• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    He's making me pancakes. Mihihi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    That's it, ik ga een achtbaan in mijn achtertuin bouwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb buikpijn help

    Mensen die gelijk discussies over het geloof beginnen en oorlogen in de wereld erbij betrekken zodra het nieuws naar buiten komt dat er doden zijn gevallen in Italië door een aardbeving... please, shut up and remove yourself from the internet.

    I think it's funny that whenever I go on her profile, she goes on mine and then you follow suit. What are you? A married couple?


    kindness is never a burden.

    Wanneer je ziek bent en het is heel mooi weer buiten EN je waterijsjes op zijn.

    R.I.P.

    Nog 26 views c:


    What would Emma do?

    Krolock schreef:
    Mensen die gelijk discussies over het geloof beginnen en oorlogen in de wereld erbij betrekken zodra het nieuws naar buiten komt dat er doden zijn gevallen in Italië door een aardbeving... please, shut up and remove yourself from the internet.


    Heeft de IS dan niet die aardbeving gecreëerd? :o

    *sarcasm much*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen zit met de hitte en ik zweet me zo kapot dat ik het zowat koud heb, lol


    26 - 02 - '16

    Waaaaaaaaaaaaaaaaarom bestaat de website van Kirk Lazarus niet meer. ;;;;-;;;;


    Caution first, always.

    cinnamon jellybean
    CINNAMN JELLYBEN


    i put the fun in funeral

    Jesus Christ, mijn laptop is er nog steeds niet x_x Het zou echt fijn zijn als je voortaan een estimate zou kunnen geven, UPS, in plaats van 'voor het einde van de dag'.


    Your make-up is terrible

    Mijn ijskoffie is al een dag uit de vriezer en het is nog steeds IJS. In de zon dan maar ;')

    Bonafide schreef:
    cinnamon jellybean
    CINNAMN JELLYBEN



    Ah shit, die zijn echt niet lekker.

    Ik word een beetje misselijk van deze hitte, terwijl ik genoeg drink :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.