• Hallo iedereen,

    In Nederland en Vlaanderen wemelt het van de meetings. In België hebben we nochtans nog een andere mooie streek waar nog nooit bij mijn weten een meeting is gehouden: Wallonië. Volgens mij kan je er de gezelligste stadjes vinden en ik zou het super vinden om hier eens Q'ers te ontmoeten. Daarbij ligt het voor niemand centraal, wat het misschien ook eerlijk maakt. En Namen, Luik,... zijn bij mijn weten goed te doen qua treinverbindingen vanuit zowat elke Belgische stad.

    Voor ik het officieel organiseer, vraag ik me af of hier interesse voor is. Laat dus maar iets weten!^^

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb zes jaar lang de talenrichting gevolgd in het ASO en ik kan het ook nog steeds niet. :W


    What would Emma do?

    Ik ben allergisch voor Frans.
    Nee maar het is echt heel ver weg D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Luik is volgens mij echt een lelijke stad. Ik ben er voor mijn trektocht van Luxemburg naar België vorige week gepasseerd. Je passeerde alleen maar ver verouderde, barakke huizen die mensonwaardige omstadigheden zijn, maar toch in gebruik zijn. Als ik ergens in Wallonië ga kajakken of wandelen, dan passeer je ook 8/10 door Luik en naast de snelweg is het ook ronduit goor.
    Alleen het station van Luik is mooi (maar tocht enorm) en de Maas is mooi en geeft een Seine-achtig gevoel. Maar voor de mooie dingen moet je al verder van het station gaan, vrees ik.

    Ahja, dat was mijn pleidooi om niet naar Luik te gaan. Ondanks mijn Frans basic is, zou ik nog wel naar een meeting op Waals grondgebied willen doen. Alleen volgens mij heb ik amper nog weekends vrij, haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Brynjolf schreef:
    Ik ben allergisch voor Frans.
    Nee maar het is echt heel ver weg D:


    Je haalt me de woorden uit de mond.
    En op zich vind ik de afstand nog niet heel erg, het is ook gewoon belachelijk duur om met ov naar België te gaan :')

    Ik woon naast de taalgrens, maar op een of andere manier lijkt het altijd alsof ik in een ander land ben als ik in Wallonië zit. :'D Ik kom er eigenlijk ook bijna nooit, realiseer ik mij net.
    Aangezien niemand iets van Q weet bij mij, zit een meeting er ook nog steeds niet in. :')

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 22:53 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik wil wel enkel als niet te ver is.
    Ik ben west-vlaanderen en heb geen zin om aan de andere kant van belgie te reizen D;