.''
    Er ontstond een aardbeving, maar was ook snel voorbij. Ik zag een meisje zich verstoppen achter een boom voor Elsa. Hoe zou dit aflopen? Met snelheid ging ik in de boom zitten en keek naar beneden. 'Hallo daar beneden, wat doe je?' Ik grijnsde stiekem van binnen, ik was niet door en door goed. Ook niet door en door slecht. Het is hoe mensen me aan zichzelf aanpassen. Een slechterik in je ogen? Geen probleem. Een lieverdje in je ogen? Zal ik meenemen in mijn graf die misschien nooit zou komen, maar ook een vampier heeft een zwakke plek.

    Anna Belle Booth, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    Ik schrik op als ik ineens een stem boven me hoor, 'Hallo daar beneden, wat doe je?' ik kijk langzaam omhoog en zie een meisje. Wie was dat? Waarom ken ik niemand? Eigenlijk wel fijn, iedereen die ik ken pest mij dus bekenden tegenkomen is misschien niet het fijnste wat kan.
    "Ik..." begin ik, meteen al stotterend, ik zucht even, waarom wil dit niet? Wacht, ik kan ook doen waar ik het beste in ben, pop zijn.
    Ik deed een stapje naar achter zodat ik niet heel stijl omhoog hoefde te kijken en keek haar emotieloos aan, zo stond ik ook eens in de winkel en toen dachten mensen dat ik een pop was, ben ik ook maar nu zie ik er 100% uit als een levende pop. Mijn ogen gingen van normaal naar knikkers,
    "Ik doe niets..." zeg ik kalm, nog steeds emotieloos.


    When you see me, I'm not here

    ROMY CLEMENTINE LESTERANGE

    • Soundtrack• Vampire Princess • kleding • haar


    ''There Is A Princess Inside All Of Us.''
    "Ik doe niets..." zeg ze wel erg kalm en een beetje emotieloos. 'Dus je bent een pop?' Ik spring uit de boom en bekijk haar eens goed, haar kleren zien er ook uit als poppenkleertjes. Net zoals ik vroeger altijd wilde hebben, alleen zou ik ze modieuzer maken. 'Leuke... Jurk.' Ik wilde niet twijfelachtig overkomen, maar wanneer je staat de praten met een levende pop die er best wel leuk uitziet... Weet jij wat je dan moet zeggen? Nee, juist ja.

    Moon Hood


    Ik galoppeer door, met het angstige gevoel dat ik in de gaten wordt gehouden. Maar dat is onmogelijk... Toch?
    Ik kijk haastig om me heen. Niemand te zien. Waarom heb ik dan toch steeds het gevoel dat iemand naar me kijkt?
    Ik stap van Queen af, en klop haar op haar hals, als beloning. Mijn hand gaat naar mijn kettinkje, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig ben. Weer kijk ik schichtig om me heen. Nog steeds zie ik niemand. Ik pak mijn boog en pak een pijl uit de koker. Voor het geval dat. Jenny, mijn kleine vogel, zit nog steeds op mijn schouder. 'Ga achter me staan,' fluister tegen Caleb, mijn wolf. Hij gaat op zijn hoedde achter me staan. 'Hallo?' roep ik vragend. 'Is daar iemand?'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:02 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Quinn Rayna Mills
    / Daughter of Regina Mills / / / Outfit



    Jo geeft een klein knikje. Ik moet mijn verbazing voor me houden, want ze geloofde het verhaal wat ik net had verzonnen. "Oké..." zegt ze rustig, ze pakt het boek uit de vitrinekast met twee handen vast, maar ze gaat al snel met een hand naar oog. Moest ze nou huilen? Sommige mensen kon ik gewoon echt niet begrijpen. Nadat ze vermoedelijk een traan had weggeveegd keek ze ons weer aan. "Hier is het boek..." Elsa pakt het snel aan en geeft me een klein knikje. Ik laat de kist staan en loop richting de deur met Elsa. "Het was prettig zaken doen," knikte Elsa naar Jo. "Laten we gaan" zei ze vervolgens tegen mij. Elsa liep al naar buiten, maar ik bleef bij de deur nog even staan. "Hier," ik gooi de sleutels van het kistje naar Jo toe. "die zouden misschien handig zijn. De deal is rond." zeg ik waarna ik nog een zwakke nep glimlach richting Emily werp. Daarna sta ik buiten met Elsa. "We moeten een tijdje niet meer bij haar in de buurt komen." fluister ik zachtjes. "Ik stel voor om een rustig plekje op te zoeken om in dat boek te kijken. wat zeg jij?"


