• Deze RPG is herstart. Hier vind je het eerste topic.

    • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    • Rollen •
    Kinderen van twee Half-Bloods is mogelijk. Meer info onder 'Extra Informatie'

    Cabin 1 (Zeus)
    • [G] - Amatis [HC]
    • Anaïs Westwood - FantasyQueen
    • [G] Zeno Grace - RainbowGoddess
    •

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Julian Jackson - Allura
    • [G] - Augurey
    •
    •

    Cabin 4 (Demeter)
    • [G] Sage Gardner - Colophon
    •
    •
    •

    Cabin 5 (Ares)
    • [G] Cain Jiannis Reese - Growlithe [HC]
    • [G] Damian Xifos Machon - WingedHussar
    •
    •

    Cabin 6 (Athena)
    • [G] - sennax
    • [G] Conor Augustus Forester - Raccoon [HC]
    • [G] - GinnyWeasley8
    •

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kristiina Bizina - Polovina 1.3
    •
    •
    •

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • [G] Caleb Williamson - Constellation [HC]
    • [G] Savannah Claire Morales - Artifices
    •
    •

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • [G] Feline Rhainnon Thompson - Growlithe
    • Remy Sanders - Zusak [HC]
    • [G] Kennith Sinclair - Remarkeyable
    •

    Cabin 11 (Hermes)
    • [G] Emilia Victoire Drake - Ruelle [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 12 (Dionysus)
    •
    •
    •
    •

    Cabin 13 (Hades) Vol!
    • Persia Lillith Morwen - Mundanes
    • [G] - Maestane
    • [G] - AlexBertie
    • [G] - xoFrnk

    Cabin 14 (Iris)
    • [G] Carrie Quinn Brant - Maestane
    •
    •
    •

    Cabin 15 (Hypnos)
    • [G] - Constellation
    •
    •
    •

    Cabin 16 (Nemesis)
    • [G] Mikael Jones - Polovina [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 17 (Nike)
    • [G] Nikephoros Alcippe Metaxas - Astraeus [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Juna Reeder - RainbowGoddess [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 19 (Tyche)
    • [G] Asher Evander Mackenzie - Raccoon
    •
    •
    •

    Cabin 20 (Hecate)
    • [G] Leon Incanto - RainbowGoddess
    •
    •
    •

    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Er is geen deadline voor wanneer je rol af moet, maar ik ga niet eeuwig wachten voordat ik het speeltopic open. Als het me te lang duurt, geef ik een deadline.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Compleet in Nederlands, maar met Engelse termen
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:

    Speeltopics:

    Praattopics:

    • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Relaties:
    Extra:


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Faceclaims •
    • Margot Robbie
    • Claire Holt
    • Magdalena Zalejeska
    • Save Franco
    • Nadia Mejia
    • Reece King
    • Amanda Steele
    • Isabelle Fuhrman
    • Alexander Ludwig
    • Hailee Steinfeld
    • Stephanie Bertram Rose
    • Neels Visser
    • Meredith Mickelson
    • Lucy Hale
    • Lucas Till


    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op Q, dus het kan zijn dat ik per ongeluk nieuwe regels overtreedt of dat er veel is verandert met RPGen. Als je iets opvalt of ik iets verkeerd doe, zou ik het graag horen :').

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 18:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maestane schreef:
    Dochter van Iris en zoon van Hades, als het kan?

    Faceclaims worden Elizabeth Wheeland en Reece King. c:


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Mag mijn Ares jongen de HC zijn? En in de regels staat dit:
    Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).

    Maar wat voor verstaan onder 'speciale' kracht? Want voor zover ik weet heeft elke demigod wel iets van zijn goddelijke ouder toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Faceclaim voor mijn dochter van Hades wordt Amanda Steele.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kan ik mijn gereserveerde jongen van Goddelijke ouder laten verwisselen? Hij staat op het moment bij Hermes — maar kan hij verplaatst worden naar Demeter? Laat ik eens iets nieuws en creatiefs proberen. :Y)

    Oeh, leuk weer zo'n RPG. Ik heb alleen wel enkel de eerste drie boeken van de Percy Jackson en de Olympiërs gelezen. Mis ik hierdoor nu informatie die belangrijk is voor de RPG?
    Maar ik zou graag een jongen van Ares willen reserveren.


    Stenenlikker

    De faceclaim van de dochter van Hebe wordt Isabelle Fuhrman, die van de zoon van Hecate Sam Claflin. Ik ben bijna klaar met de lijstjes :)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Vraagje aan iedereen: wie zou er een goede vriendin van mijn dochter van Hebe willen zijn?


    (This signature is removed for copyright infringement)

    RainbowGoddess schreef:
    Vraagje aan iedereen: wie zou er een goede vriendin van mijn dochter van Hebe willen zijn?


    Ik denk dat je met vriendschappen bespreken enzo beter kan wachten tot de personages gepost zijn enzo, zodat je kan kijken welke personages bij elkaar passen en welke niet :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    WingedHussar schreef:
    Oeh, leuk weer zo'n RPG. Ik heb alleen wel enkel de eerste drie boeken van de Percy Jackson en de Olympiërs gelezen. Mis ik hierdoor nu informatie die belangrijk is voor de RPG?
    Maar ik zou graag een jongen van Ares willen reserveren.


    Je mist een paar dingen:
    - Wat Camp Jupiter is
    - Wie Jason, Piper, Leo, Hazel en Frank zijn

    En nog een paar andere dingen. Maar als je niet weet wat iets is, kan je het ook gewoon op Riordan Wiki vinden.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik denk dat je met vriendschappen bespreken enzo beter kan wachten tot de personages gepost zijn enzo, zodat je kan kijken welke personages bij elkaar passen en welke niet :3


    Dan vul ik op de plek waar een naam moet bij 'relaties' wel gewoon even (...) in. Een paar zelfbedachte namen zullen er misschien ook tussenkomen, maar als dat niet mag, dan hoor ik dat graag :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Mag ik een dochter van Aphrodite reserveren c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meeeee. Meisje Nike en jongen Aphrodite?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 18:36 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Zou ik een dochter van Hypnos en een zoon van Hephaestus mogen reserveren? (en mijn jongen als HC als dat kan/mag)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 19:13 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    SHE WHO REIGNS SUPREME

    O powerful Nike, by men desired,
    with adverse breasts to dreadful fury fired,
    thee I invoke, whose might alone can quell contending
    rage and molestation fell.
    ‘Tis thine in battle to confer the crown,
    the victor’s prize, the mark of sweet renown;
    for thou rulest all things.

    NIKEPHOROS ALCIPPE METAXAS

    I win. End of story. soundtrack


    NAAM
    Nikephoros —
          [nihk e fo rohs] Means "carrying victory" from Greek nike "victory" and phero "to carry, to bear". This name was borne by several Byzantine emperors, including the 10th-century Nikephoros II Phokas. Besides being a masculine personal name, it was also a title borne by the goddess Athena.


    Alcippe —
          [ae l s ee p ai] From Greek Alkippe, derived from alke "strength" and hippos "horse". This was the name of a daughter of Ares in Greek myth. Her father killed Halirrhotis, a son of Poseidon, when he attempted to rape her, leading to a murder trial in which Ares was quickly acquitted.


    Metaxas —
          [m et aa k s aa s ]Derived from Greek metaxi "silk", and most likely referred to a silk merchant or another occupation that dealt with silk.


    BIJNAAM
    Door haar lange en over het algemeen wat complexere voornaam, wordt Nikephoros het liefst aangesproken als Niki, Niké of Alcippe. Haar vader noemt haar echter blondie, door haar lange blonde lokken.

    LEEFTIJD
    17 | April 6 | Aries
    Locatie: Orlando, Florida, Verenigde Staten van Amerika

    GODDELIJKE OUDER
          Nike was de godin van de overwinning in de Griekse mythologie. Haar Romeinse equivalent is Victoria. De oorspronkelijke betekenis van Nikè is waarschijnlijk de bliksem. Daarom is zij onafscheidelijk verbonden met Zeus. Diens standbeeld te Olympia droeg een Nikè in de rechterhand. Zij heet een dochter van de titaan Pallas en de nimf Styx te zijn. In de strijd tussen Zeus en de Titanen kwam zij met haar broers Zelos (de ijver) en Kratos (de kracht) en haar zuster Bia (het geweld) Zeus te hulp. Daarom genoot zij ook met hem de eer om op de Olympos te wonen en te zetelen naast de beheerser van de hemel. Zij komt echter ook voor in de omgeving van Pallas Athena, is zelfs als het ware een trek uit het wezen van die godin, die tot een afzonderlijke persoonlijkheid is verheven.

