• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    geen idee dat dit topic er al was HAAHAHAHA
    als ik tijd heb rond ik morgen Austyn af (:


    take risks

    DSprayberry schreef:
    geen idee dat dit topic er al was HAAHAHAHA
    als ik tijd heb rond ik morgen Austyn af (:


    yess mooi

    Wauw, ik kom er net pas achter dat ik vader ben van een eigen rol. Nou ja, pech gehad.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hoe zit het met de vader van de Reynolds kids? Is hij dood, ouders gescheiden, iets anders? Het is wel handig daarmee op één lijn te zitten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velaris schreef:
    Hoe zit het met de vader van de Reynolds kids? Is hij dood, ouders gescheiden, iets anders? Het is wel handig daarmee op één lijn te zitten xd


    Hmm, er is niet echt iets voor bedacht nog, dus als jij een idee hebt?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Beginnetje van Vincent, gezin 1 4 staat c:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 9:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Er moet overigens ook nog even worden besloten wat voor gezin gezin 4 is. Ik had namelijk bedacht dat het misschien een pleeggezin zou kunnen zijn, gezien de verschillende afkomsten en overeenkomende leeftijden. Wat vinden de gezinsleden hiervan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zou het dan niet logischer zijn als ze allemaal geadopteerd zijn? Want met pleeggezinnen wonen kinderen vaak tijdelijk bij iemand.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hebben de anderen van gezin 1 misschien nog een idee wat er met de moeder gebeurd is? Gescheiden, hun verlaten, etc.?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Zullen we gescheiden doen? En dat de kinderen nu bij Eduard zijn voor de vakantie, maar normaal om en om steeds per zoveel bij pa en dan bij ma zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Zullen we gescheiden doen? En dat de kinderen nu bij Eduard zijn voor de vakantie, maar normaal om en om steeds per zoveel bij pa en dan bij ma zijn?


    Ik vind het best


    El Diablo.

    MonChevy schreef:
    Zullen we gescheiden doen? En dat de kinderen nu bij Eduard zijn voor de vakantie, maar normaal om en om steeds per zoveel bij pa en dan bij ma zijn?


    Is goed, leuk!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik wacht nog even op reactie van meerdere familie Kommbatpuntjepuntje

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 15:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff.. volg nu al niet meer helemaal welk personage bij welke familie/gezin zit..
    Heb ook nog een vader van gezin 2 die ik nog moet afmaken en nog mee moet posten en maar gaat allemaal nogal snel ;s

    Wat een kutkinderen heeft Eduard zeg, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.