• op mezelf!
    Ik zit voor 6 weken in het mooie Frankrijk waar ik 6 dagen in de week hard aan het werk ben op een camping.
    Normaal ga ik op mijn vrije dag altijd lekker naar het stadje met de fiets en verder niks, maar ik wou wel eens wat anders.
    Dus heb ik opgezocht of ik naar Orleans kon en dat bleek best te doen, dus dat heb ik vandaag gedaan.
    Ik zou eigenlijk met een collega gaan, maar die was ziek dus toen ben ik in mijn eentje gegaan en het was zo leuk.
    Orleans is een hele mooie en gezellige stad en alhoewel ik in mijn eentje was heb ik het super naar mijn zin gehad. Ik heb lekker gewinkeld en genoten van het zonnetje, maar ook wat culturele dingen gedaan. Ik heb een kerkje bezocht en natuurlijk de kathedraal. Ik wou ook heel graag het standbeeld van Jeanne D´arc zien en die heb ik ook gevonden. En vervolgens heb ik ook nog de weg terug gevonden naar het busstation en de goede bus gepakt naar het stadje. En dit allemaal terwijl ik de Franse taal helemaal niet zo goed beheers. Ik ben hier nog maar 1,5 week en ik ben ontzettend blij dat ik dit nog heb gedaan,

    Wanneer waren jullie de laatste keer trots op jezelf=


    Een foto van mij bij de kathedraal met dank aan een lieve Franse mevrouw


    De kathedraal


    Het standbeeld


    Een standbeeld in de kathedraal waar het licht leuke dingen deed met de glas in lood ramen


    En als laatste foto voor jullie nog de toepasselijke naam van dit winkeltje dat ik tegenkwam. Ik besloot even binnen te kijken en ik kwam echt terecht in de lekkerst ruikende winkel ooit. Het was een thee winkeltje waar ze heel veel verschillende soorten thee verkochten. Ik heb ook een blikje meegenomen voor paps en mams


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat klinkt als een geweldige ervaring, ik hoop dat je nog erg veel plezier zal hebben daar!!!

    Werkse. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Dat heb je dan knap gedaan. :Y)
    Was er voor de rest eigenlijk nog iets te zien in Orleans?
    Goh, ik heb af en toe wel eens momentjes dat ik trots ben op mezelf. Het laatste was iets achter de modschermen ik kan daar dus niet over uitweiden. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk zeg!


    Pretty is just a pretty word.

    Wat leuk! Ook mooie foto's!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Wat leuk! Ook mooie foto's!

    Dankjewel. Ik hou van fotograferen en alhoewel ik mijn camera niet heb meegenomen kom ik gelukkig ook ver met mijn mobieltje.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Charbonneau schreef:
    Leuk zeg!


    Don't walk. Run, you sheep, run.