    Graham Humbert
    / / Sheriff of Storybrooke / / Outfit



    "Ik ben Ariël Jones, 17 jaar en ouders heb ik niet..." het meisje dat dus Ariël heet zegt het met een vrij neutraal gezicht. Ik schrijf alles op en knik kort. "Ariël Jones?" herhaal ik nog een keer voor mezelf. "Okay, Ariël," ik sta op van het bureau en loop naar het koffiezetapparaat om een kopje koffie voor mezelf klaar te maken. "Mag ik vragen wat je met die inktvis van plan was? En hoe heb je hem in je eentje op het droge gekregen?" ik trek een wenkbrauw op, want ze kan zichzelf hier niet uitpraten. Die Quinn en Elsa waren ook schuldig...


    Do I look like Mother Teresa?

    Anna Belle Booth, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    'Dus je bent een pop?' Ze springt uit de boom waardoor ik een stap naar achter doe, ik vertrouw niet snel mensen, totaal niet snel. Ik kijk haar onderzoekend aan, ze ziet er niet uit als de meesten die ik ken, dus zoals de pesters. Toch zou het me niets verbazen dat ze bij ze hoort. 'Leuke... Jurk.' zegt ze waardoor ik opschrik, dat bedoelt ze vast sarcastisch. Toch kijkt ze niet zo. Dit is verwarrend...
    "Dankje..." zeg ik zacht, ik houd Sasja goed vast, ik hoor een stem in mijn hoofd, Sasja zeker, "Sasja nu niet..." zeg ik en houd de pop voor me,
    Had dat nou niet gedaan, nu vind ze je raar!
    Hoor ik Sasja weer, ik kijk haar streng aan, "Dat gaat ze sowieso wel doen..." ik kijk naar het meisje, iedereen vind me raar dus zij sowieso ook wel.


    When you see me, I'm not here

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    "Het was prettig zaken doen," knikte Elsa naar mij, ik liet haar een neppe glimlach zien, ik wist dat ze dit niet konden doen, zo snel kan je niet die armbanden krijgen, ze zouden ook niets aan het boek hebben, er staat serieus geen fuck in, ofja, de bladzijden die ze nodig hebben zijn eruit gescheurd door niemand minder dan Rumple, als ze er echt waren geweest hadden ze dat ook zien liggen, dus tja... "Laten we gaan" zei Elsa en liep weg, Quinn leek haar achterna te lopen tot ze stilstond, "Hier," ze gooit sleutels naar mij toe die ik vang "die zouden misschien handig zijn. De deal is rond." ik knik, "Precies, de deal is rond..." grijns ik, de idioten! Het enige verschil is dat ik niet altijd eerlijk ben. De deal heb ik niet verbroken, ik heb gewoon niet goed in het boek gekeken. Ze hebben het boek, maar gewoon geen info. Ze kunnen niets... Ik grijns en draai me om, met magie pak ik de koffer op, gewoon te lui om het op te pakken.
    Ariël Sparrow The Pirate
    "Who can I Trust?"


    "My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."

    Clothes
    "Ariël Jones?" ik grijns, hij heeft het niet door, de sukkel! "Okay, Ariël," hij staat op en loopt naar een of ander vaag apparaat! "Mag ik vragen wat je met die inktvis van plan was? En hoe heb je hem in je eentje op het droge gekregen?" ik kijk hem aan, zo moeilijk was het niet om te vertellen, "Ik heb de inktvis eruit gekregen door mijn huisdier, De Kraken, weet je wat dat is?" ik kijk hem aan, dit klonk best geloofwaardig "Ik wou dat mijn vader trots op me zou zijn dus..." ik knijp mijn ogen even dicht, verdomme mezelf verraden, ik had net verteld dat ik geen ouders had "Ik bedoel..." probeer ik mezelf te herstellen, "Mijn verzorger..." zeg ik snel, ughh! Ach het eerste stuk is in ieder geval geloofwaardig, dat zou hij wel moeten kunnen geloven, dat andere is een ander verhaal maar dat boeit eigenlijk niet zo erg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ROMY CLEMENTINE LESTERANGE

