• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Iedereen boos, depri of ziek en dan deze droogkoot :') Thanks for making me laugh Sarah ^^


    Thanks for making me laugh because I made you laugh


    i put the fun in funeral

    Soms zou ik willen dat ik rijk was en een butler had zodat die me ontbijt op bed kan brengen, want ja, zo lui ben ik.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Net wakker. Dat was oooook weer niet de bedoeling. -.-
    Heb ik in mijn slaap mijn wekker uit gezet of zo? Nou, ik heb in elk geval niet gekotst en zo.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 12:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis je.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh en school wat is dit dan weer ik heb voor het eerst in een paar jaar echt een vriend gemaakt in mijn klas en nu zetten jullie ons in andere klassen? Well thanks, nu kijk ik helemaal tegen school op :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo, de kip, kerrysaus(uit indische keuken) en griekse yoghurt kunnen lekker in elkaar trekken. Ben benieuwd naar hoe dit gaat smaken ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 12:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuuugh kom mijn laptop brengen. x_x


    Your make-up is terrible

    fuck yeaa random bloedneus

    Zo weinig mensen online

    Mijn arme prinsessen vriendenboekje heeft nog 55 onbeschreven bladzijden over. (Maar ja, wie maak er dan ook een vriendenboekje met meer dan 70 bladzijden? Welk zevenjarig kind heeft nou 70 vrienden?) Zou het een beetje te laat zijn om mensen te vragen of ze in mijn vriendenboekje willen schrijven?

    Wat ben ik een luie hond.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    250 doden al.

    / wow, what..

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 13:51 ]

    Waarom noemen Belgen poedersuiker bloemsuiker? Het is niet eens van een bloem :W

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 13:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in school. Ik heb zin in school. Ik heb zin in school. Misschien als ik deze leugen vaak genoeg blijf herhalen, begint mijn hoofd het misschien wel te geloven.