• Stranger Things

    Nadat een jongetje is verdwenen, komen in een stadje mysterieuze zaken aan het licht, zoals geheime experimenten, bovennatuurlijke krachten en een vreemd meisje
    -Netflix.


    Al na de eerste aflevering was ik gegrepen. Mysterieus, tikkeltje horror (wat nu wel erger aan het worden is) en goede personages. Ik heb eergister aflevering 5 gezien (van de 8, waarschijnlijk komt er ook nog een seizoen 2 aan) en moet me echt tegen houden om alles in mijn eentje af te kijken. Zijn er hier ook mensen die Stranger Things kijken?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 13:44 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Velaris schreef:
    Ik weet nog niet goed wat ik er van vind.

    + Ik moet er overigens nog aan beginnen maar ik twijfel zwaar..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 12:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    STRANGER THINGS! Die serie is geweldig!


    Ex astris, sciencia

    Omg, ik heb gisteravond de laatste aflevering gezien en ik vind hem echt geweldig! Het is echt een goede cliffhanger en het kan nu nog alle kanten opgaan. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    Ik heb het in één dag gekeken. Het was opzich wel leuk. Hele slome start maar wel een sterk einde. Ik snap alleen de hype dus niet helemaal, het was de moeite waard maar het komt niet eens in de buurt van mijn top 10 series.


    The truth is out there.

    Ik ben net klaar met kijken, echt geweldig! Normaal ben ik niet zo'n fan van horror, maar dit was meer spannend-horror dan latenweiedereengruwelijkvermoordenenhetzonaarmogelijkmaken-horror.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben fan van Dustin.


    She's imperfect but she tries

    Krolock schreef:
    Iedereen hyped om deze serie en ik vraag me serieus af of ik 'm moet gaan kijken want eigenlijk spreekt het me totaal niet aan?
    Dit ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet alleen hoofdstuk 8 zien. Het wordt nu wel heel spannend..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind m goed, voornamelijk door het aparte verhaal -dat ik dus eigenlijk niet eerder gezien heb en ook niet echt iets wat er op lijkt- en het geweldige acteerwerk. Die kinderen kunnen zo goed acteren dat ik het gewoon geweldig vind.
    En die Clifhanger is echt geweldig, ik hoopte al op zoiets maar totaal niet wat ik verwacht had eigenlijk.
    Staat zeker in mijn top 10, aangezien ik series daarbuiten ook gewoon niet kijk haha.


    Little do you know

    Rickon schreef:
    Ik ben net klaar met kijken, echt geweldig! Normaal ben ik niet zo'n fan van horror, maar dit was meer spannend-horror dan latenweiedereengruwelijkvermoordenenhetzonaarmogelijkmaken-horror.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb het seizoen nu 2 keer gezien en kan nu al niet wachten tot seizoen 2 :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel