• "Ze tovert altijd een grote glimlach op ons gezicht!"

    Complimentjes
    CaIum
    Allerliefste, -coolste en -insta-Nynke,

    Je hebt geen idee hoe geweldig je bent. Serieus. Je bent goals. Jouw vriendschap is goals. Ik herinnerde me nog hoe ik je niet eens durfde aanspreken maar uiteindelijk zijn de toch aan de praat geraakt. Gelukkig. Want jij bent de bom.

    Je bent iemand om naar op te kijken en te bewonderen - ook al zie je dat zelf niet. Je schrijft miraculeus, je bent geweldig creatief en je liefde is onvoorwaardelijk. Je bent een heel erg fijn persoon om met om te gaan en gedachten mee te wisselen. Je staat open voor mijn ideeën en deelt ook de jouwe. Je toont interesse. Je toont passie. Je bent enthousiast over de kleine dingen.

    Je bent iemand om nooit te vergeten en altijd voor te blijven vechten. Dat heb in gedaan en zal ik altijd blijven doen. Weet dat ik er voor je ben, om het minste mee te delen, en dat ik van je hou. Onwijs veel.

    Ik zit nu in Hongarije gewoon om je te glimlachen want je geeft me nog een veel warmer gevoel dan het zonnetje dat me 30 graden toespeelt. Je maakt mijn leven een heel stuk beter. Ik ben gelukkig dat jij met jouw puzzelstukje mijn leven meer compleet maakt.

    xoxo CaIum

    Kyrre
    Lieve Glimlach,
    Ook al ken ik je nog niet heel lang, vind ik het toch altijd heel gezellig om met je te praten! Ik weet nog wanneer we voor het eerst contact kregen en eigenlijk is dat best grappig. Je reageerde op mijn story en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en toen zag ik je username en moest ik er toch even wat van zeggen, omdat het gewoon echt te grappig was (:
    Je verdient het enorm om in de bloemetjes gezet te worden, omdat je heel gezellig bent en ook nog eens grappig! Bovendien kun je ook nog eens geweldig goed schrijven, wat wil je nog meer? Daarom verdien jij het om de user van de week te zijn en ik hoop daarom ook dat je er lekker van geniet!
    Heel veel liefs van Kyrre


    Niallerslove
    Lieve Nynke,

    Gosh, jouw hele eigen week! Ik zie helemaal voor me hoe enthousiast je reageert als je dit ziet en hoe je door het dolle heen bent. En terecht, want als er iemand is die een week voor haarzelf verdient, dan ben jij het!
    Je bent een onwijs vrolijk meisje die zelf niet inziet hoe geweldig ze wel niet is. Je bent ongelooflijk slim, sociaal, behulpzaam en ook nog eens een onwijs goede schrijfster!
    Ik ben zo verschrikkelijk blij dat Sara en ik een groepschat hebben aangemaakt en dat jij daar een deelnemer van bent geworden. Hierdoor heb ik jou leren kennen en daar ben ik zo ontzettend dankbaar voor!
    We hebben onwijs goede gesprekken, we reageren met leuke #hashtags op elkaars Instaposts en we hebben zelfs samen ontzettend in de stress gezeten voor de terror-examens. Maar je hebt het gehaald lieverd en wat ben ik onwijs trots op jou! Je hebt het toch "maar even" gedaan, je hebt er dan ook hard genoeg voor gewerkt!
    Naarmate we meer spraken ben ik erachter gekomen dat ik sommige van je stopwoordjes langzaam aan het overnemen was. Zoals "aye". Zulke kleine dingen zijn ontzettend leuk om te zien en om te merken.
    Het zou geweldig zijn om je eens in "real life" te kunnen zien, ik durf te wedden dat wij ontzettend veel lol zouden hebben samen. Je bent een pracht van een meid en ik hoop en bid dat je dit zelf ook in gaat zien, ooit, want dat ben je waard! Misschien dat jouw week, hier op q, daar een handje bij kan helpen. Hopelijk ontvang je dan ook veel & lieve teksten over hoe geweldig je bent, want deze week gaat om het eren van jou, van jou als persoon. Dat ben je waard.
    Ik zeg het niet genoeg, maar ik hou van je en ik ben zo ontzettend blij dat ik jou heb leren kennen! Je bent een schat van een meid, lieverd. Geniet van je welverdiende week!

    Creatie(s) in de kijker
    Heb je zin in een Larry story? Dat treft, want Glimlach is bezig met een leuke! Neem gauw een kijkje!
    Floral and Fading // Larry
    Do you live for the summer or spring?
    Because you don't feel like winter to me..


    You say you want to chase the moon like fire
    Well, together we can fake our own deaths here
    Drowned on blankets, floral and fading


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aahw wat leuk weer! Op naar meer van zulke topics! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week! *O*


    What would Emma do?

    Wat leuk om dit weer te zien (:
    En fijne week gewenst!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fijne week! ^^

    Ik hoop dat je een fantastische week hebt en dat je username maar vaak op je gezicht mag komen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I LOVE YOU MATE <3


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Fijne week! En leuk dat deze topics weer gemaakt worden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, wat een heerlijk vrolijke username. Ik hoop dat je een heel fijne week hebt! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het maakt mij altijd heel blij om te zien dat mensen in het zonnetje worden gezet ^^

    Een fijne week! ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    holy shit dit is zo lief ik hou zo veel van jullie <'3