• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nergens, daarom vraag ik het me af of dit een hittegolf is.

    Oooh, zo. Volgens mij niet, hoor. Ik geloof dat het een hittegolf is als de temperaturen voor langer dan vier/vijf dagen boven de 25 graden zijn, of zoiets, maar het hoeft dus niet extreem hoog te zijn (alleen irritant lang).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oooh, zo. Volgens mij niet, hoor. Ik geloof dat het een hittegolf is als de temperaturen voor langer dan vier/vijf dagen boven de 25 graden zijn, of zoiets, maar het hoeft dus niet extreem hoog te zijn (alleen irritant lang).


    In Nederland is 20 graden al een hittegolf :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk thuis. Het was zo verdomde warm in die keuken o.o


    26 - 02 - '16

    MonChevy schreef:
    Is dit een hittegolf eigenlijk? Dat is toch normaal bij temperaturen rond de 40 graden?

    Een hittegolf is pas als het zoveel dagen boven de 25 graden is (: zoals Wiarda al zei.
    En gister was pas de 2e tropische dag van het hele jaar.

    // Het is echt heerlijk in de zon. Ik zweet me kapot.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:17 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Een hittegolf is pas als het zoveel dagen boven de 25 graden is (: zoals Wiarda al zei.
    En gister was pas de 2e tropische dag van het hele jaar.

    // Het is echt heerlijk in de zon. Ik zweet me kapot.


    Mag van mij wel weer stoppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Mag van mij wel weer stoppen.

    Ja, true. Het mag wel wat minder warm zijn. 22 graden is goed genoeg. En het mag best eens regenen in de avond (:

    't Is wel weer warm genoeg. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Onweer zou leuk zijn. Maar tot nu toe heeft Thor er nog geen zin in gehad.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nergens, daarom vraag ik het me af of dit een hittegolf is.


    Hittegolf is als het x-aantal dagen lang warmer is dan een bepaalde temperatuur, maar zeker niet 40°. Volgens mij hangt het op 30.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    (...)

    Hittegolf is als het x-aantal dagen lang warmer is dan een bepaalde temperatuur, maar zeker niet 40°. Volgens mij hangt het op 30.


    Het is me wel duidelijk nu, thanks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Onweer zou leuk zijn. Maar tot nu toe heeft Thor er nog geen zin in gehad.

    Chaac ook niet (cat)

    // Zo, nu lekker Chinees etenn. Kip balletjessss in een krokant laagje ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:33 ]

    Ik zit nu op mijn kamer (zolder) en het is belachelijk warm, ik zie niet hoe ik hier ooit kan gaan slapen straks :')

    Of Zeus

    // ik wil niet oppassen maar ik wil wel geld maar die ouders zijn skeer en onderbetalen me en akjsndakjnik wil gewoon graag geld en genieten van mijn laatste vakantiedagen aksjndakj


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Of Zeus

    // ik wil niet oppassen maar ik wil wel geld maar die ouders zijn skeer en onderbetalen me en akjsndakjnik wil gewoon graag geld en genieten van mijn laatste vakantiedagen aksjndakj

    Nu we toch bezig zijn :Y)

    //dat was lekker. Nu heb ik het bloedheet en zit ik vol (':

    Ik kan gewoon niet meer wachten ugh.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt