• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    We zijn op het punt gekomen waarop ik weet dat het verhaal dat op dit moment in mijn hoofd zit best het verhaal mag zijn waar ik mee doorbreek en toch wil ik het never ever uitgeven want stel ik zou ermee doorbreken is de kans 90% dat iemand boos wordt en me doodmaakt en het feit dat die gedachte me niet eens meer laat schrikken laat me schrikken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahahaha. Was ik vorig jaar ook zo wanhopig? :W
    Ik hoop het niet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    The Voyage Home is een romcom en niemand zal me ooit overtuigen van het tegendeel. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, fuck. Ik had gehoopt dat ik me na een goede nachtrust weer een stuk beter zou voelen, maar nee, sure, gewoon helemaal niet in slaap kunnen komen is ook heel leuk. D: Ik weet niet zeker of ik nou misselijk ben omdat ik echt ziek ben of gewoon omdat mijn lichaam zich afvraagt waarom ik nog nauwelijks heb geslapen. Hoera, een mysterie, wat spannend toch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    baby i got me
    only friend i need


    i put the fun in funeral

    Om voor 9 uur 's ochtends op een zaterdag met enorme fucking insecten in mijn kamer te moeten dealen vind ik niet leuk.


    Caution first, always.

    Nog steeds ziek. Ik wil beter zijn merp. :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt trots op mezelf dat ik nu al wakker ben. Dus ik ga ook meteen mezelf aankleden zodat ik iets kan gaan doen. Go meeeee

    Doodziek, maar mijn boekenbox is er dus ben ik toch heel blij! Ook al heb ik 5 hoestbuien gehad en 10 keer mijn nues moeten snuiten tegen dat ik eindelijk wist wat er allemaal inzat hahaha.


    Tears are words the heart can't say.

    Misschien maandag toch maar even een afspraak maken bij de dokter.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Officieel ziek dus. Fudge ik wilde zo graag schrijven en wat dingen doen dit weekend. :c

    Maandag bloed laten prikken om te onderzoeken of ik glutenalergie heb. Ik hoop zo erg van niet, want dat maakt het leven een stuk lastiger. Alhoewel, een melk allergie maakt mij ook ongelukkig, want kaas :C


    Stenenlikker

    Haha, mijn zusje haar bed staat iets van een meter hoog en ze kan er niet in zonder stoel er bij. En ze moet de komende 4 weken zo slapen. Wtf zijn dat voor rare regels. Kan dat niet ter plekke bij de bevalling gedaan worden of zo? Voordat de echte weeën beginnen is het ongeveer al 18 uur later. Tijd zat. Ik ga dat echt niet zo doen later. Dikke vinger.

    // En daar ging mijn vpn. 10 gb per maand is echt weinig.
    // Err, waarom zou je dat op je profiel zetten? Wat gaat anderen dat aan?
    // Ik wil niet de hele dag op pad gaan. Fuck dat. Ugh

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 11:52 ]

    Leuk, al die plannen van je maar.... het gaat niet werken. Qua tijd is het gewoon te krap en ik heb een bloedhekel aan haast en aan tijdsdruk. Maarja, dat ben ik he...
    Ik mag er toch niks van zeggen want jij hebt altijd overal wel excuses en oplossingen voor


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sommige mensen houden echt tè veel van zichzelf...


    Don't walk. Run, you sheep, run.