• En nee dit wordt geen jullie zijn allemaal lief en geweldig "slijm/complimenten/wereldvrede" topic :Y)


    Gisteren hadden we met een aantal Q-users een meeting in Amsterdam (wat overigens super gezellig was) en terwijl we lekker zaten te kletsen op een terrasje, haalde Nikki opeens heel random een prachtig in kerstpapier ingepakt pakje uit haar tas om aan mij te geven. Ik was natuurlijk even compleet overdonderd en in de war, want nou ja, ik ben het niet echt gewend om zo uit het niets cadeautjes te krijgen. Dus verbaasd maakte ik het pakje open en wat zat daar in:

    MIJN FAVORIETE PATRONUS/PRONGS/JAMES/HARRY POTTER SHIRT

    Excuses voor de caps, maar dat shirt verdient caps. Sommigen zullen misschien meegekregen hebben dat ik mijn koffer kwijt ben geraakt na de vakantie op Tenerife en hoewel spullen vervangbaar zijn, zat daar dus ook dat shirt in dat mij zo ongelooflijk dierbaar is (want wie wil er nou geen leuke shirts aan op vakantie). Mijn moeder en ik waren nog naar Zaandam geweest, waar ik hem gekocht had, maar hij was niet meer te vinden, dus ik dacht dat ik hem voor eeuwig kwijt zou zijn.

    In het geheim hebben Femke, Jolijn, Lieke, Emma, Froukje, Lisa, Yolanda en natuurlijk Nikki zelf een actie opgezet om een zelfde shirt voor mij te vinden, blijkbaar, en na een zoektocht hebben ze hem gevonden! Dus nu ben ik heel blij dat ik mijn shirt nu weer terug heb, sort off, want het is natuurlijk een nieuwe, maar het is hetzelfde shirt dus hij is nog steeds even perfect. Girls, jullie zijn echt ge-wel-dig. Ik ben er echt zo blij mee. Ik was gisteren echt helemaal kinda sprakeloos en heb hem nu lekker aan yay.

    Dus, vandaar dat Q echt de meest awesome plek op aarde is, want jullie zijn echt awesome en I love you!



    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 14:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Echt leuk Anna! Ik ben nog steeds heel blij voor je dat je hem weer hebt. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dit verhaal maakt mij heel erg blij. Het is zo lief


    "Ignite, my love. Ignite."

    Q is idd een van de weinige sites waar je dit mee kan maken.(:

    Geweldig!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Het was zelfs zo dat als ik mensen in real meette, we niet zeker van elkaar wisten of we nou bij die groep zaten en hier vanaf wisten haha. Ja, jij toch ook? haha. Bleek dan gelukkig wel zo te zijn ;p

    Naw, dat is lief!


    Pretty is just a pretty word.

    Mwah, zo lief! Hopelijk beleef je er vele nieuwe avonturen in!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Krull schreef:
    Het was zelfs zo dat als ik mensen in real meette, we niet zeker van elkaar wisten of we nou bij die groep zaten en hier vanaf wisten haha. Ja, jij toch ook? haha. Bleek dan gelukkig wel zo te zijn ;p


    Hehe, people like me.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is zo lief ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Nawh, wat lief!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zo lief! c:


    What would Emma do?

    Ik heb echt de actieve topics in de gaten gehouden, maar for some reason is hij aan me ontschoten. Dus ik wil - te laat helaas - nog even zeggen dat het niet voor niets is dat we dit hebben bedacht: we waarderen je werk voor Q en jou als persoon, je verdient het! c:

    Hoe lief is dat. <3


    ars moriendi

    Wat lief!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Krolock schreef:
    Aww dat is echt vet lief! ^^
    Ik heb dat shirt ook trouwens


    16 - 09 - '17