    • Soundtrack• Vampire Princess • kleding • haar


    ''There Is A Princess Inside All Of Us.''
    'Heet je pop Sasja?' Ik kijk naar de pop in de hand van het meisje die er schattig uitziet, en zomaar een gevoel doet iets met me, een gevoel van... Ik heb geen idee? Ik steek mijn hand uit naar de pop en schud haar kleine poppen handje. 'Aangenaam Sasja, Romy.' Ik glimlach. En steek mijn hand dit keer naar het levende poppen meisje uit, 'aangenaam... Romy Clementine Lesterange.'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:23 ]

    Anna Belle Booth, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    'Heet je pop Sasja?' ik kijk het meisje verbaast aan, de meesten begonnen me op dit moment uit te lachen, ik knik langzaam 'Aangenaam Sasja, Romy.' ze steekt haar hand uit naar Sasja en schud haar hand, wow... Dit keer steekt ze haar hand naar mij uit 'aangenaam... Romy Clementine Lesterange.' ik schud haar hand langzaam,
    "Anna Belle Booth..." zeg ik langzaam, per ongeluk Anna Belle extreem snel achter elkaar zodat je meteen mijn bijnaam Annabelle kon verstaan, "Anna Belle van elkaar af..." zeg ik toch maar snel met een vaag glimlachje.


    When you see me, I'm not here

    ROMY CLEMENTINE LESTERANGE

    • Soundtrack• Vampire Princess • kleding • haar


    ''There Is A Princess Inside All Of Us.''
    "Anna Belle Booth..." zegt ze langzaam, maar toch Annabelle als 1 woord, "Anna Belle van elkaar af..." zegt ze snel met een klein glimlachje. 'Aangenaam Anna.' Ik wou iets zeggen, alleen wist ik eigenlijk niet wat. 'Heb je meer poppen?' Dat klonk toch aardig, verstaanbaar, begrijpbaar, niet vreemd, eerlijk, oprecht. Ik glimlachte voorzichtig. 'Zullen we iets doen?' Met die woorden had ik eigenlijk al een leuk idee, alleen moest ze eerst nog ja zeggen.

    Anna Belle Booth, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    'Aangenaam Anna.' ik grijns vaag, dit meisje is aardig tegen me, ze zegt niet meteen, Hey Annabelle! Hoe is het met je moordplannen? dat zeggen namelijk wel veel andere die mijn naam horen. 'Heb je meer poppen?' ze klonk aardig, dit bedoelde ze ook vriendelijk volgens mij, niet gemeen in ieder geval, "Ja heel veel..." zeg ik zacht, man waarom ben ik nu zo verlegen? Zo vervelend! 'Zullen we iets doen?' ik keek haar aan, ze had al wat ik gedachten,
    "Sasja heb jij zin om iets te doen?" vraag ik aan mijn pop, er komt langzaam een glimlach op mijn gezicht, "Ja hoor..."


    When you see me, I'm not here

    Ivy Brige/Beauty


    •The Murder Claw •16 jaar • Soundtrack •



    ''Moorden is mijn kracht, ik ben het monster van de nacht.''
    ||Oufit||

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik loop zelf.' Verdrietig slenter ik voor Isa uit als maar rechtdoor, het voelt gewoon goed. Ineens draaide ik me om, ik ben ook een monster. Ik doe mijn hoofd omhoog en zet mijn handen om mijn nek. Ik druk mijn duim en wijsvinger tegelijk tegen mijn keel en langzaam voel ik statische elektrische schok door me heen gaan, alles wordt groter. Ik word een monster, zoals iedereen in sprookjes die kent. Een wreed groot monster... Ik verander me langzaam in een wolf, ik ben als monster ook een shapeshifter. Ik ga naast Isa rennen en huil. 'Waar gaan we heen?'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.