• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ruelle schreef:
    (...)

    Ik heb haar zus voor haar, Kelsey


    Heb jij al een idee?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Een late MT.

    Dus wat wordt de achternaam nou? :')

    En wanneer beginnen we? Kan ik er rekening mee houden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Dus wat wordt de achternaam nou? :')

    En wanneer beginnen we? Kan ik er rekening mee houden c:


    Eerlijk gezegd denk ik dat we morgen of overmorgen misschien wel kunnen beginnen. Eerst zag ik er stiekem weinig toekomst in, maar nu alle rollen plots gedropt worden denk ik dat het nu wel snel kan gaan.
    In principe hoeven van mij niet alle rollen af te zijn als we gaan beginnen, als we maar wel een beetje een beeld kunnen krijgen van je personage.
    Overigens vind ik het best jammer dat er niet echt voor leeftijden is gekozen onder de zestien, maar als dat is wat jullie het liefst spelen vind ik het prima. Alleen wel zielig voor Mack. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil best een twaalfjarige aanmaken hoor c:
    Zeg maar in welke familie je hem wilt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 23:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben sowieso van plan een jonkie te maken, dat heb ik al tegen je gezegd via whatsapp. ^-^
    Ik ga mijn rollen zo snel mogelijk maken. c:

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    MonChevy schreef:
    Ik wil best een twaalfjarige aanmaken hoor c:
    Zeg maar in welke familie je hem wilt.


    Alleen als je het echt wil hoor :')

    Syoxisia schreef
    Ik ben sowieso van plan een jonkie te maken, dat heb ik al tegen je gezegd via whatsapp. ^-^
    Ik ga mijn rollen zo snel mogelijk maken. c:


    Oh ja, dat is waar ook. Yess nice!

    Oke, verder moeten er nog rollen komen voor ouders. Deze hoeven niet persé gespeeld worden al denk ik dat ik ook nog een ouder op me neem, omdat ik het anders niet zo leuk vind voor Polovina.
    De achternamen moeten ook nog even bedacht worden. Laten we gezin drie maar gewoon Palker doen en ik denk dat gezin één het best af is met een latino/spaanse/portugese achternaam als ik de faceclaims zie. Gezin vier is denk ik een beetje een samengesteld zooitje, misschien is het leuk om daar een pleeggezin van te maken?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ja ik wil het echt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ja ik wil het echt ^^


    oee yess Asa Butterfield. He's adorable. I can feel it in my bones van Nanny Mcphee ik houd ervan.

    Thanks tho, dan hebben we nog een beetje variatie.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    oee yess Asa Butterfield. He's adorable. I can feel it in my bones van Nanny Mcphee ik houd ervan.

    Thanks tho, dan hebben we nog een beetje variatie.


    Haha, Asa is zo leuk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duval schreef:
    (...)

    Oh ja, dat is waar ook. Yess nice!

    Oke, verder moeten er nog rollen komen voor ouders. Deze hoeven niet persé gespeeld worden al denk ik dat ik ook nog een ouder op me neem, omdat ik het anders niet zo leuk vind voor Polovina.
    De achternamen moeten ook nog even bedacht worden. Laten we gezin drie maar gewoon Palker doen en ik denk dat gezin één het best af is met een latino/spaanse/portugese achternaam als ik de faceclaims zie. Gezin vier is denk ik een beetje een samengesteld zooitje, misschien is het leuk om daar een pleeggezin van te maken?


    Dan zou je mijn mannelijke rol beter bij 4 kunnen zetten, sinds ik zijn namen niet latino of Spaans of Portugees heb. Maar dan worden mijnn eigen rollen broer en zus, but ok
    Oh en het is niet Palker dan, maar Parker.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik wil opzich wel een ouder op me nemen als je die nog nodig hebt c:

    Ik weet alleen echt niet wie ik als FC moet gebruiken voor een jong iemand haha. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Ik weet alleen echt niet wie ik als FC moet gebruiken voor een jong iemand haha. :'D

    Welke leeftijd?
    En jongen of meisje?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 0:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruelle schreef:
    (...)

    Dan zou je mijn mannelijke rol beter bij 4 kunnen zetten, sinds ik zijn namen niet latino of Spaans of Portugees heb. Maar dan worden mijnn eigen rollen broer en zus, but ok
    Oh en het is niet Palker dan, maar Parker.


    Ja nou ja kijk, het is voor mij opzich niet zo heel erg belangrijk hoe de families in elkaar steken en of het allemaal wel kan qua afkomst alhoewel het me ergens een beter gevoel geeft als het klopt. We zouden alle families wel kunnen husselen zodat ze kloppen qua afkomst, maar ik weet niet of dat goed uit zou komen. Ik kan wel even kijken anders?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 0:06 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman