• GEEN VOORKENNIS VEREIST!



    Het verhaal speelt zich af tussen Star Trek: Into Darkness en Star Trek: Beyond.



    Het team van Kirk krijgt een nieuwe missie. Een planeet genaamd "Bosco" verkeerd in groot gevaar. Een onbekend ruimte schip met erg geavanceerde technologie neemt de energie uit de kern van de planeet op. De USS Enterprise vliegt in warp-snelheid naar Bosco, maar krijgt onderweg vele problemen. 1 van de grootste problemen is dat Scotty ontdekt dat er is geprutst aan de motoren. De dichtstbijzijnde planeet is van vijandige Klingons. Zouden ze hulp vragen? Loopt dit allemaal wel goed af? Dat kan jij mee bepalen!

    Alle rechten van de bestaande personages, plaatsten, etc. worden toegeschreven aan de makers van Star Trek. Meer info over de rollen vind je hier, en anders stuur je mij maar een pb'tje.



    ROLLENTOPIC OP KOMST!

    Geïnteresseerden:

    StarTrekkie
    HP_Hermelien
    Sparkz
    Azraq
    HalfBloodPrince
    Betelgeuse

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 20:45 ]

    Lijkt dit jullie een goed ideetje?

    We gaan sowieso verder, maar ik had en heb het redelijk druk. Als HalfBloodPrince het ziet zitten het verder te doen, des te beter. Anders zal ik het doen... :Y)

    Betelgeuse schreef:
    We gaan sowieso verder, maar ik had en heb het redelijk druk. Als HalfBloodPrince het ziet zitten het verder te doen, des te beter. Anders zal ik het doen... :Y)


    :3 Okay,


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    :3 Okay,


    Hoi.