• GEEN VOORKENNIS VEREIST!



    Het verhaal speelt zich af tussen Star Trek: Into Darkness en Star Trek: Beyond.



    Het team van Kirk krijgt een nieuwe missie. Een planeet genaamd "Bosco" verkeerd in groot gevaar. Een onbekend ruimte schip met erg geavanceerde technologie neemt de energie uit de kern van de planeet op. De USS Enterprise vliegt in warp-snelheid naar Bosco, maar krijgt onderweg vele problemen. 1 van de grootste problemen is dat Scotty ontdekt dat er is geprutst aan de motoren. De dichtstbijzijnde planeet is van vijandige Klingons. Zouden ze hulp vragen? Loopt dit allemaal wel goed af? Dat kan jij mee bepalen!

    Alle rechten van de bestaande personages, plaatsten, etc. worden toegeschreven aan de makers van Star Trek. Meer info over de rollen vind je hier, en anders stuur je mij maar een pb'tje.



    ROLLENTOPIC OP KOMST!

    Geïnteresseerden:

    StarTrekkie
    HP_Hermelien
    Sparkz
    Azraq
    HalfBloodPrince
    Betelgeuse

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 20:45 ]

    Lijkt dit jullie een goed ideetje?

    Wat leuk!

    Dit is zeker een goed idee.


    Believe in yourself and go for it ~ Emma Watson.

    Ik heb zin! (lol)

    Er zijn enkel nog maar mensen die willen, een goed voorteken toch? :)


    We're in this together. ~ Hermione Granger

    Hikaru Sulu.. Is die goed of slecht? x)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Belgiumball schreef:
    Hikaru Sulu.. Is die goed of slecht? x)
    Hij is goed!!! :) (maar hij kan evengoed slecht worden :))

    Dr_Bones schreef:
    (...) Hij is goed!!! :) (maar hij kan evengoed slecht worden :))


    Don't mess with Hikaru Sulu... Atleast, don't call him tiny. :')

    Maar ja is een goed idee. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn?

    Ik zie dit nu pas maar na star trek beyond net gezien te hebben...

    YES YES YES PLEASE!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, ja, ja, ja, ja!!!


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Tuurlijk hebben we nog interesse. :)


    Believe in yourself and go for it ~ Emma Watson.

    Star trek fans vergaan nooit. :3 It will be for Ever in my heart,
    Vooral VOY

    Maar ik ken ze allemaal. xD

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 16:46 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    WAARSCHUWING: Niet als reclame bedoeld. Dit is gewoon for the fun en het is niet verplicht.

    http://www.quizlet.nl/quiz/417250/wie-ben-jij-uit-star-trek-voyager/


    Believe in yourself and go for it ~ Emma Watson.

    Haha leuk

    ( er is 84 dagen niet in dit topic gereageerd... Ik hoop dat het dan maar waard is. :x )

    Gaat dit nog wat worden, of niet? Want ik ben er nog steeds in geinteresseerd.
    Groetjes, Azraq. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Als de topic maakster hier niet mee verder gaat, maak ik een rpg aan over 2 weken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    That seems so much fun for me. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."