• Zoals sommigen van jullie weten was ik op zoek naar een piano om mezelf piano te leren spelen. Nu heb ik gisteren eindelijk mijn droom opgehaald! Een Roland elektrische piano, met kruk en pedaal inbegrepen. Hij heeft weinig 'specials' (knopjes), aangezien het een wat ouder model is, maar hij speelt geweldig en heeft een mooi geluid. Ik ben dus weer helemaal blij c: Ik heb al redelijk gevoel voor techniek (lang leve school) en ritme, dus ik denk dat ik wel ver kom met online lessen ^^

    Dit is 'm:



    Wat spelen jullie voor instrumenten en wat zouden jullie willen spelen?
    Ik speel zelf ook nog klassiek gitaar, maar piano spelen was echt een droom van mij.

    Villainess schreef:
    (...)


    Oh ja! Dat klinkt super c: Ik wil ook wat noten gaan leren lezen, dus heel graag! Kunnen we ruilen komende meeting: krijg jij je jas terug, krijg ik beginnersboekjes :Y)

    Wanneer is die meeting? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Wanneer is die meeting? x'D


    De grote Utrecht meeting, daar wilde jij ook bij zijn toch?

    Zo tof! Hopelijk beleef je er uren plezier mee!
    Misschien moet je binnenkort eens een stukje muziek opnemen voor de luisteraars van Quizlet? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niceee!

    Ik kan een paar akkoorden op de gitaar, een aantal liedjes op de piano en één liedje op de blokfluit (in groep drie geleerd of zo haha)
    Verder kan ik echt geen instrumenten bespelen cx


    obsessive rage

    Villainess schreef:
    (...)

    De grote Utrecht meeting, daar wilde jij ook bij zijn toch?

    Maar die duurt nog zo laaaaang D:
    Anders gaan we gewoon een keer met zijn tweeën piano spelen! (Ik heb tien jaar pianoles gehad.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Maar die duurt nog zo laaaaang D:
    Anders gaan we gewoon een keer met zijn tweeën piano spelen! (Ik heb tien jaar pianoles gehad.)


    Nou, en dan reageer ik ook meteen even op het idee van Erica, ik kan helemaal niet zo goed spelen hoor :') Ik heb af en toe op school op de piano's gespeeld omdat dit super ontspannend was tijdens de examenperiode, maar ik kan like 4 nummers, waarvan ik bij 3 op de helft ben met leren. Dus helaas pindakaas, een heel concert kan ik niet geven, of met iemand samenspelen lol.
    Een keer meeten is wel een goed idee tho

    Patholoog schreef:
    Wat mooi! Wij hadden thuis toevallig al vroeger een (ontzettend mooi) piano staan, dus daar heb ik mezelf piano op geleerd. Maar cello viool is toch nog altijd mijn instrument.
    Heel veel plezier met piano leren!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mooi ding hoor!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Piano is echt heel mooi instrument en ik zou willen dat ik het kon spelen. Ik ben stiekem dan ook erg jaloers dat jij een piano hebt want hij is echt mooi.
    Naast piano zou ik nog graag gitaar of viool spelen maar ik ben helaas niet zo muzikaal.


    "Ignite, my love. Ignite."