• Aangezien ik ook mee doe aan de 'Go short' wedstrijd die momenteel bezig is.

    Het concept van mijn story is echter nog een beetje een verrassing, aangezien ik tot het einde van het verhaal het een beetje onduidelijk wil laten wat er nou precies aan de hand is.

    Dit is de samenvatting;


    J U L E S

    "Do you love me?"
    "No, I don't."
    "Yesterday you told me you wanted to marry me."
    "I don't remember yesterday. I don't remember you."


    Sam is twenty-three years old when he meets Jules. Jules is a twenty-year-old, overly enthusiastic, prudish girl, who sometimes seems to disappear from the face of the earth, only to resurface saying she has no memory of what has happened to her. Sam tries to find out what Jules hides from him, only to find out that Jules seems clueless to what she has been hiding from herself.

    "I once knew a girl named Jules, until I found out Jules didn't even know herself."


    Short Story
    Written in English
    Story for Go Short


    Verder zou ik wer meer willen vertellen over het verhaal in een Pb mocht je een cover voor me willen maken, maar meer informatie nodig hebben.
    De plaatjes maken mij niet zo heel veel uit, zolang het maar een beetje Zwart-wit is allemaal, hooguit met Rode en roze tinten. De sfeer moet een beetje dromerig, romantisch zijn, maar met een licht droevig randje.
    Plaatjes zou ik er later nog wel bij willen zoeken, maar ik heb momenteel zelf nog geen idee wat ik precies zoek.... Ik heb het liefst alleen geen gezichten erop. De achterkant van een persoon is prima, of van de zijkant met het hoofd weggedraaid.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben enorm slecht in covers, maar dit klinkt alsof het een gigagoed verhaal wordt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind eigenlijk dat deze afbeelding op zichzelf echt super sterk is en je geen cover meer nodig hebt om dat effect nog te versterken. Zou eventueel morgen kunnen kijken of ik je kan helpen, maar ik pleit dus eigenlijk voor no cover at all.

    Skrivbar schreef:
    Ik vind eigenlijk dat deze afbeelding op zichzelf echt super sterk is en je geen cover meer nodig hebt om dat effect nog te versterken. Zou eventueel morgen kunnen kijken of ik je kan helpen, maar ik pleit dus eigenlijk voor no cover at all.

    + Het ligt wat buiten mijn comfort zone, maar als ik toch blij ben met het resultaat zal ik het hier posten ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry



    Is zoiets wat je zoekt? Zo ja, dan voeg ik tekst toe

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 0:42 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Weet niet of je het wat vind, maargoed.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil evt wel wat proberen zodra ik thuis kom ^^

    Ik wil wel wat proberen zodra je een aantal plaatjes hebt, zodat ik een beetje een idee heb waar je naar zoekt. Je kan namelijk zo veel verschillende kanten op nu ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Changes can be made : )

    Skrivbar schreef:
    Ik vind eigenlijk dat deze afbeelding op zichzelf echt super sterk is en je geen cover meer nodig hebt om dat effect nog te versterken. Zou eventueel morgen kunnen kijken of ik je kan helpen, maar ik pleit dus eigenlijk voor no cover at all.


    Di vind ik erg leuk om te horen, ik zal het ook zeker wel meenemen als ik ga kijken waar ik uiteindelijk voor kies! Ik vind de covers wel erg mooi, vooral de laatste! Maar dat is waarschijnlijk omdat ie geheel zwart-wit is


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Di vind ik erg leuk om te horen, ik zal het ook zeker wel meenemen als ik ga kijken waar ik uiteindelijk voor kies! Ik vind de covers wel erg mooi, vooral de laatste! Maar dat is waarschijnlijk omdat ie geheel zwart-wit is


    Ja, ik wilde eigenlijk je oorspronkelijke afbeelding gebruiken maar die is zo lastig afgesneden om te kunnen blenden. Bij nader inzien zie ik wel wat een cover toe kan voegen aan sfeer, maar het 'mysterieuze' is moeilijk te vatten. Succes met kiezen!


    ik had zowaar gewoon echt inspiratie voor deze cover, en na mijn idee is deze voor mijn coverskills toch behoorlijk goed gleukt :Y)
    ik hoop dat je er iets mee kan, en anders was het leuk geprobeerd (:
    dingen kunnen trouwens nog worden aangepast!


    take risks

    Eindelijk wat eruit gekregen, alles kan nog veranderd:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 16:04 ]