• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    Amatis - Ilona • ?, Zeus, HC, niet af
    Constellation - Kato • Caleb Williamson, Hephaestus, pagina 7, af
    Rae, Hypnos
    BelIona - Sav • Feline Rhainnon Thompson, Aphrodite, pagina 3, af
    ?, Hecate/Poseidon
    Cain Jainnis Reese, Ares, pagina 4, af
    Artifices - Lene • Julian Jackson, Poseidon|Athena, pagina 4, af
    Savannah Claire Morales, Hephaestus, pagina 9, niet af
    FantasyQueen - Anaïs • Anaïs Westwood, Zeus, pagina 5, af
    BlondieBrownie - Iris • Juna Reeder, Hebe, pagina 3, af
    Zeno Grace, Zeus, pagina 10, af
    Léon Incanto, Hecate, pagina 5, af
    Mundanes - Gabriëlle • Persia Lilith Morwen, Hades, pagina 4, af
    LiminalUriah Remus, Hades, pagina 3, af
    Carrie Quinn Brant, Iris, pagina 4, af
    AlexBertie - Freddie • ?, Hades
    WingedHussar - Belle • Damian Xifos Machon, Ares, pagina 3, af
    Astraeus - Camilia • Nikephoros Alcippe Metaxas, Nike, pagina 2, niet af
    Remarkeyable - Leonie • Kennith Sinclair, Aphrodite, pagina 7, af
    Raccoon - Saar • Conor Augustus Forester, Athena, pagina 5, af
    Asher Evander Mackenzie, Tyche, pagina 10, af
    Polovina - Lisanne • Kristiina Bizina, Apollo, pagina 3, af
    Mikael Jones, Nemesis, pagina 9, af
    GinnyWeasley8 - Lilly • Lilly Sagesse, Athena, story, af
    Zusak - Cheryl • Remy Sanders, Aphrodite, pagina 4, af
    ?, Demeter
    RuelleEmilia Victoire Drake, Hermes, pagina 3, niet af
    SamanthablazeSoley Phirun Enphys, Iris
    xoFrnkJace Moonson, Hades, pagina 11, af(?)

    De Capture The Flag teams (met dank aan Artifices)
    Blauw:
    Athena - Leider (2)
    Poseidon (1)
    Hermes (1)
    Aphrodite (3) (hoewel zij meestal niet meedoen)
    Nike (1)
    Zeus (3)
    Nemesis (1)
    Hypnos (1)
    Dionysus (0)

    Rood:
    Ares - Leider (2)
    Hades (4)
    Apollo (1)
    Hecate (2)
    Hebe (1)
    Hephaestus (2)
    Iris (2)
    Tyche (1)
    Demeter (1)

    (x) = het aantal Q-users in deze cabin



    [Moest er een naamwijziging zijn gebeurd, heb ik je naam vergeet geschreven of je wilt je naam toevoegen, typ het in een reactie hieronder]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 15:53 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Remy's innerlijk is nog niet uitgeschreven, maar whatever :')
    Even in het heel kort: Remy is a bit of a princess, but like a warrior princess. Ze heeft beauty pageants (niet die verschrikkelijke als in toddlers & tiara's) gedaan en zit op ballet, maar ze heeft ook sinds haar veertiende een zwarte band in kickboxen, vindt crossen leuk en wilt later een motor hebben (en er op rijden, obviously). Ze is een natural born charmer en is instaat mensen te charmeren zonder iets te doen. Ze is ijdel in de zin van dat ze er verzorgd uit zien belangrijk vindt (lees: verzorgd, dus meer dingen als geen vettig haar, geen afgekloven nagels, geen kleding met vlekken of die stinken etc. Ze gaat lang niet altijd perfectly dressed de deur uit en zou zich niet schamen als ze in een joggingbroek oid gezien wordt), maar is ze er ook niet bang voor om vies te worden tijdens bv kampactiviteiten. Verder is ze iemand die emoties erg diep voelt, wat er eigenlijk ook voor zorgt dat ze snel veel om mensen geeft, al valt ze niet zo zeer naïef te noemen. Hierdoor leeft ze snel mee met mensen en zal ze snel tranen laten tijdens films of tv series. Natuurlijk is als dochter van Aphrodite ook een flirt, en ze gebruikt graag nogal cheesy pick uplines (bv. je vader moet wel een dief zijn, want hij heeft de sterren uit de lucht gestolen en ze in jouw ogen gestopt). Ze is een ontzettend grote chaoot en haar kamer ziet er uit alsof er een orkaan voorbij geraasd is. Ze heeft een temperament, maar zal proberen dingen eerst met woorden op te lossen voordat ze iemand een klap verkoopt. Ze zal dan ook zeker niet over zich heen laten lopen. Ze is niet ontzettend competitief ingesteld, maar vindt winnen wel leuk en zal met kampactiviteiten, bijvoorbeeld Capture the Flag, actief mee doen.

    So, als iemand van dat korte stukje al iets weet, let me know c: Ze staat voor alles wel open.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 22:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Remy's innerlijk is nog niet uitgeschreven, maar whatever :')
    Even in het heel kort: Remy is a bit of a princess, but like a warrior princess. Ze heeft beauty pageants (niet die verschrikkelijke als in toddlers & tiara's) gedaan en zit op ballet, maar ze heeft ook sinds haar veertiende een zwarte band in kickboxen, vindt crossen leuk en wilt later een motor hebben (en er op rijden, obviously). Ze is een natural born charmer en is instaat mensen te charmeren zonder iets te doen. Ze is ijdel in de zin van dat ze er verzorgd uit zien belangrijk vindt (lees: verzorgd, dus meer dingen als geen vettig haar, geen afgekloven nagels, geen kleding met vlekken of die stinken etc), maar is ze er ook niet bang voor om vies te worden tijdens bv kampactiviteiten. Verder is ze iemand die emoties erg diep voelt, wat er eigenlijk ook voor zorgt dat ze snel veel om mensen geeft, al valt ze niet zo zeer naïef te noemen. Hierdoor leeft ze snel mee met mensen en zal ze snel tranen laten tijdens films of tv series. Natuurlijk is als dochter van Aphrodite ook een flirt, en ze gebruikt graag nogal cheesy pick uplines (bv. je vader moet wel een dief zijn, want hij heeft de sterren uit de lucht gestolen en ze in jouw ogen gestopt). Ze is een ontzettend grote chaoot en haar kamer ziet er uit alsof er een orkaan voorbij geraasd is. Ze heeft een temperament, maar zal proberen dingen eerst met woorden op te lossen voordat ze iemand een klap verkoopt.

    So, als iemand van dat korte stukje al iets weet, let me know c: Ze staat voor alles wel open.

    Remy en Anaïs; misschien vriendinnen?


    Never grow up, it's a trap.

    Velaris schreef:
    Remy's innerlijk is nog niet uitgeschreven, maar whatever :')
    Even in het heel kort: Remy is a bit of a princess, but like a warrior princess. Ze heeft beauty pageants (niet die verschrikkelijke als in toddlers & tiara's) gedaan en zit op ballet, maar ze heeft ook sinds haar veertiende een zwarte band in kickboxen, vindt crossen leuk en wilt later een motor hebben (en er op rijden, obviously). Ze is een natural born charmer en is instaat mensen te charmeren zonder iets te doen. Ze is ijdel in de zin van dat ze er verzorgd uit zien belangrijk vindt (lees: verzorgd, dus meer dingen als geen vettig haar, geen afgekloven nagels, geen kleding met vlekken of die stinken etc. Ze gaat lang niet altijd perfectly dressed de deur uit en zou zich niet schamen als ze in een joggingbroek oid gezien wordt), maar is ze er ook niet bang voor om vies te worden tijdens bv kampactiviteiten. Verder is ze iemand die emoties erg diep voelt, wat er eigenlijk ook voor zorgt dat ze snel veel om mensen geeft, al valt ze niet zo zeer naïef te noemen. Hierdoor leeft ze snel mee met mensen en zal ze snel tranen laten tijdens films of tv series. Natuurlijk is als dochter van Aphrodite ook een flirt, en ze gebruikt graag nogal cheesy pick uplines (bv. je vader moet wel een dief zijn, want hij heeft de sterren uit de lucht gestolen en ze in jouw ogen gestopt). Ze is een ontzettend grote chaoot en haar kamer ziet er uit alsof er een orkaan voorbij geraasd is. Ze heeft een temperament, maar zal proberen dingen eerst met woorden op te lossen voordat ze iemand een klap verkoopt.

