• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oké, ik heb achternamen bepaald.

    Gezin 1: Mendez
    Gezin 2: Palmer
    Gezin 3: Miller
    Gezin 4: Reynolds

    Ik ben van plan het speeltopic morgenavond te openen. Ik denk dat het niet iedereen gaat lukken om zijn rollen dan af te hebben, maar toch wil ik hem dan geopend hebben. Om te beginnen in het speeltopic hoef je van mij ook enkel de naam, leeftijd, faceclaim en het innerlijk van je rol duidelijk te hebben. Het hoeft echt niet zo uitgebreid.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    3 zou Parker heten... daar stemde je in mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal proberen morgen mijn rol af te maken, ik probeer het zo snel mogelijk af te hebben maar ik heb het wat druk :S

    Ik zal proberen om morgen te reageren, maar morgen heb ik het ontiegelijk druk (School tot 16:00 om daarna mijn huiswerk af te maken voordat ik om 18:00 bij een training te zijn die eindigd om 19:00, waardoor ik gesloopt zal zijn :/ )


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Meh, ik heb geen inspiratie :c

    Also, ik snap het gedoe om de achternamen niet echt. I mean, het is maar een achternaam?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Meh, ik heb geen inspiratie :c

    Also, ik snap het gedoe om de achternamen niet echt. I mean, het is maar een achternaam?

    Nou het is nogal vervelend als er toegestemd wordt op het een, en er een andere gegeven wordt. Dus geen gedoe, maar vervelend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    3 zou Parker heten... daar stemde je in mee.


    Nou, het spijt me zeer, maar ik vond het simpelweg gewoon niet zo handig. Het lijkt me toch niet zo'n groot probleem?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb ook echt geen inspiratie voor mijn rol meh.


    That is a perfect copy of reality.

    Duval schreef:
    (...)

    Nou, het spijt me zeer, maar ik vond het simpelweg gewoon niet zo handig. Het lijkt me toch niet zo'n groot probleem?


    Nja, zoals ik al eerder zei is het vervelend. Had anders gewoon meteen nee gezegd en niet later ja gezegd, want nu had ik me ingesteld op Parker. Dit is niet boos bedoeld, alleen zo'n plotse twist is nogal moeilijk voor mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    peepoltjes van gezin 3, zullen we doen dat mama overleden is door een ongeluk?? Dan kan hij stiekem altijd de foto in de spoiler bij zich dragen en dat vind ik schattig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Maar maakt het niet echt uit welke achternaam ze krijgen anyway :x
    En ik vind het prima als hun moeder is overleden.

    Zijn jullie er klaar voor? Ik ga het topic zometeen openen!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga m'n rol nu afmaken, ben net thuis maar I'm ready! c:

    Het speeltopic!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn jongen komt er in lijnen zo op! :3
    K heb niet echt bepaald de energie en zin om zowel hem als Kelsey helemaal uit te gaan schrijven,

    als iemand van de familie waarin ze zitten ; Kelsey 1 en mijn jongen 4, dan hoor ik dit wel.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick