• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Morgen om half 4 op, bah. Het is dat ik op vakantie ga...


    Your make-up is terrible

    Waarom bestaan muggen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Best, dan is het de laatste keer geweest dat ik nog iets voor je doe. Ik had zelf nog heel wat werk te doen en als je je op die manier tegen mij gedraagt terwijl ik probeer te helpen, zoek het dan maar zelf uit.


    What would Emma do?

    Miall schreef:
    Waarom bestaan muggen ik.


    Hoi jongen met aparte naam, wij hebben een match en je drinkt en rookt niet, please be my husband and never leave me. En ik bedoel echt NEVER want ik kan niet nog een break-up aan. En hij is schattig en een skaterboy ,wat wil je nog meer.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 23:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Neuh, erg vind ik het zeker niet. Het waren mooie borsten tho' :3

    Galileo, toch? Want dat waren inderdaad heel erg mooie borsten, whoah. (Oké, dat klonk misschien een beetje typisch puberaal en dat was het ook wel een beetje want ik word over het algemeen wel gelukkig van het aanzicht van borsten, maar dit waren van die borsten waardoor ik standaard een beetje naar beneden kijk van ... oh. oké. hmm. tja. dat zou leuk zijn geweest, ja.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Hoi jongen met aparte naam, wij hebben een match en je drinkt en rookt niet, please be my husband and never leave me. En ik bedoel echt NEVER want ik kan niet nog een break-up aan.


    Ik rook en drink ook niet. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soms wou ik gewoon dat het makkelijk was, dat ik niet was wie ik ben.


    Live a life you will remember

    Miall schreef:
    (...)

    Ik rook en drink ook niet. (wbw)


    Marry me!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Marry me!


    Let's do it. Hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Let's do it. Hehe.

    When?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Galileo, toch? Want dat waren inderdaad heel erg mooie borsten, whoah. (Oké, dat klonk misschien een beetje typisch puberaal en dat was het ook wel een beetje want ik word over het algemeen wel gelukkig van het aanzicht van borsten, maar dit waren van die borsten waardoor ik standaard een beetje naar beneden kijk van ... oh. oké. hmm. tja. dat zou leuk zijn geweest, ja.)

    Yep, dat is precies wat ik dacht toen ik alle paren zag. (':

    / hahaha, die dude die op schokdraad ging plassen en schokken kreeg.

    Hij is een gesprek begonnen :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik: Kun je alsjeblieft niet op je gsm zitten? Ik ben moe en kan niet slapen door het licht.
    Papa: Ik doe wat ik wil en ik ben nog niet moe.

    Bedankt voor het begrip, papa. Zou eens willen weten of jij het fijn zou vinden wanneer je al vijf nachten op rij slechts 4u slaapt omdat iedereen op deze kamer heel erg goed is in lawaai maken. Ik wil mijn eigen bedje terug D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MonChevy schreef:
    (...)
    When?!


    Soon. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "Ik vind het ook wel een beetje over de top om bij dit weer te gaan hardlopen."

    Dit is exact way ik had verwacht aan support en dit is exact de reden waarom ik je eerst überhaupt niet wou vertellen over mijn goede voornemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."