• Zoals sommigen van jullie weten was ik op zoek naar een piano om mezelf piano te leren spelen. Nu heb ik gisteren eindelijk mijn droom opgehaald! Een Roland elektrische piano, met kruk en pedaal inbegrepen. Hij heeft weinig 'specials' (knopjes), aangezien het een wat ouder model is, maar hij speelt geweldig en heeft een mooi geluid. Ik ben dus weer helemaal blij c: Ik heb al redelijk gevoel voor techniek (lang leve school) en ritme, dus ik denk dat ik wel ver kom met online lessen ^^

    Dit is 'm:



    Wat spelen jullie voor instrumenten en wat zouden jullie willen spelen?
    Ik speel zelf ook nog klassiek gitaar, maar piano spelen was echt een droom van mij.

    Oohh wat leuk joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mooi! Succes ermee!


    Tears are words the heart can't say.

    cool! zelf heb ik ook 3 jaar piano gespeeld, maar ik speel nu cello en dat vind ik veel leuker xD maaer piano is ook leuk


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mooie piano !!!
    ik kan alleen vader jacob spelen met gebreken xD

    mag je hele mooie muziek-nootjes maken ;)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 15:58 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Oehh fancy piano.

    Ik heb zelf ook een keyboard sinds kort en probeer mezelf dat een beetje aan te leren met veel moeite haha :'). En ik speel al twee jaar gitaar waarvan 1 jaar met les. Aan het gitaar spelen heb ik het meest plezier.^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ooohh, supernice! Succes met oefenen! :"D
    Ik heb zelf ooit in een ver verleden gedrumd. Maar ja, om nu een heel drumstel aan te schaffen is ook weer zo wat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat mooi! Wij hadden thuis toevallig al een (ontzettend mooi) piano staan, dus daar heb ik mezelf piano op geleerd. Maar cello is toch nog altijd mijn instrument.
    Heel veel plezier met piano leren!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dank jullie wel c: Ik ben vandaag begonnen met This Is Gospel van Panic! At The Disco te spelen en ik kan nu iets meer dan de eerste minuut bijna vlekkeloos, dus het gaat best goed.

    Wat leuk!
    Ik heb in een ver verleden verplicht blokfluit moeten (leren) spelen op de middelbare school (waar ik dus echt geen hol aan vond).
    Mijn grote droom qua instrumenten is om ooit gitaar te leren spelen.

    Veel plezier met je piano! c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat mooi! Veel plezier ermee c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oeh, heel erg leuk! Veel plezier ermee!


    What would Emma do?

    Mooie muziek maken he! Ik kom elke week luisteren!(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    oh een ivory touch! Geweldige keus. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Wil je nog een aantal beginnersboekjes? Wij hebben echt veel te veel pianolesboeken thuis (geen idee waar ze zijn, maar ze zijn ergens).


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaloeersss :9~


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Recherche schreef:
    oh een ivory touch! Geweldige keus. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Wil je nog een aantal beginnersboekjes? Wij hebben echt veel te veel pianolesboeken thuis (geen idee waar ze zijn, maar ze zijn ergens).



    Oh ja! Dat klinkt super c: Ik wil ook wat noten gaan leren lezen, dus heel graag! Kunnen we ruilen komende meeting: krijg jij je jas terug, krijg ik beginnersboekjes :Y)