• Plannen voor drie nieuwe Harry Potter-films

    Warner Brothers Studios heeft bevestigd dat het de mogelijkheid bekijkt om het boek/toneelstuk ‘Harry Potter and the Cursed Child’ te verfilmen. Het zouden niet één, maar drie films worden én ze hopen Daniel Radcliffe te overtuigen opnieuw in de huid te kruipen van de tovenaarsleerling.

    Radcliffe overtuigen wordt niet gemakkelijk, want in het verleden gaf hij al aan dat het script wel heel goed zal moeten zijn. ‘De omstandigheden zouden buitengewoon moeten zijn. Maar aan de andere kant weet ik zeker dat Harrison Ford dat zei over Han Solo en kijk wat daar gebeurd is!’. Ford keerde vorig jaar terug in Star Wars.

    De nieuwe Harry Potter-films zullen ten vroegste in 2020 in de zalen te zien zijn.


    Bron: De Standaard

    Het is dus mogelijk dat in 2020 er een nieuwe Harry Potter film komt, wat denken jullie hiervan? Zelf ben ik eigenlijk wel enthousiast om opnieuw dat gelukzalige gevoel te hebben wanneer ik naar de bioscoop ging om een nieuwe Harry Potter film te kunnen kijken. :')

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 17:46 ]


    Take me to wonderland

    ... *gasps*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nee stop hou op


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buh, ik weet het niet goed. Drie films? Eén had ik fantastisch gevonden, maar drie lijkt me uitgemolken. Alhoewel er wel genoeg stof voor is, denk ik. Maar jeuj, meer HP!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had alweer een andere bron gezien dat daar totaal geen sprake van was bij WB. Dus voor mij is het: eerst zien, dan geloven. Ik ga me eerst verheugen op de Fantastic Beasts serie :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, oh God, dit klinkt als een complete ramp, als ik eerlijk ben. Van wat ik over The Cursed Child heb gehoord was dat al zeer controversieel, maar om er dan niet één, maar meteen drie films van te maken, betekent ook nog eens dat je dat vreemde verhaal zou nemen en het rekken als een oud stukje kauwgom, wat zelden goed uitpakt, helaas.

    Niet dat ik die persoon wil zijn die anderen hun enthousiasme ontneemt - ik ben hartstikke blij voor iedereen die hier blij van wordt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik wat sceptisch ben over het blijven maken van vervolgen nadat de originele serie netjes is afgerond. Dat neemt niet weg dat ik oprecht hoop dat ik achteraf een pessimistische zuurpruim zal lijken omdat het alle verwachtingen wist te overtreffen. Ik ben heel erg benieuwd, in ieder geval. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Zijn ze nu nog niet klaar met het HP-universe uit te melken?


    Ex astris, sciencia

    In principe verwacht ik - als ze dit gaan maken - niet dat het beter zal worden, maar ik zou ook niet naar die films gaan met die verwachting. De eerste films zullen altijd het beste blijven, maar dat betekent niet dat nieuwe films niet leuk zijn om te kijken hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aangezen ik Harry Potter and the Cursed Child afschuwelijk vond ben ik hier niet heel erg enthousiast over. Films over het HP universum vind ik echt geweldig en wat mij betreft mogen ze daar vooral mee door gaan. Alleen het verhaal van Harry is denk ik wel een beetje klaar.

    En dan heb ik nog deze inwendige frustratie; DAMN IT ROWLING, WANNEER KOMT ER EINDELIJK EEN BOEK/FILM OVER THE MARAUDERS?!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 18:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het zouden niet één, maar drie films worden


    Peter Jackson, is that you?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Maar van The fantastic beasts and where to fing them komen nog twee films dus loopt dat dan niet door elkaar? Er even van uitgaande dat ze nadat de eerste is uit gekomen, weer snel aan de slag gaan met het filmen van de tweede.


    Physics is awesome

    Ik denk dat het beter wad geweest als ze het gewoon allemaal hadden gelaten zoals het was. (Zonder die extra films en The Cursed Child enzo..)


    i wanna die with you once or twice.

    Recherche schreef:
    Ik had alweer een andere bron gezien dat daar totaal geen sprake van was bij WB. Dus voor mij is het: eerst zien, dan geloven. Ik ga me eerst verheugen op de Fantastic Beasts serie :Y)

    Ik las dit op drie verschillende bronnen, maar het kan natuurlijk nog altijd dat er niks van waar is.
    Ik hoop het wel,want ik heb mijn date al vastgezet voor dan. (cat)


    Take me to wonderland

    Sempre schreef:
    Aangezen ik Harry Potter and the Cursed Child afschuwelijk vond ben ik hier niet heel erg enthousiast over. Films over het HP universum vind ik echt geweldig en wat mij betreft mogen ze daar vooral mee door gaan. Alleen het verhaal van Harry is denk ik wel een beetje klaar.

    En dan heb ik nog deze inwendige frustratie; DAMN IT ROWLING, WANNEER KOMT ER EINDELIJK EEN BOEK/FILM OVER THE MARAUDERS?!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik had het nog gezegd, in dat andere topic. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik weet niet of ik het zo fantastisch vind dat ze The Cursed Child zouden verfilmen.


    Queer zijn is gewoon alles