• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik denk dat Aiden het beste bij de Palmers past, niet? (gezin 2)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sugar_Coated schreef:
    Ik wil opzich wel een ouder op me nemen als je die nog nodig hebt c:


    Jaa yess, dat zou heel fijn zijn.

    Ik wilde er denk ik een vader bijnemen, die of echt zo'n jerk was tegen vrouwen. Hij zou dan iets van vijftig zijn (als het niet ouder is) en dan met Meredith gaan en op haar kont slaan.
    Of ik wilde een vader nemen die nu met een andere man was gegaan, die dus ook vader is van één van de families, dus zeg maar wat jij wil. Als je een vader wil ga ik voor de tweede en bij een vrouw ga ik voor de eerste ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MonChevy schreef:
    Ik denk dat Aiden het beste bij de Palmers past, niet? (gezin 2)


    De Palmers zijn kwart Portugees, dus ik denk dat dat inderdaad goed zou kunnen, alhoewel Asa wel iets bleker is dan de gemiddelde Portugees.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    De Palmers zijn kwart Portugees, dus ik denk dat dat inderdaad goed zou kunnen, alhoewel Asa wel iets bleker is dan de gemiddelde Portugees.

    Ik zag donker haar en lichte ogen, dus ik dacht misschien is dat het beste xd
    Prop hem anders maar ergens, maar niet gezin 3. Daar heb ik Ramon al hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Welke leeftijd?
    En jongen of meisje?


    Een jongen die maximaal 14 is denk ik, dan zien ze er vaak nog jong uit. Het liefste jonger though haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Een jongen die maximaal 14 is denk ik, dan zien ze er vaak nog jong uit. Het liefste jonger though haha.

    Ik ga zoeken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Een jongen die maximaal 14 is denk ik, dan zien ze er vaak nog jong uit. Het liefste jonger though haha.


    Jacob Sartorius


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga morgen wel even mixen met de families. Ik ga nu naar bed, slaap lekker!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ik zag donker haar en lichte ogen, dus ik dacht misschien is dat het beste xd
    Prop hem anders maar ergens, maar niet gezin 3. Daar heb ik Ramon al hahah.


    Ahahah, ik ben ergens ook wel heel kritisch, dan gaat het hem zeker niet worden :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    Jacob Sartorius


    Never nooit niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Nou hier heb ik er een paar xd
    MattyB
    Thomas Kuc
    Jared Gilmore
    Griffin Gluck
    Sloane Siegel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duval schreef:
    (...)

    Jaa yess, dat zou heel fijn zijn.

    Ik wilde er denk ik een vader bijnemen, die of echt zo'n jerk was tegen vrouwen. Hij zou dan iets van vijftig zijn (als het niet ouder is) en dan met Meredith gaan en op haar kont slaan.
    Of ik wilde een vader nemen die nu met een andere man was gegaan, die dus ook vader is van één van de families, dus zeg maar wat jij wil. Als je een vader wil ga ik voor de tweede en bij een vrouw ga ik voor de eerste ^^


    Ik wil wel een vader spelen aangezien ik al een dochter heb en dan dus verschillende geslachten heb.

    Ik wil anders ook best een vader spelen? c:
    Dan kun je je twee mannen ding sowieso waarmaken ^^

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ik wil anders ook best een vader spelen? c:
    Dan kun je je twee mannen ding sowieso waarmaken ^^


    yess awesome

    Sugar_Coated, vind jij het dan oke om je vader met Meredith te laten zijn?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zit er aan te denken om Matt Bomer dan te nemen, maar hij is 38. Ik ga even uitrekenen wat de beste leeftijd is voor mijn man in verhouding met de kinderen, haha
    Dan maak ik hem 41

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 0:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.