• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Ugh, tumblr.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hoop dat die blackhead remover dingen werken, dat zou heel fijn zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ik hoop dat die blackhead remover dingen werken, dat zou heel fijn zijn.


    Als je die plakdingen of die zwarte gel gebruikt, doe het niet te vaak. Het meeste zijn geen blackheads en je kan je huid heel erg beschadigen als je het te vaak gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je die plakdingen of die zwarte gel gebruikt, doe het niet te vaak. Het meeste zijn geen blackheads en je kan je huid heel erg beschadigen als je het te vaak gebruikt.


    Oké, bedankt voor de tip. Ik ga het alleen rond mijn neus gebruiken denk ik c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sauna slaapkamer. Dat is toch de droom van iedereen?

    Nevermind,
    Turn back time,
    You'll be fine,
    And I'll get left behind


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bleh, spel, jij bent soms echt lastig :C


    Stenenlikker

    M'n arme oma... hopelijk wordt het niet erger want dat zou ik echt vreselijk voor haar vinden.
    Dit zijn momenten waarop ik me realiseer dat ik mijn oma's en opa vaker een bezoekje moet brengen.

    Krolock schreef:
    M'n arme oma... hopelijk wordt het niet erger want dat zou ik echt vreselijk voor haar vinden.
    Dit zijn momenten waarop ik me realiseer dat ik mijn oma's en opa vaker een bezoekje moet brengen.

    Precies dit. Ik ga elke vrijdag naar opa en oma, maar nu moet ik dat straks met school anders in gaan plannen, dus ga ik denk ik in het weekend. Toen mijn opa kanker kreeg besefte ik me wel dat ik mijn grootouders vaker wil zien. Het kan zo over zijn.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom gaat dit programma over borsten (met genoeg beeldmateriaal) ?
    En wat heeft het met veiligheidsglas te maken?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 23:03 ]

    Zapdos schreef:
    Waarom gaat dit programma over borsten (met genoeg beeldmateriaal) ?


    Als je dat al erg vindt moet je niet naar Gênante lijven en mislukte plastische chirurgie gaan kijken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Als je dat al erg vindt moet je niet naar Gênante lijven en mislukte plastische chirurgie gaan kijken xd

    Neuh, erg vind ik het zeker niet. Het waren mooie borsten tho' :3

    Zapdos schreef:
    (...)
    Neuh, erg vind ik het zeker niet. Het waren mooie borsten tho' :3


    Haha, nou dat is mooi xd
    Ik vind die programma's altijd leuk om te kijken. Nja, Gênante lijven ga ik zowat van kotsen, maar mislukte plastische chirurgie vind ik wel leuk hoe ze die mensen weer helemaal mooi gaan maken.
    Ik vind die ziekenhuisprogramma's ook altijd zo leuk om te zien. Nou ja, interessant. Je snapt me wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh lol hey, I'm losing all my friends. I need more alcohol.


    kindness is never a burden.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Haha, nou dat is mooi xd
    Ik vind die programma's altijd leuk om te kijken. Nja, Gênante lijven ga ik zowat van kotsen, maar mislukte plastische chirurgie vind ik wel leuk hoe ze die mensen weer helemaal mooi gaan maken.
    Ik vind die ziekenhuisprogramma's ook altijd zo leuk om te zien. Nou ja, interessant. Je snapt me wel.

    Ja, dat soort programma's vind ik ook altijd leuk om naar te kijken.