    INNERLIJK
    aggressive, ambitious, confident, confrontational, courageous, determined, enthusiastic, flirtatious, honest, impatient, impulsive, moody, optimistic, passionate, short-tempered

          Net als vele Nike-kinderen is Niki gek op succes en victorie. Ze doet hier dan ook alles voor, haar passievolle en argumentatieve karakter laten dit zeker zien. Ze is niet bang om de confrontatie aan te gaan met anderen en staat dan ook haar mannetje. Wat betreft haar cabin, als HC staat ze altijd voor ze klaar en is ze zeer beschermend over haar halfbroertjes en zusjes. Ze wordt vaak beschreven met het motto "all work and no play", dit is echter niet volledig waar. Achter haar vastberadenheid en vaak chagrijnige persoonlijkheid, schuilt eigenlijk een opgewekt en speels meisje. Wie in competitie je grootste vijand kan zijn, wordt buiten het veld een van je grootste vrienden.
          Haar ambitie gaat verder dan alleen Capture The Flag te winnen, Niki wil het liefst zo veel mogelijk in haar leven bereiken. Het maakt haar niet zoveel uit wat ze bereikt, als ze het maar doet. Hierdoor ziet ze zichzelf als impulsief, omdat ze plotseling dingen kan doen zonder erbij na te denken. Een deel van haar karakter is ook haar zelfzekerheid, iets wat niet aangeboren is. Na elke overwinning, op zowel zichzelf als de tegenstander voelt Niki zich zekerder over zichzelf.

    UITERLIJK
    Lengte — 175.5 centimeter dus zo'n 5'9"
    Lichaamstype
          — Figuur • Slank, maar zeker spierdefinitie
          — Tatoeages • Geen
          — Piercings • Geen
          — Moedervlekken • Geen prominente
          — Littekens • Niki heeft een litteken op haar rug, de grootte van een balpen
          — Kenmerken •
    Huid
          — Huidskleur • Blank
          — Etniciteit • Europees-Blank
    Gezicht
          — Expressief gezicht • Valt mee
          — Wenkbrauwen • Donkerblond en getrimd
          — Wimpers • Donkerblond en vrij vol
          — Ogen • Groen
          — Neus • Iets breder dan gemiddeld, maar wel recht
          — Lippen • Vrij vol en van roze kleur
          — Wangen • Lijken prominenter door hoge jukbeenderen
    Haren
          — Haarkleur • Blond
          — Haarlengte • Lang
          — Haarstijl • Stijl, vaak opgestoken of in een paardenstaart
    Handen
          — Gebruikte hand • Links voor alles, dit maakt haar linkshandig.
          — Nagels • Goed verzorgd en vaak gevijld.
    Stem
          — Accent • Southern
          — Volume • Gematigd, kan enthousiast reageren
          — Manier van spreken • Meestal vrij direct, echter niet op een aanvallende manier

    GESCHIEDENIS
    Giorgios Metaxas — Vader (48), Griekse afkomst, Amerikaans-Griekse nationaliteit
    Nikè — Moeder (Immortal), Godin
    Alexis Metaxas (née Rivera) — Stiefmoeder (33), Amerikaans
    Konstantinos Metaxas — Stiefbroer (2), Grieks-Amerikaans

          Nikephoros is geboren als het eerste kind van de Grieks-Amerikaan Giorgios Metaxas, met als partner de Godin Nikè.

    WAPENS
          Zwaard, speer en dolk
    Zonder twijfel is Nikephoros' favoriete wapen haar zwaard, ze heeft hem ook het langst en is zeer behendig met het wapen geworden. Daarnaast gebruikt ze ook vaak een speer en dolk, ze favoriseert tussen deze twee de dolk omdat hij volgens haar een stuk effectiever is. De sneller reactietijd die ze met het mes krijgt is geweldig en de speer gebruikt ze eigenlijk alleen voor de sier.


    KRACHTEN
          Beïnvloeden van overwinningen
    Niki's sterkste en ook meest handige kracht is het beïnvloeden van overwinningen. Het team dat haar kiest heeft daarom ook een veel grotere kans om te winnen, ze vergroot hun kansen tot wel 70 procent. Natuurlijk werkt haar kracht niet altijd, dan zou ze als een leeuw moeten vechten. Wat ze ook geen groot probleem vindt.

          Beïnvloeden van tegenstanders
    Mocht haar eerste kracht niet volledig werken, dan kan Niki er altijd op vertrouwen dat ze haar tegenstanders kan beïnvloeden, en dus ook hun wapens. Ze kan anderen een korte tijd stil laten staan of laten verlammen, dit duurt maximaal tien seconden. Dus als ze dit gebruikt, moet ze snel handelen.


    RELATIES
    Any volunteers?


    EXTRA
    Likes — Theater, taking holidays, being admired, expensive things, bright colors, fun with friends, taking on leadership roles, physical challenges, romance, high quality clothes, feminism,
    Dislikes — Rudeness, asking for help, inactivity, delays, work that does not use one's talents, insecurity of any kind, clingy people, being constrained, off-the-wall theories
    Talen —
    [Vloeiend] Engels, Grieks
    [Zeer goed] Spaans
    [Kan zich redden in] Frans
    Seksualiteit — Onbepaald, ze houdt dit ook liever open
    Angsten — Het verliezen van een dierbare.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 16:43 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Verander Elizabeth Wheeland maar naar Nadia Mejia. c;


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.