    So, als iemand van dat korte stukje al iets weet, let me know c: Ze staat voor alles wel open.



    Ik heb Cain, en Feline?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Cain en Feline staan open voor relaties :3

    Voor Feline zoek ik sowieso;
    -Iemand die ze al kende voordat ze naar Camp Half Blood ging
    -Een beste vriend
    -Een beste vriendin
    -Een nemesis
    -Iemand waarmee ze het totaal niet mee lijkt te kunnen vinden, maar als ze alleen zijn kunnen ze ineens wel aadig tegen elkaar doen
    -Iemand die haar helpt met leren vechten
    -andere voorstellen zijn welkom

    Voor Cain zoek ik sowieso;
    -Een meisje met wie hij naar Camp Half Blood is 'gevlucht' vanuit Washinton
    -Een beste vriend, die hem preferably meesleurt in problemen
    -Een beste vriendin
    -Iemand die hem soms probeert zo ver te krijgen om meer open te zijn naar andere mensen toe.
    -Iemand die hem een uitdaging bied en waar hij mee kan trainen.
    -Andere voorstellen zijn welkom :3


    Damian wil wel Cain's beste vriend zijn en is met zijn impulsieve gedrag wel goed in mensen mee de problemen in sleuren :')

    Anderen voor Damian zijn ook welkom, personages kunnen ook bij hem terecht om te trainen in vechten :Y)


    Stenenlikker

    Ik denk dat ik mijn vrouwelijke rol annuleer. Als ik haar weghaal zou er nog iemand anders een vrouwelijke rol kunnen nemen als hij/zij dat wilt (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Caleb is officieel af (pagina 7)! Ideeën voor relaties kan je me doormailen of me melden op het praattopic.

    ° Ik zoek iemand waar Caleb eventueel later een relatie mee kan vormen.
    ° Ik zoek vrienden voor Caleb, maar niet te veel, hij is namelijk erg gesloten.
    ° Ik zoek mogelijke familie, maar dat is niet noodzakelijk.

    Verder mag je zelf ideeën geven wat voor relatie jouw personage zou kunnen hebben met Caleb.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Juna (pagina 3) en Léon (pagina 5) staan open voor relaties!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Constellation schreef:
    Caleb is officieel af (pagina 7)! Ideeën voor relaties kan je me doormailen of me melden op het praattopic.

    ° Ik zoek iemand waar Caleb eventueel later een relatie mee kan vormen.
    ° Ik zoek vrienden voor Caleb, maar niet te veel, hij is namelijk erg gesloten.
    ° Ik zoek mogelijke familie, maar dat is niet noodzakelijk.

    Verder mag je zelf ideeën geven wat voor relatie jouw personage zou kunnen hebben met Caleb.


    Zouden Léon en Caleb goed samen gaan? Léon is namelijk ook best wel gesloten.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Mine :Y)

    Ik zal even een praattopic beginpost maken.


    “A queen will always turn pain into power.”

    RainbowGoddess schreef:
    (...)

    Zouden Léon en Caleb goed samen gaan? Léon is namelijk ook best wel gesloten.


    Ik denk dat ze nog wel vrienden zouden kunnen zijn. :) Dat ze af een toe een gesprekje hebben en dat Caleb hem wel een beetje vertrouwt, maar niet de dikste vrienden zijn.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Amatis schreef:
    Mine :Y)

    Ik zal even een praattopic beginpost maken.


    Super (:


    Geloof niet alles wat je denkt


    • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    Amatis - Ilona
    Constellation -


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik neem aan dat er ook wel niet-gespeelde Apollo en Hermes en dergelijke kinderen zijn? Anders zijn er daar namelijk wel barweinig van, in vergelijking met de kids van de Big Three :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik neem aan dat er ook wel niet-gespeelde Apollo en Hermes en dergelijke kinderen zijn? Anders zijn er daar namelijk wel barweinig van, in vergelijking met de kids van de Big Three :')


    Ja, uiteraard, anders zou het nogal vreemd zijn.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb al wat relaties afgesproken voor Persia/Liltih; maar ik zou er best nog een paar bij willen. Als iemand nog een leuk idee heeft, let me know.


    Feel the fire, but do not succumb to it.